![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() We zouden meer wetsdienaars als deze Britse Royal Guard moeten hebben. De mensen zouden betalen om ze te bekijken. Budgetprobleem opgelost.
http://www.youtube.com/watch?v=5D9Z-zSFPQI
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel de inhoud van je boodschap, als je manier van formuleren. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Praat erover, gooi die frustraties van je af, doe eens iets nuttigs of draag eens iets bij aan de maatschappij. Of begin al met dit topic, misschien als je heel hard je best doet, dat er iets nuttigs uit dat erwtenbrein van jou komt. Ik heb geen plezier in andermans leedvermaak (wat een debiele uitdrukking trouwens ![]() Ik heb overigens ook respect voor de mannen achter de vuilkar. Dat jij dat beroep niet respecteert en jezelf blijkbaar hoger inschat, is jouw zaak. Echter heb ik geen hoge hoed op van een scheldteef die denkt slim uit de hoek te kunnen komen. Laatst gewijzigd door Vlaanderen_onafhankelijk : 4 september 2014 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Staatssecretaris
|
![]() Tsja jong... Als je criminele feiten aan het licht zijn gekomen dan wil dat zeggen dat je ofwel te dom was om te helpen donderen, ofwel te armtierig om een fatsoenlijke advocaat te betalen. In beide gevallen ben je gewoon een sukkel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laten we zeggen dat de fusie van de eenheidspolitie een fusiestructuur op poten gezet heeft waar iedereen op een 'directiepost' gaan zitten is. Dus directie halveren zal genoeg zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2/ Je bent een flik en tegen flik praat ik niet. Ik praat ook niet tegen het onkruid in mijn tuin maar trek dat uit. 3/ Ik ben niet gefrustreerd maar ik ben gewoon zoals heel veel mensen een flikkenhater (ACAB). 4/ Er is nooit iets met een flik voorgevallen. Ik vind ze gewoon belachelijke figuren. 5/ Ik respecteer de man achter de vuilniskar wel. Die levert nog goed werk voor de maatschappij. Wat ik in mijn vorige post schreef is wel de waarheid. Flikken zijn hun leven lang de pispaal. Leer er mee leven of zet het dienstpistool tegen je hoofd (wat velen dan nog ten zeerste zouden appreciëren). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Vreemdeling
|
![]() Helaas leef ik te graag en heb ik het veel te goed om mij zelf gaan op te offeren. Dus buiten de maatschappij geld te kosten draag ik niets bij. De dag dat een dokter mij ongeneeslijk ziek verklaart en ik nog maar enkele maanden te leven zou hebben dan zal ik wel iets bijdragen. Dan word ik wereldnieuws en kom ik in de geschiedenisboeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Werd hij als 'boefje' altijd gevat omdat de buurjongen een fietsje had met versnellingen? Misschien was die flikkenfiets ook uitgerust met zo'n coole sirene en oplichtende versieringen aan de spaken?
![]() |
![]() |
#96 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Dus om ineens de vraag van Bad Atilla te beantwoorden : kinderen zijn enkel een last en sleur dus neen ik heb en moet geen kinderen hebben. Als ik morgen naar de andere kant van de wereld wil vertrekken dan ben ik op een uur al onderweg. Dus Bad Atilla de bléters mag je zelf maken en houden. En een fobie van in de kindertijd? Wel laat ons zeggen dat ik niet de sukkel ben die zich door een stomme flik laat pakken. En als ze door een stom toeval het wel zouden kunnen dat ik met plezier Mijnheer Vermassen zal betalen. En daar staat die flik dan met zijn dikke maandwedde en een bakkes vol tanden. En zijn dat nu grote woorden op een forum. Misschien wel. Lekker anoniem wat meespelen. Zelfs mijn internet is via een sukkel die zijn wifi onbeveiligd heeft open staan. De zon schijnt, mijn dagelijkse lekkere koffie op het terras van het café, gratis internet en vooral af en toe een flik die met zijn velo'ke door het dorp bolt. Toch zalig om zo iemand eens uit te lachen ![]() Laatst gewijzigd door Fakteur : 5 september 2014 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immers, In mei 2014 schetst de Vlaamse administratie in een schrijven een beeld dat geen al te rooskleurig beeld schetst voor de Vlaamse begrotingsvooruitzichten. De vorige Vlaamse regering in het laatste jaar voor de verkiezingen nam een reeks maatregelen nam (o.a. in het kader van het zogenaamde competitiviteitspact) waarvoor onvoldoende financiering was voorzien. Moet er nog zand zijn?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, hun agenda is nog steeds dezelfde, het kapot maken van de partij die de Vlaamse stem krijgt.
![]() |
![]() |