![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien het "zo makkelijk is" is er ook véél meer aanbod en dus meer concurrentie. Overigens, Protools is slechts een opname tool. Je moet nog steeds talent en muzikaliteit bezitten. "...meeste melodieën van hedendaagse muzieknummers bestaan uit halve covers..." Toch niet van de muziek die IK hoor. En ik zit wel ELKE week op een concertje (of 2 ) met volle zalen van internationale bands. www.trixonline.be Laatst gewijzigd door Cdude : 14 april 2010 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is trouwens belangrijk wat je internationale artiesten noemt. Eddy Wally is in China ook een internationale artiest. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zit al 20j "in de muziek", van house tot rock, jij? Lilli Allen neem ik als vb omdat zij via het net aan haar fans en fame is geraakt en één van de pro download is. Dit zou je weten als je het artikel had gelezen voor je reageert. Kost weliswaar iets meer moeite.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welke groepen krijgen welke gages en de kans om op alle zomerfestivals op te treden? Ik heb nog nooit een LP/CD gekocht waarop maar 1/7 muziek staat die me bevalt. Ik ga ook niet naar optredens van die groepen. De verkoop van individuele nummers is toch niet illegaal. (Uitgezonderd Pink Floyd) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geef een range en jij zegt "tel er bij" terwijl je niet eens weet wat er voor mij iallemaal in zit. En als je met etnoshit wil afkomen, ook Sfinks deed ik. Laatst gewijzigd door Cdude : 14 april 2010 om 20:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er worden MEER dan ooit festivals/concerten georganiseerd. Nu ook al terug in Torhout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() dus iedereen hier is bv. ook bereid om een rolex/delvaux toeslag te betalen voor reizen naar turkije of thailand omdat daar veel namaakspul wordt gekocht ?
de muziekindustrie is privé, den privé moet zijn eigen problemen oplossen en geen gemeenschappelijke belastingen innen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weinig reactie op het geciteerde OESO-rapport. Vreemd, want ik meen me te herinneren uit een andere draad dat jij diezelfde OESO een keer of dertig hebt aangehaald ivm onderwijs. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Een zo breed mogelijke cultuurspreiding kan hand in hand gaan met andere vormen van vergoedingen aan auteurs en artiesten." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.auvibel.be/nl/verdeling/rechthebbenden |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Alle info over de verdeling van Sabamgelden kan je vinden op de website van ... Sabam. Maar goed, ik heb al eerder gemerkt dat je problemen hebt met de googles, daarom: http://www.sabam.be/nl/getpage.php?i=187 |
|
![]() |
![]() |