Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2010, 22:53   #821
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Dat is uw interpretatie

Als je denkt dat ik alle niet moslims als duivels beschouw zegt dat meer over jouw denkwijze dan over de mijne
Het is nochtans hetgeen uw heilig boekske opdraagt.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 22:55   #822
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Het is nochtans hetgeen uw heilig boekske opdraagt.
en waar juist staat dat ...

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 22:59   #823
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is uw interpretatie

Als je denkt dat ik alle niet moslims als duivels beschouw zegt dat meer over jouw denkwijze dan over de mijne
Inderdaad.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 23:11   #824
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
en waar juist staat dat ...
In al die versen waarin opgedragen wordt ongelovigen te doden, hetzij ze te onwijken, etc.
Dat hokjesdenken vinden we ook terug in het verbod van moslima's om met niet-moslims te huwen, hetgeen resulteert in het feit dat zelfs de 4de generatie moslimallochtonen hun bruidegommen in het heimweeland blijven halen. Dat kan tellen hé als 'hokjesdenken'.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 23:33   #825
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
In al die versen waarin opgedragen wordt ongelovigen te doden, hetzij ze te onwijken, etc.
Dat hokjesdenken vinden we ook terug in het verbod van moslima's om met niet-moslims te huwen, hetgeen resulteert in het feit dat zelfs de 4de generatie moslimallochtonen hun bruidegommen in het heimweeland blijven halen. Dat kan tellen hé als 'hokjesdenken'.
Het doden van ongelovigen.
Azo u bent expert in Qoran en hadith! mijn excuses LOL

Trouwen... och ja dat wist ik niet... en waar staat dat juist

Citaat:
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Oud 23 februari 2010, 00:26   #826
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik heb niet goed begrepen waarom jij vraagt
"Is een indruk gelijk aan in hokjes steken?"

aangaande je tekst :

"Ik niet, omdat ik weet dat Arti geen moslima is, ze weet amper iets over islam!
Uit haar antwoorden blijkt dit duidelijk, vandaar dat op concrete vragen geen antwoord komt. Mijn lijkt Arti eerder iemand van Groen, haar gedachtengoed sluit daar perfect bij aan!"

als je weet dat in de Nederlandse taal

dit blijkt : datgene waaruit iets blijkt; bewijs
blijken : duidelijk worden
Lijken (ww) : 1 overeenkomst hebben met; 2 koppelww in schijn zijn
schijnen 1 licht verspreiden; 2 volgens zeggen zó zijn als wordt meegedeeld:
Dus u had wel begrepen dat het over mijn indruk over u gaat?
Uw reacties hier zijn inderdaad een bewijs dat u niet erg veel weet over islam,anders had ik allang antwoord op een eenvoudige vraag zoals" waarom denkt u dat hoofddoeken gedragen worden!"
Wat dan leidt tot mijn indruk" mij lijkt dat Arti iemand is die eerder bij Groen thuishoort"...en toch heeftu dit niet begrepen?
Of doet u alsof u dit niet begrepen heeft? Alsof u slachtoffer bent van anderen die u in hokjes duwen?
Beetje zielig doen dus?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 00:30   #827
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is uw interpretatie

Nou nee...dat is de interpretatie van islam over ongelovigen en zo staat dit verwoordt in de koran...dat weet u toch zelf ook wel?
Nu niet doen alsof u nergens van weet en dit "mijn interpretatie" zou zijn!
Oud 23 februari 2010, 01:20   #828
Hoogmoed
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nou nee...dat is de interpretatie van islam over ongelovigen en zo staat dit verwoordt in de koran...dat weet u toch zelf ook wel?
Nu niet doen alsof u nergens van weet en dit "mijn interpretatie" zou zijn!

Inderdaad uw interpretatie
Geef mij dan de vers waar het in staat dat alle ongelovigen duivels zijn ...

Citaat:
Oud 23 februari 2010, 01:33   #829
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoezo, weet u die niet te vinden? Dan moet u eens meekomen, onlangs nog gehoord tijdens het reciteren van de koran voor een zaal met ouders die vol trots naar hun zonen luisterden...nee echt, u weet nergens van? Zou dit dan enkel in vertalingen staan? U las toch de Arabische versie?
Oud 23 februari 2010, 01:46   #830
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit komt al een aardig eind in de richting:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koran v1.0

"Maar zij die ongelovig zijn en Onze tekenen voor leugen verklaren, die zijn de lieden van het vuur en zij zijn daar eeuwig-levend." [2:39]

"De ongelovigen onder het Volk van het Boek en de heidenen zullen voor eeuwig branden in het vuur van de hel. Zij zijn de gemeenste van alle wezens." [98:6]

