![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enkel hun eigen gezondheid? Leg uit.
![]() |
#82 |
|
![]() Amai Patrick, wat heb jij in je leven allemaal meegemaakt om zulke mening neer te schrijven? Ik heb ook al wat stront meegemaakt maar ik zit toch nog redelijk ver van jou verwijderd.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt gans uw leven achter een prikje lopen en wie het niet doet zal beperkt worden in vrijheid. Ik vind dat niet hoopgevend maar een gevaarlijk parcours.
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
Ten tweede zijn de gevolgen door een besmetting veel kleiner na vaccinatie (of eerdere besmetting). Die eerdere besmetting is geen maatregel en kan je dus niet sturen. Vaccinatie wel. Voldoende uitgelegd?
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
hoe lang we achter een spuitje moeten lopen en hoe lang 'gans uw leven' gaat duren. Ik ben ook volledig tegen het beperken van die vrijheden en zou ook liever een beheersbare ziekenzorg zien enkel op basis van vrijwillige vaccinatie. Alleen zijn er blijkbaar nog te veel mensen die voor de meest onzinnige redenen zo'n vaccinatie weigeren. Zolang die niet tot het besef komen dat ze zelf de oorzaak zijn voor die opgelegde vrijheidsberoving zal er niks veranderen.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 december 2021 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is getest op mens en dier, er zijn foetale cellen gebruikt en er is gelogen en duidelijke verbanden ontkend wat een vertekend beeld weergeeft. Ze zijn niet zo veilig en efficiënt dan u wilt hopen. Door dit hele gebeuren ben ik zo van mijn melk dat ik dus zeer skeptisch ben geworden naartoe iedere medische ingreep GEPUSHED door deze selectief verontwaardigde BABYLONISCHE LOBBYHOEREN ![]() Vaccinatie aanraden voor kinderen is onnodig en de quickfix terwijl de zorg uitgebreid moet worden. Een spuitje gaat echt niet alles oplossen op termijn hoor.
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 27 december 2021 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen jij herhaalt wat ze u hebben wijsgemaakt omdat ge wellicht de tijd niet neemt te achterhalen hoeveel blaaskes ze ons reeds wijsgemaakt hebben.
Ik ontken corona niet, ik ontzeg u uw vaccin niet; maar doe niet alsof niet gevaccineerden de oorzaak zijn; want dan heeft u blijkbaar niet goed opgelet en volgt u wortels waar ze u leiden om ze hier te herkauwen.
![]() |
#89 | |
|
![]() OK, zo ver zijn we al.
Citaat:
Oorzaak van de vrijheidsberoving? Grote kans van wel. Laat ons zeggen dat het algemeen aanvaard is dat het vaccin een belangrijk element is in de strijd tegen covid. U zegt het eigenlijk ook zelf in uw eerste deel van uw antwoord. Moet men er dan niet van uitgaan dat intivaxers het indijken van het virus tegenwerken? Het zal wel pas later blijken in hoeverre de antivaxers de nu geldende maatregelen hebben beïnvloed. Mogelijk helemaal niet, mogelijk erg veel. Virussen zijn geen pure wiskunde nietwaar?
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klassieke truc op de corona draden. Men liegt en spuit mist met onwaarheden en daar bouwt men dan bescheten argumenten op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige doel van de CST is mensen dwingen een vaccin te nemen, aka, mensen zonder vaccin moeten zwaarder gestraft worden. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 27 december 2021 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals je een ketter bent als je niet in god gelooft. De zin voor nuance bij de zeloten is compleet weg. Hun hersenen hebben opgehouden te werken, en ze reageren op een dierlijk laag niveau als hun standpunten ELKE KEER OPNIEUW worden ontkracht. Nu, ze zijn een zéér kleine minderheid van de bevolking, maar wél een zéér luidruchtige en gevaarlijke minderheid. Het is belangrijk dat alle mensen van goede wil dat begrijpen.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |