![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Algemeen Hier kan een gesloten groep deelnemers debatteren over allerhande onderwerpen. Indien je wil deelnemen dan moet je toegang vragen bij de moderator via je control panel. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je gelijk hebt. punt. ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() inderdaad en niet met de minutekes
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Ellaba, nietes. 16 minuten he vriendschap! nog een keer en ik ontsla u!
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Hmm, niet in mijn bedrijf.
![]() |
#87 |
|
![]() Op GM bv werk je van 14.00 tot 22.00 uur, stel dat je om 14.00 uur op je werk aankomt en je moet je omkleren dan 500meter naar je plaats gaan, dan moesten ze alle dagen 30 minuten de band stilleggen, ook omdat de andere ploeg 15 minuten vroeger stopt om te kunnen klokken om 14.01 uur;
Je hoeft niet slim te zijn om te begrijpen dat zoiets niet kan, je zal dan in je arbeidsreglement lezen (wat de meesten nog nooit gelezen hebben) dat je in de fabriek 15 minuten voor aanvang moet aanwezig zijn, simpel niet? Je wordt betaald om van 14.00 tot 22.00 uur TE WERKEN ook simpel niet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
In plaats daarvan prikken op het uur en zo niet, minuten aftrekken van loon. Bij herhaling desnoods ontslag. Zo simpel als wat.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 22 oktober 2008 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben een half uur voor openingstijd op mijn bedrijf, en blijf meestal nog drie uur na het einde van de kantooruren... elke dag. Waar hebben jullie het toch over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Toch niet overdrijven, he. Ben je daartoe verplicht? Of is daar een reden voor?
![]() |
#91 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Als er geen probleem is => onnodig om "iets" op te lossen. En als er een probleem => onmogelijk tegen te gaan met die twee minuutjes
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik zou als werkgever een lijstje bijhouden van -arbeiders die te vroeg aan de tikklok staan wachten bij het doorgaan -arbeiders die komen zeveren over die twee minuten ik zou er niemand voor ontslaan maar als er iemand weg moet, zou ik dat lijstje raadplegen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Maar enkel het betwijfelen van de van de pot gerukte twee minuten regel zelf (dus door correcte arbeiders) is bezwaarlijk een overtreding te noemen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 23 oktober 2008 om 15:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is weer een vrouw hé.
![]() |
#98 |
Vreemdeling
|
![]() Als er zoon domme regeltjes komen is er toch al iets serieus mis daar.
Ik vind het niet meer dan normaal dat je wat vroeger komt. Dat je op tijd op je werkplek bent en dat je je werkplek verlaat het uur dat je schift er op zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezeik. Een directrice die muggezift over seconden is incompetent want mist essentiële leiderschapsvaardigheden. Vrouw of man doet niet ter zake.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik werk als nachtopvoeder en in neem om 21u30 de shift over van mijn collega's van de namiddagploeg, en om 7u komen mijn collega's van de ochtend mij vervangen. Voor mijn collega's kunnen vertrekken moeten zij overdracht doen aan mij en ik kan pas vertrekken als ik overdracht heb gedaan aan degenen die mij komen vervangen. Voor 21u30 moeten er ook een aantal zaken klaargezet worden voor ik effectief kan beginnen en om 7u moeten die zaken ook terug weggezet worden. Om alles vlot te laten verlopen word ik dus al om 21u15 verwacht en kan ik eigenlijk maar om 7u15 effectief stoppen met werken. Tot in het gebouw verlaten heb, draag ik nog steeds een verantwoordelijkheid en kan men nog steeds mijn assistentie vragen bij een crisissituatie. Dus is het ook maar logisch dat ik betaald word van 21u15 tot 7u15, ipv 21u30 tot 7u. Moest men zeggen: je moet hier om 21u15 zijn, maar we betalen je maar vanaf 21u30, dan zou ik ook wel eerst een kwartiertje op mijn gemak een koffie drinken en wat staan babbelen met de collega's voor ik aan mijn taken begin om 21u30.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |