![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: dat is alleen maar zo gunstig dank zij het geheel van de maatregelen.
Mocht woII niet doorgegaan zijn als het gebeurd is, dank zij onderhandelingen of wat weet ik, dan "was het ook allemaal niet zo erg geweest". Of was je het woord alweer vergeten, die preventieparadox ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij meer medische kennis dan ik?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En stop met alles te vergelijken met het Nazi-regime. Want door je overdadig gebruik van die vergelijking verliezen de misdaden van de Nazi's aan kracht en gruwel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een CST kan inderdaad geen besmettingen tegenhouden net zoals een rijbewijs niet kan verhinderen dat er verkeersongevallen gebeuren. Beide dienen om het gevaar tot ongevallen/besmettingen in te perken.
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie ook niet goed in waar je de leugen eigenlijk ziet. Ik zou eerder zeggen dat indien men de efficiëntie enkel zou meten bij de risicogroep dat het resultaat nog veel positiever zou uitvallen. Gezien men dit niet doet stelt men eigenlijk met OPZET de vaccinaties slechter voor dan dat ze werkelijk zijn.
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Het is zoals elke natuurramp, het komt onverwacht, gedraagt zich volgens geen enkele regel en pas als het voorbij is kom je te weten wat je het best HAD MOETEN doen. Ondertussen probeert de mens op basis van ervaring en beschikbare gegevens er het beste van te maken. Al de rest is zever in pakskes. En waar hebben we het eigenlijk over? Kleutergedrag wegens wat schrik voor een prikje? Compleet idiotisme over een gecreëerd virus dat vervolgens door een massa afzonderlijke bedrijven wordt gebruikt om de mensheid uit te roeien? Nog eens, wie zijn de wappies eigenlijk?
![]() |
![]() |
#68 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Leg mij eens uit hoe dat de kans dat je van een bepaald virus sterft bij besmetting, kan verlagen door maatregelen?
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hop naar de vierde spuit en volgende mutatie.
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik doe in 32 mijn bek open. Om de smeerlapperij bij naam te noemen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Degene die vrijuit spreken, spreken zelfs niet uit waartoe ze in staat zijn omdat er reeds een klimaat van stigma heerst. Ze gaan cryptocurrencies doen crashen, ze gaan cash geld wegnemen en social credit gaat domineren. Dat begint met een digital ID/CST Maar wie dit psychologisch terrorisme aan sociaal darwinisme van die tijd wilt koppelen noemen ze dan wappie. “Never again”
Neemt niets terug. Elders energie doneren. Laatst gewijzigd door CUFI : 26 december 2021 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op het vervalsen van bankbiljetten stond vroeger de straf van dwangarbeid. Minder kan dat in dit geval niet zijn, alhoewel nu met uit de lucht getoverde 'fiat'-money dat blijkbaar niet meer geldt.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doen zij niet. In het beste geval zetten zij hun eigen gezondheid een beetje meer op 't spel, da's al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is niet waar. Het zijn de mensen die de gruwel van nu minimaliseren die dat zeggen. De gruwel destijds was er, en is nu wereld bekend. De gruwel van nu wordt ontkend, zoals die destijds ook ontkend werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oftewel vinden we dat "erg" en moeten we dat "vermijden". Maar het enige dat we tot hier toe gedaan hebben is de REST van de maatschappij zwaar kapot gemaakt. DAT is absurd. Oftewel aanvaarden die bejaarden dat de maatschappij hen niet zal kunnen verzorgen als ze vrij blijven ronddartelen. Voor mij is dat prima. Oftewel aanvaarden die bejaarden dat we ze gaan verzorgen, maar dat ze zich dan aan zware isolatie maatregelen moeten houden. Want ZIJ, en enkel ZIJ, hebben een probleem, en ZIJN een probleem als we ze moeten verzorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De titel van de topic is beangstigend correct. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Natuur zal nooit iets zijn wat je met een rekenmachientje bedwingt.
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Hou je zeker niet is. Alle meningen tellen.
![]() |
#80 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |