Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 september 2014, 16:19   #81
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Volgens mij moet die dienst 30% afslanken... als in Augustus hun begroting op is, dan lopen daar gewoon 30% teveel volk rond.
Ja maar wie gaat dan de 80-jarige madammekes met een Vlaamse vlag den bak in draaien, zoals daar in Brussel op een 21°juli ?

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2014, 16:22   #82
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fakteur Bekijk bericht
Enkel dat je heel je leven achter je rug wordt uitgelachen. Overal wordt er de middelvinger naar je uitgestoken. Voor veel mensen blijf je de eeuwige pispaal. En de opkomende generatie lacht eens als een flik zijn mond durft open doen. Vroeger had de veldwachter nog aanzien. vandaag is een flik niet meer dan een virus dat best plat gestampt mag worden. In het café of waar dan ook is iedereen vriendelijk tegen je. Ben je een minuut weg dan lachen ze met je. Maar het is ook normaal. Flikken zijn geboren klootzakken en narcisten. Plezier hebben in andermans leedvermaak en leven om iemand te kunnen kloten. Als jij daar mee kan leven? Dan ben ik liever de man die achter de vuilniskar staat. Daar heb ik tenminste nog respect voor. Meer woorden ga ik er niet over vuil maken. Omdat jullie het gewoon niet waard zijn. Mijn ongezouten mening op dit openbaar forum. Is de waarheid te kwetsend voor Mijnheer de agent dan moet hij maar aan een moderator vragen om het te verwijderen.
Het is duidelijk: de fakteur heeft eens horens opgezet gekregen van een flik ...

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 4 september 2014, 16:57   #83
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Zei Jack tegen een flik, die drie puntjes maken het sarcasme duidelijk dat in de boodschap verweven zit.
Zelfs voor de uitkeringstrekker die continu pist in de hand die hem voedt, heb ik respect.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2014, 17:39   #84
Leopold de halve
Provinciaal Statenlid

Leopold de halve's schermafbeelding

Standaard

We zouden meer wetsdienaars als deze Britse Royal Guard moeten hebben. De mensen zouden betalen om ze te bekijken. Budgetprobleem opgelost.

http://www.youtube.com/watch?v=5D9Z-zSFPQI
Oud 4 september 2014, 18:11   #85
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Zelfs voor de uitkeringstrekker die continu pist in de hand die hem voedt, heb ik respect.
Dat vind ik toch wereldvreemd van jou hoor.
Zowel de inhoud van je boodschap, als je manier van formuleren.

.

Oud 4 september 2014, 23:28   #86
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Enkel dat je heel je leven achter je rug wordt uitgelachen. Overal wordt er de middelvinger naar je uitgestoken. Voor veel mensen blijf je de eeuwige pispaal. En de opkomende generatie lacht eens als een flik zijn mond durft open doen. Vroeger had de veldwachter nog aanzien. vandaag is een flik niet meer dan een virus dat best plat gestampt mag worden. In het café of waar dan ook is iedereen vriendelijk tegen je. Ben je een minuut weg dan lachen ze met je. Maar het is ook normaal. Flikken zijn geboren klootzakken en narcisten. Plezier hebben in andermans leedvermaak en leven om iemand te kunnen kloten. Als jij daar mee kan leven? Dan ben ik liever de man die achter de vuilniskar staat. Daar heb ik tenminste nog respect voor. Meer woorden ga ik er niet over vuil maken. Omdat jullie het gewoon niet waard zijn. Mijn ongezouten mening op dit openbaar forum. Is de waarheid te kwetsend voor Mijnheer de agent dan moet hij maar aan een moderator vragen om het te verwijderen.
Vertel het eens vriend, wat is er gebeurd?

Praat erover, gooi die frustraties van je af, doe eens iets nuttigs of draag eens iets bij aan de maatschappij. Of begin al met dit topic, misschien als je heel hard je best doet, dat er iets nuttigs uit dat erwtenbrein van jou komt.

Ik heb geen plezier in andermans leedvermaak (wat een debiele uitdrukking trouwens ) en ik leef niet om iemand te kunnen kloten.

Ik heb overigens ook respect voor de mannen achter de vuilkar. Dat jij dat beroep niet respecteert en jezelf blijkbaar hoger inschat, is jouw zaak. Echter heb ik geen hoge hoed op van een scheldteef die denkt slim uit de hoek te kunnen komen.

Laatst gewijzigd door Vlaanderen_onafhankelijk : 4 september 2014 om 23:36.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 september 2014, 23:31   #87
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is dan ook een klein kind nog.

Als hij wat ouder is en ze wat beter leert kennen komt daar wel verandering in.

Wie weet gaat hij zichzelf dan ook afvragen waarom je hem zo onnozel hebt gehouden.
Tsja jong... Als je criminele feiten aan het licht zijn gekomen dan wil dat zeggen dat je ofwel te dom was om te helpen donderen, ofwel te armtierig om een fatsoenlijke advocaat te betalen. In beide gevallen ben je gewoon een sukkel.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 07:47   #88
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ja maar wie gaat dan de 80-jarige madammekes met een Vlaamse vlag den bak in draaien, zoals daar in Brussel op een 21°juli ?

