![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. u schijnt aan te willen geven dat er een oorzakelijk verband zou bestaan tussen de taal die de moeder spreekt en de intelligentie van haar kroost .. sta mij toe : stierenstront ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben het eens met U !
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ha die Pé .. naast de bal zoals gewoonlijk .. u bedoelt wellicht 51% die niet naar het voetbal kijkt .. van die 51% die niet naar het voetbal kijkt zijn er wellicht een niet gering percentage die wel kijken .. weliswaar niet naar het voetbal .. maar bijvoorbeeld naar blote tetten .. dit laatste raad ik u bij deze overigens sterk aan ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#84 |
Minister-President
|
![]() Mensen zeggen dat er veel vlaggen hangen.... ook al door de massale mediaindcotrinatie en totale hype. Maar uiteindelijk gaat het over een kleine minderheid. In mijn buurt in oost VL is het wat meer maar ik ben van oorsprong van prov antwerpen en daar zie ik sommige vlaamse wijken in de klein brabant helemaal geen vlaggen. En voor de meesten met hun jupilervlaggen zit er helemaal geen politieke boodschap achter maar is het gewoon een uiting dat ze nood hebben aan brood en spelen.
Die spiegelkappen zijn al helemaal idioot. Zelfs al was ik belgicist en voetbalfan je gaat toch niet met een mooie wagen en zo van die marginale prullen rondrijden. Maar de meesten die daar mee rond rijden zijn marginaal en hebben geen mooie wagen. |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. et en majuscule en plus .. weinigen beseffen het .. maar allen zijn we virmiljoen .. complexloos God ..
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijpend lezen, zelfs als je zinnetjes gebruikt die hen op het lijf geschreven zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waar haalt U het begrip "taal"?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ha die Pé .. begrijpend lezen, zei u .. bizar ik meende eerder een geval van correct formuleren aan de kaak te willen stellen .. wellicht begreep u mij verkeerd bij het lezen .. mijn aanbeveling blote tetten te gaan bekijken geldt onverminderd en onverwijld ..
|
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. excuus .. met vlaamse moeder had u de etne voor ogen en niet de taal .. ja ?
|
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Ik moet U ontgoochelen, maar die "U" gebruik ik voor iedereen hier op dit forum.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() opvoeding en etnie? nog nooit van gehoord?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar dat er zoveel van de rooie sossenzender gepensioneerden N-VA mandaten bekleden....... |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|