![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant, is het spuwen van een goeie groene rochel in het regenwater-afvoerrooster langs de wegkant "crimineel"?
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En analyseren. Deze software is er al. men kan perfect een soort simcity nabootsen maar dan met echte mensen. Men kan perfect data attributen koppelen aan objecten op videobeelden in combinatie met herkenningstechnieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt veel domme dingen doen zonder dat ze crimineel zijn, maar die indien ze bekend zijn, het jou knap lastig kunnen maken. Laatst gewijzigd door giserke : 25 juni 2010 om 10:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn sexuele voorkeur voor dieren en kinderen, noch mijn connecties met blood & honour, noch mijn online afspraakjes met kardinaal Danneels om te foefelen noch mijn verslaving aan Hot Marijke worden daardoor bekend...( hypothetische voorbeelden ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 juni 2010 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Tor_(anonymity_network) Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 25 juni 2010 om 10:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Ook niet vergeten dat 99,99% van de surfers NIET via anonieme proxy surft...net zoals 99,99% van de voetgangers geen camera's in stadscentra ontwijkt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() @Cdude: bedankt voor de links. Ik zal ze binnenkort eens doornemen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 25 juni 2010 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() [ ernstige modus on]
zoals u weet, hoop ik, verbiedt de privacy wetgeving het filmen van iets anders dan de openbare weg of plaats [ enrstige modus off ] De ingang van de SM kelder onder de sint-rombouts kathedraal mag dus nooit in beeld komen.. De Belgische financiële toestand + de belgische justitie + videoherkenning = science fiction... |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zal worden uitbesteed aan "vriendjes" waardoor deze bedrijven in bezit komen van zéér belangrijke info en daardoor meer macht krijgen dan de overheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Anderzijds zou het wel grappige scenes kunnen opleveren om al die veronderstellingen eens bij elkaar te zien. Ik denk dan aan toestanden zoals deze: Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 25 juni 2010 om 11:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Het cameragebruik moet natuurlijk strikt gereglementeerd zijn...
anderzijds als 'landelijke' bewoner gaat mijn koppie mischien 2 x op een jaar even op een video verschijnen..terwijl ik dagelijks online massa's data vrijgeef.. Ooit, en eigenlijk nu nog steeds, waren er duizenden vrijwilligers die hun private leven 24/24 wilden laten vastleggen en publiekelijk maken..(big brother ) Bedrijven die iets willen weten over ( toekomstige) werknemers speuren al langer online... Het zou best kunnen dat, na het 'incident met een Britse SM'er, Hot Marijke onder surveillance staat.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Eens men daar aan gewend is, mag je je biometrisch paspoort gaan afhalen. Je hoeft dan enkel binnen het bereik te zijn van een antenne en je naam, nationaliteit, sex(uele voorkeur), ... popt dan netjes op. Handig voor terroristjesv : BOEM maar alleen als de (nationaliteit naar keuze) voorbij komt. passports-with-improper-shielding-triggers-bomb Citaat:
http://www.thinkgeek.com/gadgets/security/8cdd/ Laatst gewijzigd door Cdude : 25 juni 2010 om 12:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Sexuele voorkeur staat (nog) niet op je paspoort...
Maar kan wel gevonden worden op je Facebook profiel... Ik lach me een breuk de dag dat er een anticamera groep komt op facebook... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er bestaat toch al een i-don't touch me or I won't work-Phone app die op naam scant? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |