![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Voor 1 keer supporter ik voor de moslims...
Maar ik ben noch voetbalfan en heb al helemaal geen kunstamtig belgiegevoel... Mochten er nu 70 procent Vlamingen meespelen zou ik nog kijken. Ik kijk enkel naar de nederlandse matchen. |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs de slechtste staatsmannen zeggen al eens nagels met koppen. Pak nu Dolfie Was wir auch heute schaffen ... was wir tun .. wir werden vergehen ... aber in euch wird Deutschland weiterleben. Und wenn von uns nichts mehr ubrig sein wird dann werde ihr die fahne die wir einst aus dem Nichts hochgezogen haben in euren fausten halten mussen! En ik bedoel hiermee de Vlaamse vlag ipv de Belgische uiteraard (en vergeet de umblauts hierboven omdat ik met een QWERTY werk als echte Vlaming) |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De overbuurman haalt alvast z'n driekleur weg se...
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() voorlopig kunnen we De Wever geen ongelijk geven
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() even vraagje tussendoor van een voetbalanalfabeet: als ze verliezen, moeten ze dan ineens terug naar huis? Dan gaat Flup ook mee naar huis en heeft Dewever géén dag extra?
of ben ik mis?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 juni 2014 om 17:54. |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Nog minstens twee wedstrijden ( Rusland & Zuid-Korea ) en pas dan de terugvlucht
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wellicht dachten ze allemaal: dat Pieken Paultje hier maar gauw weg is, dat we er mee kunnen beginnen. Maar hoe kom je er eigenlijk toe, Reuzenpanda, om daaraan aandacht te schenken, en daar dan moeite voor te doen om een weliswaar humoristische en zelfs fraaie tekst over te maken ? Trof het je zo diep dat de nva-top niet in hun diepste zielsroerselen lieten kijken ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 17 juni 2014 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() thx. ze kunnen dus nog wel winnen en verdergaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() haha ik denk dat mocht dat vreemdelingenlegioen onder belgische vlag floppen dat de belgische vlaggen dan wel zeer goedkoop gaan worden.
Short gaan... ![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 60e minuut en de belgicistische overwinning is nog ver.
Bart heeft al een flinke paal nu. We kunnen ook niet ontkennen dat Allah op dit moment machtiger is dan God. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 17 juni 2014 om 18:20. |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kompany niet meerekenen hoor! ik ben er fan van!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez, zingen maar! http://nl.metrotime.be/2014/06/16/mu...e-moet-zingen/
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Op zich met mensen uit kolonies heb ik nog het minste problemen. Daar heb je hoe summier og wel een band. Maar zo van die vreemde voetballers die kiezen uit 10 nationale ploegen naar gelang het hun carrière uitkomt... |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() http://static3.hln.be/static/photo/2...ll_6830164.jpg
Lijkt wel het gemengde Afrikaanse sterrenteam.... |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kompany heeft een Vlaamse mama hoor Ifalco. vandaar dat het zo'n slim bazeke is.
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |