![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer de "aap" (religie) van je rug is betekent dat niet dat het.circus (homo's, transgenders, mongolen, achterlijken, gekken, chinezen, zwarten, enz) de stad heeft verlaten. Je vervangt religie met een freakshow.. mij niet gelaten..
![]() |
![]() |
#844 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Even je eigen woorden in herinnering roepen bevestigt dat: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#845 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Stel dat een alleenwonende hoogbejaarde vrouw hulp nodig heeft om zich te wassen. Zij doet beroep op thuishulp en deze sturen een zwarte verpleger. MOET zij die man toelaten in haar woning, haar badkamer? Is het weigeren van deze persoon racistisch en strafbaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt de notie vrijheid die boven liefde staat...
![]() |
![]() |
#848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat narrenpak en die zwemvliezen. Maar goed, wat baten kaas en bril. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 8 februari 2018 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je leert van je fouten en je overkomt moeilijkheden anders groei je nooit in je leven. Moet dat allemaal uitgelegd worden? Vrouwen leren het nooit, dan kom ik maar over als een seksist.
![]() |
![]() |
#850 |
|
![]() Hoezo "zelfs op straat niet"? Dat mag toch? Bij mijn weten zijn er maar een handvol grenzen, die betrekking hebben op openbare zeden en identificeerbaarheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar zijn de voddenkoppen er toch niet zo gelukkig mee dat ze die vod telkens weer moeten dragen van hun venten.
https://fenixx.org/2018/02/07/sara-u...ountry-deel-i/ Laatst gewijzigd door Skobelev : 8 februari 2018 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral voor Mohammed heb ik veel bewondering, hij kan goed met haar omgaan, verschoont haar zonder problemen en heeft een engelengeduld. Mario doet het trouwens ook goed .je moet trouwens wel wat kracht hebben om iemand te keren, dat lichaam tegen te houden en te verschonen, daarom zijn mannelijke verplegers zeker een aanwinst in de thuiszorg waarmee ik niets wil zeggen over vrouwelijke collega's die het vast ook goed doen. Laatst gewijzigd door alice : 8 februari 2018 om 17:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Godsdienst en moslims, een pest. Overal ter wereld en sinds eeuwen... Laatst gewijzigd door andev : 8 februari 2018 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het begrip "god", buikspreekpop voor machtswellustelingen. Als je dan in de loop van de geschiedenis ziet wat sommige "hogere geestelijken" als machtswellustelingen uitspookten! Die zullen ook wel begrepen hebben dat er even goed een "god" was als een "sinterklaas" of een "tandenfee"... In elke geval "een begrip" waar ze goed gebruik hebben van gemaakt. Gaan we nu ons druk maken over een strontbo..l als allah, de koran enz en wat er wel of niet de bedoeling van is... Maar het gebruik ervan is nog steeds hetzelfde: macht, anderen onderwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet eventjes gaan zitten. Oeps! Ik zat al! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hadden het evenwel over de vrijheid die iedereen toekomt in het openbare domein. En daar is geen enkele wet die u zou tegenhouden om rond te lopen met een mijter op uw hoofd. Er is geen enkele wet die u tegenhoudt om in een narrenpak naar uw werk te gaan. Een keer u door de deur gaat van uw werk, wordt het evenwel anders. En dat onderscheid lijkt u niet te (kunnen) maken. Het vormt nochtans een bijzonder belangrijk onderscheid. Hierdoor is een moslima vrij om haar hoofddoek te dragen als ze zich naar het werk begeeft, maar kan het goed zijn dat het arbeidscontract dat ze ondertekend heeft, een bepaalde kledingcode oplegt die een hoofddoek onmogelijk maakt. Dan zal ze haar hoofddoek moeten afdoen als ze op haar werk komt en met haar dienst begint. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook hier begint u eens te meer te molenwieken. Ik heb bewondering voor de vasthoudendheid van die persoon. Hij was immers bereid om straf te ondergaan voor zijn principiële houding als het tot een veroordeling zou komen. Dat vind ik inderdaad moedig.
|
![]() |
![]() |