Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 26 november 2007, 11:33   #61
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Kijk eens aan kijk eens aan...mijn ganse lange leven ben ik door verscheidene ploegen door de bezoekende spreekkoren uitgemaakt als "boeren, boeren" op mijn gezellige Truiense "gradin".
Ikzelf kon daar mee lachen want ze hadden nog gelijk ook...wat de tegenpartij echter niet wist was dat het op STVV vooral over fruitboeren ging...stuk voor stuk euromiljonairs dus...maar alla...
Jongens jongens...als er morgen een Vlaams scheids in Wallonië zo'n stunt uithaalt is het "fin de carrière"...

Daarom zal ik hier even zelf een eenmansspreekkoortje opzetten... "wat zijn die vlamingen stil, wat zijn die vla...."
Oud 26 november 2007, 16:10   #62
jukke
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Kijk eens aan kijk eens aan...mijn ganse lange leven ben ik door verscheidene ploegen door de bezoekende spreekkoren uitgemaakt als "boeren, boeren" op mijn gezellige Truiense "gradin".
Ikzelf kon daar mee lachen want ze hadden nog gelijk ook...wat de tegenpartij echter niet wist was dat het op STVV vooral over fruitboeren ging...stuk voor stuk euromiljonairs dus...maar alla...
Jongens jongens...als er morgen een Vlaams scheids in Wallonië zo'n stunt uithaalt is het "fin de carrière"...

Daarom zal ik hier even zelf een eenmansspreekkoortje opzetten... "wat zijn die vlamingen stil, wat zijn die vla...."
Hoe dikwijls hebben wij, de appelboerkes, tegen Genk niet racing kebab, vak vol makakken en ander fraais geroepen? Net gelijk wij veel te vaak "wij maken appelmoes" al hebben moeten horen...
Nu ja, het feit dat Stef Wijnants er niets van gehoord heeft zegt ook genoeg. Een notoire kanarie in het hol van de leeuw die niets hoort maakt de houding van fucking bordouxhe enkel nog bizarder.

Nu ja, ik hoop dat heel vak N op Staaien een dikke vette "les walons c'est du kaka" uit de kelen tovert als dat stuk ongeluk nog eens bij ons komt fluiten...

De keren dat er een sales flamins onze richting uitkwam als we in het zuiden van het land komen is ook niet meer op 1 hand te tellen. Net gelijk de houding van de flikken dan zo gelukkig is. En toch staat STVV niet bepaald bekend om hun harde kern...
Oud 26 november 2007, 17:39   #63
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

amai en kv.Mechelen noemen ze de kakkers,hoe dikwijls gaan ze daar dan de match moeten stilleggen?
Oud 26 november 2007, 18:55   #64
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Maar allez toch

Mss eens naar een match van Standard gaan
Oud 28 november 2007, 09:04   #65
Gast123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Vooral Germinal Beerschot kan er wat van, hun harde kern maakt er een kunst van de meest cynische en kwetsende koren uit te halen om zo tegenspelers proberen te demotiveren of uit hun concentratie te brengen.
Groot deel zijn VB kiezers dus oppassen eer we deze jongens veroordelen.
Leven op het Kiel moet geen lachertje zijn met klein Marokko naast uw deur.
Schand van Europa! Het is de schand van Europa!
Schand van Euróóópa!!!

Gast123 is offline  
Oud 28 november 2007, 09:46   #66
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dave21be Bekijk bericht
Schand van Europa! Het is de schand van Europa!
Schand van Euróóópa!!!

Ofwel zaijde van den Aantwarp en dan moete zwaijge ofwel zaijde van Kapellen en daor spele ze nog met mousse ballekes en nor klaijn goallekes
Oud 28 november 2007, 10:09   #67
straatrue
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jukke Bekijk bericht
Hoe dikwijls hebben wij, de appelboerkes, tegen Genk niet racing kebab, vak vol makakken en ander fraais geroepen? Net gelijk wij veel te vaak "wij maken appelmoes" al hebben moeten horen...
Nu ja, het feit dat Stef Wijnants er niets van gehoord heeft zegt ook genoeg. Een notoire kanarie in het hol van de leeuw die niets hoort maakt de houding van fucking bordouxhe enkel nog bizarder.

Nu ja, ik hoop dat heel vak N op Staaien een dikke vette "les walons c'est du kaka" uit de kelen tovert als dat stuk ongeluk nog eens bij ons komt fluiten...

De keren dat er een sales flamins onze richting uitkwam als we in het zuiden van het land komen is ook niet meer op 1 hand te tellen. Net gelijk de houding van de flikken dan zo gelukkig is. En toch staat STVV niet bepaald bekend om hun harde kern...
Ge moet natuurlijk even dom doen als de anderen.
straatrue is offline  
Oud 28 november 2007, 11:06   #68
VlaamseKracht
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straatrue Bekijk bericht
Ge moet natuurlijk even dom doen als de anderen.
Voetbal en spreekkoren horen samen...
Gezonde pot agressie,wat voetbalfans roepen les wallons c'est du kaka en dit apenland staat weer op zijn kop.
Trouwens...ik ga nu al 25 jaar naar het voetbal en vroeger werden er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergere spreekkoren geroepen maarja...toen had met de"politiek-correcte ziekte" nog niet.
VlaamseKracht is offline  
Oud 28 november 2007, 11:13   #69
straatrue
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseKracht Bekijk bericht
Voetbal en spreekkoren horen samen...
Gezonde pot agressie,wat voetbalfans roepen les wallons c'est du kaka en dit apenland staat weer op zijn kop.
Trouwens...ik ga nu al 25 jaar naar het voetbal en vroeger werden er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergere spreekkoren geroepen maarja...toen had met de"politiek-correcte ziekte" nog niet.
Voetbal moet toen echt een feest geweest zijn.
straatrue is offline  
Oud 28 november 2007, 16:19   #70
Pantoffeldiertje
Gouverneur

Pantoffeldiertje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Het is een teken van deze tijd, alles is nu eenmaal politiek.
Dat lijkt me nogal overdreven. Het lijkt me niet dat al die Genk- fans zo geinteresseerd zijn in de politiek (evenmin als die Luikse of Moeskroense zoals iemand aanhaalde) : ze verwoorden gewoon wat ze elke dag zien en horen in de media (zowel Vlaams als Waals).

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be