.
laten we zeggen dat de fusie van de eenheidspolitie een fusiestructuur op poten gezet heeft waar iedereen op een 'directiepost' gaan zitten is. Dus directie halveren zal genoeg zijn
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 09:50   #89
Fakteur
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht

Praat erover, gooi die frustraties van je af, doe eens iets nuttigs of draag eens iets bij aan de maatschappij. Of begin al met dit topic, misschien als je heel hard je best doet, dat er iets nuttigs uit dat erwtenbrein van jou komt.

Ik heb geen plezier in andermans leedvermaak (wat een debiele uitdrukking trouwens ) en ik leef niet om iemand te kunnen kloten.

Ik heb overigens ook respect voor de mannen achter de vuilkar. Dat jij dat beroep niet respecteert en jezelf blijkbaar hoger inschat, is jouw zaak. Echter heb ik geen hoge hoed op van een scheldteef die denkt slim uit de hoek te kunnen komen.
1/ Je bent een flik dus zeker niet mijn vriend. Mensen mogen mij vriend noemen, flikken nooit!
2/ Je bent een flik en tegen flik praat ik niet. Ik praat ook niet tegen het onkruid in mijn tuin maar trek dat uit.
3/ Ik ben niet gefrustreerd maar ik ben gewoon zoals heel veel mensen een flikkenhater (ACAB).
4/ Er is nooit iets met een flik voorgevallen. Ik vind ze gewoon belachelijke figuren.
5/ Ik respecteer de man achter de vuilniskar wel. Die levert nog goed werk voor de maatschappij.

Wat ik in mijn vorige post schreef is wel de waarheid. Flikken zijn hun leven lang de pispaal. Leer er mee leven of zet het dienstpistool tegen je hoofd (wat velen dan nog ten zeerste zouden appreciëren).
Fakteur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 09:54   #90
Fakteur
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
doe eens iets nuttigs of draag eens iets bij aan de maatschappij.
Helaas leef ik te graag en heb ik het veel te goed om mij zelf gaan op te offeren. Dus buiten de maatschappij geld te kosten draag ik niets bij. De dag dat een dokter mij ongeneeslijk ziek verklaart en ik nog maar enkele maanden te leven zou hebben dan zal ik wel iets bijdragen. Dan word ik wereldnieuws en kom ik in de geschiedenisboeken.
Oud 5 september 2014, 09:54   #91
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1/ Je bent een flik dus zeker niet mijn vriend. Mensen mogen mij vriend noemen, flikken nooit!
2/ Je bent een flik en tegen flik praat ik niet. Ik praat ook niet tegen het onkruid in mijn tuin maar trek dat uit.
3/ Ik ben niet gefrustreerd maar ik ben gewoon zoals heel veel mensen een flikkenhater (ACAB).
4/ Er is nooit iets met een flik voorgevallen. Ik vind ze gewoon belachelijke figuren.
5/ Ik respecteer de man achter de vuilniskar wel. Die levert nog goed werk voor de maatschappij.

Wat ik in mijn vorige post schreef is wel de waarheid. Flikken zijn hun leven lang de pispaal. Leer er mee leven of zet het dienstpistool tegen je hoofd (wat velen dan nog ten zeerste zouden appreciëren).
Waaw, een niveau om U tegen te zeggen. Jij hebt geen kinderen, hoop ik toch?
Oud 5 september 2014, 09:58   #92
HRobin
Minister

HRobin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Waaw, een niveau om U tegen te zeggen. Jij hebt geen kinderen, hoop ik toch?
Denk eerder dat terwijl hij vreemdging met de buurvrouw zijn vrouw vreemd ging met één van de agenten uit de buurt
HRobin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 10:06   #93
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:

Die slavenmentaliteit van de Vlamingen is toch aandoenlijk.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 10:07   #94
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HRobin Bekijk bericht
Denk eerder dat terwijl hij vreemdging met de buurvrouw zijn vrouw vreemd ging met één van de agenten uit de buurt
Oud 5 september 2014, 10:14   #95
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dergelijke fobieën ontwikkelen zich vaak in de kindertijd.
Werd hij als 'boefje' altijd gevat omdat de buurjongen een fietsje had met versnellingen?
Misschien was die flikkenfiets ook uitgerust met zo'n coole sirene en oplichtende versieringen aan de spaken?
Oud 5 september 2014, 10:34   #96
Fakteur
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Een vrouw? Wat zijt ge daarmee? Regelmatig een nieuw lief ja. En als je die beu zijt dan smijt ge die buiten. En als het een vrouw van een flik is dan is dat nog een plus (wel met condoom want waar een flik heeft ingezeten). Trouwens alleen wonen brengt meer op En een gegarandeerd vast maandelijks zakgeld (dank u Elio).

