![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Niet persé
![]() Het universum was eerst chaos, een hete omgeving. Naarmate dat afkoelde kwam er plaats voor ontwikkeling. Al dit zal ooit verdwijnen, maar niet voorgoed. Er zal iets nieuw komen, iets beter. Het zijn cycli die zich tot in het oneindige herhalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik doe dat ook, maar dat kan mijn "besef" van iets hoger dan ikzelf niet losrukken van mijn aardse belevenis. Mensen geloven in zoveel dat wel bewezen is, maar niet klopt. Wat is het verschil? Laatst gewijzigd door Alienation : 13 juli 2011 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister
|
![]() Mijn geest is intussen zo hoog de hoogte in dat spellen niet meer lukt. Het spijt me
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 13 juli 2011 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat hem dan ook onze schepper maakt, maar zo ver gaan we niet peinsen he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Dit is inderdaad ook een optie, maar zoals je zegt staat er iemand aan de top van de pyramide. Fred. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() best dat wij ze uitgevonden hebben het zou er hier anders nogal onbegrijpelijk aan toe gaan en mensen zouden nog in de vroege middeleeuwen zitten met hun sprookjes en fantasmen en brandstapels
![]() |
#93 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb er zo mijn eigen persoonlijke termen voor, dan plaats ik dat beter. Die paragnost leek los door me heen te kijken, alsof ik transparant was en die elk gevoel kon lezen dat ik op dat moment beleefde. Zelfs de "engelen" hebben God niet gezien volgens deze. Het zit te complex in mekaar om er maar een halve greep op te krijgen. Wat als er niemand aan de top staat, en de hoofdschepper nu eenmaal de scheppers der scheppers is? Dus ons. It's divided? I don't know man. Al wat ik weet, er is Iets. En niets in mij (wat ik ook meemaak) dat dat kan ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat moest er ook zodanig de mond gesnoerd worden dat wij er vandaag niets meer van weten? Paganisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
goh, kweetnie, dat builen opengesneden moeten worden om te genezen, bijv. Menselijke ontwikkeling werd/wordt de mond gesnoerd door het aanbidden van fantasmen.
![]() |
![]() |
#97 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat 1 + 1 : 2 bijv. dat hebben wij allemaal samen uitgevonden.
![]() |
![]() |
#99 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 13 juli 2011 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Neen The Dude, tijdens de inquisitie kreeg het "Christendom" vorm. Maar welke vorm had het ervoor? Graaf eens dieper dan diep. Maar welke diepte kan uw bewustzijn aan? Ik geef hier geen theorieën, bewijzen of claims. Wel zet ik U graag aan tot nadenken naar de ware bedoeling achter de inquisitie. |
|
![]() |
![]() |