![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Familie? Maakt het dit niet net nog erger dan het al was voor haar reputatie.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Seg phoebe, tactisch gezien was het in de frigo steken van Vlamingenverrader Verhofstadt nog niet zo slecht voor de Vlamingen als ik zie hoeveel mensen de ogen is opengegaan over de franstaligen. Onthoud goed wat Van de Lanotte heeft gezegd daarover. B-H-V is ipv een dynamietstaaf een heuse tijdbom geworden. Maar ja dit is eigenlijk off topic en hoort ergens anders thuis.
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() En toen werd het heel stil in Brugge....
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, geen slechte zet voor Belang, en voor jullie ![]()
![]() |
#70 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Aangezien zo'n wet zou betekenen dat ze geen macht meer zouden kunnen hebben. ![]()
![]() |
#73 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik nam het artikel over van een soort Blok-forum, leek me vrij plezant. Iemand zei hier dat het feit dat het om verre familie gaat de zaak des te erger maakt. Gelijk heeft hij... de arme man op zijn sterfbed maandenlang aan zijn lot over te laten en dan met de poen gaan lopen... 8) Geachte, Het is niet toegelaten om de privacy van de forumgangers te schenden. Bij een volgende overtreding, wordt u geband. Peter Johan[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Peter Johan : 27 juni 2005 om 18:55. Reden: Schending privacy |
|||||
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb me in dat debat nog niet gemengd en was het ook niet van plan, maar na het lezen van zo'n stupititeit kon ik het niet laten. Overigens ken ik die vrouw niet. De enen beschrijven haar als een venus de anderen als een drachtig nijlpaard. En nog duidelijker ik ben geen vb'er of fan ervan. |
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() VDM heeft m.i. toch al genoeg geld, waarom hoeft ze dan nog geld van verre familie die haar amper heeft gezien eigenlijk, kan daar iemand mij eens op antwoorden?
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: