![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe heeft Slovakije het gedaan?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet en al even risicovol voor Wallonie. De enige reden waarom de franstaligen het rondje blufpoker hebben volgehouden is omdat ze altijd gedacht hebben dat ze CD&V overstag konden doen gaan en terecht uiteraard. Het moet in 2014 voor eens en altijd duidelijk zijn van bij het begin dat er niet geplooid wordt. Een eclatante overwinning van N-VA kan daar bij helpen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#924 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
een éénzijdige afsplitsing: Ik heb al meerdere malen gezegd dat ik er niet gerust in ben, er dus niet op reken. jullie rekenen erop dat het allemaal zomaar kan. Zonder enige vorm van bewijs. Je geeft hier zelf aan dat het allemaal traag gaat. Een idee wat een paar maanden geen lid zijn van EU , geen handelsverdragen enz vlaanderen kan kosten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#926 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#927 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets met aanvaarden te maken, maar met realisme, het zien van de bestaande toestand. Darover zagen tot ge een baard van een meter hebt, helt ons geen moer vooruit. HOE ga je er iets aan doen, dat is de vraag, waar ik tot nu toe weinig CONCRETE antwoorden op kreeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#928 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#930 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet meer doorschuiven.
![]() |
#931 | |
|
![]() Ik heb U dat al meermaals gezegd. En niet alleen ik. Kijk eens naar Slovakije.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#932 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mocht het toch misgaan en er zou dringende aktie moeten genomen worden, dan nogmaals, wie meest heeft gaat meest verliezen, en dat is nog steeds vlaanderen. Dit begint massochistisch te lijken. Hebt ge nog GOEDE ideeen ook? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#934 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#935 |
|
![]() Waarom kan een onafhankelijk Vlaanderen als eender welke staat geen belastingssysteem op poten zetten?
![]() |
#936 |
Banneling
|
![]() Niet, die zullen in de federale pot blijven.
Wie een nieuwe club sticht, heeft niets meer te maken met de oude clubkas. De federatie Wallo/BR zal gewoon verdergaan als België of hoe ze zich ook zouden noemen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#937 |
|
![]() jullie lijken die optie te verkiezen, nog boven de meerderheid in Vlaanderen te latenn beslissen over hun toekomst. Wel, als het zo zit, zij het voor mij zo. Ik zal op de eerste rij staan. De bange, blanke Vlaam bestaat bij mij niet meer!
![]() |
#938 | |
|
![]() Citaat:
![]() Besef je in je waanzin nog niet dat het over 11 miljard (sommigen zeggen 13 miljard) transfers gaat?
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 19 juli 2012 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#940 |
Burger
|
![]() Natuurlijk kan vlaanderen dat. Maar hoe gaat dat nieuwe belastingssysteem er uit zien ? Dat is mijn vraag, daarover wordt met geen woord gerept. En ga me niet zeggen dat we dat na de splitsing in vijf minuten even gaan regelen.
|
![]() |
![]() |