![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kijk eens aan kijk eens aan...mijn ganse lange leven ben ik door verscheidene ploegen door de bezoekende spreekkoren uitgemaakt als "boeren, boeren" op mijn gezellige Truiense "gradin".
Ikzelf kon daar mee lachen want ze hadden nog gelijk ook...wat de tegenpartij echter niet wist was dat het op STVV vooral over fruitboeren ging...stuk voor stuk euromiljonairs dus...maar alla... Jongens jongens...als er morgen een Vlaams scheids in Wallonië zo'n stunt uithaalt is het "fin de carrière"... Daarom zal ik hier even zelf een eenmansspreekkoortje opzetten... "wat zijn die vlamingen stil, wat zijn die vla...."
#62 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nu ja, het feit dat Stef Wijnants er niets van gehoord heeft zegt ook genoeg. Een notoire kanarie in het hol van de leeuw die niets hoort maakt de houding van fucking bordouxhe enkel nog bizarder. Nu ja, ik hoop dat heel vak N op Staaien een dikke vette "les walons c'est du kaka" uit de kelen tovert als dat stuk ongeluk nog eens bij ons komt fluiten... De keren dat er een sales flamins onze richting uitkwam als we in het zuiden van het land komen is ook niet meer op 1 hand te tellen. Net gelijk de houding van de flikken dan zo gelukkig is. En toch staat STVV niet bepaald bekend om hun harde kern...
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() amai en kv.Mechelen noemen ze de kakkers,hoe dikwijls gaan ze daar dan de match moeten stilleggen?
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar allez toch
![]() Mss eens naar een match van Standard gaan ![]()
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schand van Euróóópa!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Voetbal en spreekkoren horen samen...
Gezonde pot agressie,wat voetbalfans roepen les wallons c'est du kaka en dit apenland staat weer op zijn kop. Trouwens...ik ga nu al 25 jaar naar het voetbal en vroeger werden er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergere spreekkoren geroepen maarja...toen had met de"politiek-correcte ziekte" nog niet. |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#70 |
Gouverneur
|
![]() Dat lijkt me nogal overdreven. Het lijkt me niet dat al die Genk- fans zo geinteresseerd zijn in de politiek (evenmin als die Luikse of Moeskroense zoals iemand aanhaalde) : ze verwoorden gewoon wat ze elke dag zien en horen in de media (zowel Vlaams als Waals).