"Zij die geloven, strijden op de weg van Allah, maar de ongelovigen strijden op de weg van de afgod. Bestrijdt dus de handlangers van Satan." [4:76]
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 01:47   #831
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Merci Sus!
Oud 23 februari 2010, 06:33   #832
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus u had wel begrepen dat het over mijn indruk over u gaat?
Neen; dat had ik niet begrepen.
Het is niet omdat je er nu zo'n draai wil aan geven dat je niet probeert om me in een hokje te zetten.
Citaat:
Uw reacties hier zijn inderdaad een bewijs dat u niet erg veel weet over islam,anders had ik allang antwoord op een eenvoudige vraag zoals" waarom denkt u dat hoofddoeken gedragen worden!"
Zal ik het waarom; waarover we discussieerden; nog een copy-pasten? Ik betwijfel dat je deze keer wel zal toegeven dat ik daarop antwoord. Ik heb dan ook de indruk; dat wanneer een antwoord je niet bevalt; je dit gewoon negeert.
Citaat:
Wat dan leidt tot mijn indruk" mij lijkt dat Arti iemand is die eerder bij Groen thuishoort"...en toch heeftu dit niet begrepen?
Ik heb zeer goed begrepen dat je mij in een hokje wil plaatsen; ik heb ook begrepen dat je dit nu zal negeren; ofwel nog wat zal kronkelen om het te ontkennen.
Citaat:
Of doet u alsof u dit niet begrepen heeft? Alsof u slachtoffer bent van anderen die u in hokjes duwen?
Waar doe ik alsof ik slachtoffer ben? Is dit een poging om de focus te verleggen? Straks is het nog mijn schuld dat jij mij in een hokje duwt.
Citaat:
Beetje zielig doen dus?
Indien je nog wil discussiëren hier waren we gebleven.
Tenzij je liver hokjes tekent.

Laatst gewijzigd door artisjok : 23 februari 2010 om 06:53.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 09:00   #833
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Heren heren...het gaat er helemaal niet over of de mosims het menen als zij beweren de ongelovige honden te willen uitroeien, homo's met het hoofd naar beneden van hun moskeeen te werpen, de clitorectomie terug willen invoeren, een verbod op het maken van afbeeldingen willen doorvoeren, de vrijheid aan banden willen leggen, de ontwikkeling willen stopleggen enz...

Het gaat hier over het feit dat de G van CGKR staat voor "GELIJKHEID" en dat de hoofddoek hét symbool (en middel) bij uitstek is van de "ONGELIJKHEID" en "MINDERWAARDIGHEID" van de vrouw.

Tot nu toe hebben de voorstanders van de sharia/vrouwendiscriminatie nog niet veel argumentele potten gebroken.
Oud 23 februari 2010, 09:21   #834
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Dat is duidelijk. Nu staat ze daar de bekeerlinge.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 09:55   #835
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Hoogmoed hier wat verzen die duidelijk negatief zijn tegenover ongelovigen en eentje die slavernij toestaat.

Hier deerzen, lees ze eens: 3.28; 3.73;3.118; 3.176; 4.25;...

Toch al een start denk ik? Er zijn er natuurlijk nog veel, veel meer.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 10:26   #836
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Hoogmoed hier wat verzen die duidelijk negatief zijn tegenover ongelovigen en eentje die slavernij toestaat.

Hier deerzen, lees ze eens: 3.28; 3.73;3.118; 3.176; 4.25;...

Toch al een start denk ik? Er zijn er natuurlijk nog veel, veel meer.
veel veel veel veel meer...

Vergeet niet te vermelden dat een bekeerlinge niet meer van gedacht mag veranderen. Vergeet ook niet te vermelden dat als een moslima niet wil trouwen met een door de ouders verkozen man de dood en eremoord het gevolg is.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 10:52   #837
Fieseler

Standaard

Toch nog even op de topic terugkomen:

We hebben met zijn allen nota genomen van het krapuleuze in de onmenselijke standpunten van de islam.
Niets is minder moeilijk want het enige dat de islamieten en hun apologeten kunnen aanhalen is ontkenning en een vage "bij u is 't ni beter". Dit alles gekruid met een voorgekouwde plat préferé van pocolinkieland (racist, fascist, bekrompene, enz) en we zijn voor de nde keer rond.

Wat mij véél en véél meer ergert is de onmacht van de westerse kultuur (die (alhoewel imperfect) ontegensprekelijk op humanistisch vlak oneindig superieur is aan de islam) om zich te beschermen tegen vreemde en hostiele iedologieën die de hoekstenen van onze beschaving dreigen onderuit te halen.