Dus om ineens de vraag van Bad Atilla te beantwoorden : kinderen zijn enkel een last en sleur dus neen ik heb en moet geen kinderen hebben. Als ik morgen naar de andere kant van de wereld wil vertrekken dan ben ik op een uur al onderweg. Dus Bad Atilla de bléters mag je zelf maken en houden.

En een fobie van in de kindertijd? Wel laat ons zeggen dat ik niet de sukkel ben die zich door een stomme flik laat pakken. En als ze door een stom toeval het wel zouden kunnen dat ik met plezier Mijnheer Vermassen zal betalen. En daar staat die flik dan met zijn dikke maandwedde en een bakkes vol tanden.

En zijn dat nu grote woorden op een forum. Misschien wel. Lekker anoniem wat meespelen. Zelfs mijn internet is via een sukkel die zijn wifi onbeveiligd heeft open staan. De zon schijnt, mijn dagelijkse lekkere koffie op het terras van het café, gratis internet en vooral af en toe een flik die met zijn velo'ke door het dorp bolt. Toch zalig om zo iemand eens uit te lachen

Laatst gewijzigd door Fakteur : 5 september 2014 om 10:35.
Oud 5 september 2014, 10:38   #97
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Après nous le déluge.

Dat moet de leiddraad geweest zijn van Di Rupo.
Niet te verwonderen dat hij zo rap was om zich terug te trekken op Waals en Franstalig niveau.

Allemaal lijken die nu uit de kast vallen, recht op de tafel van de nieuwe regeringsvormers.

titel: Geld federale politie is op
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140902_01247845
Hoeveel putten rekenwonder NVA-er ù.Muyters ons heeft nagelaten, daarover zullen we maar zwijgen.

Immers, In mei 2014 schetst de Vlaamse administratie in een schrijven een beeld dat geen al te rooskleurig beeld schetst voor de Vlaamse begrotingsvooruitzichten. De vorige Vlaamse regering in het laatste jaar voor de verkiezingen nam een reeks maatregelen nam (o.a. in het kader van het zogenaamde competitiviteitspact) waarvoor onvoldoende financiering was voorzien.

Moet er nog zand zijn??
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 10:39   #98
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een vrouw? Wat zijt ge daarmee? Regelmatig een nieuw lief ja. En als je die beu zijt dan smijt ge die buiten. En als het een vrouw van een flik is dan is dat nog een plus (wel met condoom want waar een flik heeft ingezeten). Trouwens alleen wonen brengt meer op En een gegarandeerd vast maandelijks zakgeld (dank u Elio).

Dus om ineens de vraag van Bad Atilla te beantwoorden : kinderen zijn enkel een last en sleur dus neen ik heb en moet geen kinderen hebben. Als ik morgen naar de andere kant van de wereld wil vertrekken dan ben ik op een uur al onderweg. Dus Bad Atilla de bléters mag je zelf maken en houden.

En een fobie van in de kindertijd? Wel laat ons zeggen dat ik niet de sukkel ben die zich door een stomme flik laat pakken. En als ze door een stom toeval het wel zouden kunnen dat ik met plezier Mijnheer Vermassen zal betalen. En daar staat die flik dan met zijn dikke maandwedde en een bakkes vol tanden.

En zijn dat nu grote woorden op een forum. Misschien wel. Lekker anoniem wat meespelen. Zelfs mijn internet is via een sukkel die zijn wifi onbeveiligd heeft open staan. De zon schijnt, mijn dagelijkse lekkere koffie op het terras van het café, gratis internet en vooral af en toe een flik die met zijn velo'ke door het dorp bolt. Toch zalig om zo iemand eens uit te lachen
Wat ben ik toch onder de indruk, zeg!
Oud 5 september 2014, 13:08   #99
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Après nous le déluge.

Dat moet de leiddraad geweest zijn van Di Rupo.
Niet te verwonderen dat hij zo rap was om zich terug te trekken op Waals en Franstalig niveau.

Allemaal lijken die nu uit de kast vallen, recht op de tafel van de nieuwe regeringsvormers.

titel: Geld federale politie is op
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140902_01247845
Is dat alleen het werk van Di Rupo? Waar zaten dan die andere regeringszakkevullers? En zitten die er nu ook weer niet bij? Ze gaan de dirigent vervangen maar het blijven wel voor grootste deel de zelfde kakofonie muzikanten hoor.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2014, 13:26   #100
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Is dat alleen het werk van Di Rupo? Waar zaten dan die andere regeringszakkevullers? En zitten die er nu ook weer niet bij? Ze gaan de dirigent vervangen maar het blijven wel voor grootste deel de zelfde kakofonie muzikanten hoor.
Ja, die zitten erbij.

En ja, hun agenda is nog steeds dezelfde, het kapot maken van de partij die de Vlaamse stem krijgt.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be