![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Zoals ik eerder heb gezegt heb ik enkel moeite met het schrijven van teksten en helemaal niet met het begrijpen ervan. Ik reageer dus helemaal niet vaak foutief, toch niet meer als een ander hier op dit forum. - Ik heb helemaal geen lange tenen maar zoals iedereen op dit forum laat ik mij niet doen, waarom zou ik mij moeten laten doen en anderen niet? Ik ben helemaal niet vals en leugenachtig, gewoon een verzinsel van jou omdat wij in het verleden heftige woorden hebben gehad en juist door jou lange tenen kun jij hier niet over geraken en probeer jij mij juist zwart te maken, meer niet. Jij kunt misschien 10 mensen opnoemen die mij niet moeten, wil niet zeggen dat ik zo ben zoals wat jij van mij wilt maken. - Als ik ergens een mening over heb en ik vind dat ik daar gelijk in heb dan zou het maar belachelijk zijn indien ik die mening niet vasthoud. Alsof jij dat wel zou doen...laat me niet lachen. Nu net mijn punt cé ![]() Wens zoveel je wilt, eens kijken hoe ver je ermee komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jou eerste post was heel erg onarrogant ja, zeker een normale reactie ja, mijn reactie op die van jou was gewoon to the point uitgelegd dat het niet waar was wat jij veronderstelde en jou volgende posting was al meteen een scheldpartij, en dan ga je mij nog beschuldigen ook...lol...maar goed dat je geen moeite meer wil doen want er kwam toch al niets fatsoenlijks en volwassen uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Samenvattend: ik supporter voor Illwill.
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Musketo
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Hier klopt iets niet. ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik wil de gevaarlijke zotten die menen "uit naam van ons allen" te mogen spreken niet uit het oog verliezen. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Aah nee want ik ben zot natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Gij bezorgt me nen hoop werk voor nix. Want ge gaat toch ontkennen dat ge het fout begrepen hebt. Maar aller, here goes nothing: http://forum.politics.be/showthread....55#post1114255 http://forum.politics.be/showthread....492#post981492 http://forum.politics.be/showthread....653#post991653 http://forum.politics.be/showthread....33#post1016133 http://forum.politics.be/showthread....68#post1019568 http://forum.politics.be/showthread....71#post1021671 en zo kan ik nog een bende posts uit die bewuste topic aanhalen... |
|
![]() |
![]() |