Hoe duidelijk en apert het onmenselijke, discriminerende, onrechtvaardige en achterlijke van de islam ook is, des te duidelijker wordt de westerse lafheid om tegen die krapuleuze ideologie en zijn uitwassen te strijden.
Oud 23 februari 2010, 11:05   #838
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Neen; dat had ik niet begrepen.
Het is niet omdat je er nu zo'n draai wil aan geven dat je niet probeert om me in een hokje te zetten.

Zal ik het waarom; waarover we discussieerden; nog een copy-pasten? Ik betwijfel dat je deze keer wel zal toegeven dat ik daarop antwoord. Ik heb dan ook de indruk; dat wanneer een antwoord je niet bevalt; je dit gewoon negeert.

Ik heb zeer goed begrepen dat je mij in een hokje wil plaatsen; ik heb ook begrepen dat je dit nu zal negeren; ofwel nog wat zal kronkelen om het te ontkennen.

Waar doe ik alsof ik slachtoffer ben? Is dit een poging om de focus te verleggen? Straks is het nog mijn schuld dat jij mij in een hokje duwt.

Indien je nog wil discussiëren hier waren we gebleven.
Tenzij je liver hokjes tekent.
Dit slaat toch alles! U wordt helemaal niet in een hokje gestopt omdat iemand vindt dat u weinig over islam weet, en nog minder omdat iemand u voor een Groenstemmer houdt! Maar kom maar uithuilen hoor, geef even aan waar je tenen liggen tussen Antwerpen en Kortrijk!
Laat me het eens duidelijk stellen; ik neem verantwoordelijkheid voor wat ik schrijf; niet voor wat u denkt!( gelezen te hebben)
Dat copy pasten naar antwoorden die nergens op slaan is zinloos, probeer nog eens antwoord te geven!
WAAR STAAT DE HOOFDDOEK VOOR ARTI?
Rebellie, identiteit of moslima zijn is geen antwoord, misschien jezelf er toch eens in verdiepen?
Maar wanneer je graag wilt om meer te kunnen zeuren wil ik je wel in een hokje stoppen hoor!
Oud 23 februari 2010, 13:55   #839
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U weet duidelijk helemaal niet waar hoofddoeken voor staan, onderwerping en onderscheid; dat staat binen islam centraal waar bijvoorbeeld het christendom keuze en geweten centraal zet!
en niet alleen onderwerping van de vrouw aan de man, maar onderwerping van de gelovige aan de zogenaamde wil van Allah. En het is de wil van Allah dat de hele wereld veroverd wordt en dat alle ongelovigen hetzij bekeerd, hetzij onderworpen, hetzij afgeslacht worden.

Moslims die het met dat onderwerpen en afslachten niet zo nauw nemen, of die zich van de koran niet veel aantrekken, zullen logischerwijs ZEKER geen kopschaamlappen propageren, want die worden tamelijk onduidelijk voorgeschreven in de koran, veel onduidelijker dan het onderwerpen, bekeren en afslachten waar de mohammedanen, iets langer in het Oosten dan in het Westen, zo goed in waren toen ze nog niet met de concurrentie van de industriële revolutie in Europa te kampen hadden.

De kopschaamlap is de vlag van de djihâd. Ze is een oorlogsverklaring, ook aan Artisjok...

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 23 februari 2010 om 13:56.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 16:33   #840
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
en niet alleen onderwerping van de vrouw aan de man, maar onderwerping van de gelovige aan de zogenaamde wil van Allah. En het is de wil van Allah dat de hele wereld veroverd wordt en dat alle ongelovigen hetzij bekeerd, hetzij onderworpen, hetzij afgeslacht worden.

Moslims die het met dat onderwerpen en afslachten niet zo nauw nemen, of die zich van de koran niet veel aantrekken, zullen logischerwijs ZEKER geen kopschaamlappen propageren, want die worden tamelijk onduidelijk voorgeschreven in de koran, veel onduidelijker dan het onderwerpen, bekeren en afslachten waar de mohammedanen, iets langer in het Oosten dan in het Westen, zo goed in waren toen ze nog niet met de concurrentie van de industriële revolutie in Europa te kampen hadden.

De kopschaamlap is de vlag van de djihâd. Ze is een oorlogsverklaring, ook aan Artisjok...
De Koran zegt het volgende over de Jihad:

Citaat:
'Strijdt tegen hen die niet in God geloven en niet in de laatste dag en die niet verbieden wat God en Zijn gezant verboden hebben en die niet de godsdienst van de waarheid aanvaarden uit het midden van hen aan wie het boek gegeven is, totdat zij naar vermogen onderdanig de schatting betalen'. Koran 2:193

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be