![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sleutel veranderd in wat? Gewoon windows installeren en de gegenereerde code ingeven wanneer ernaar gevraagd werd. That's it. Alsof je hem zou gekocht hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze weten in Redmond dat ze vandaag de dag minder bewegingsruimte hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jammer dat ze niet naar Hasselt zijn gekomen (Antwerpen en Leuven etc liggen ver tijdens examens), anders had ik me er eentje gehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit is misschien wel de crack. Ik blijf het gewoon raar vinden omdat MS dit op voorhand verzekerd had en ik het bij velen anderen heb zien gebeuren. (dat hun Windows dus niet meer werkten na het uitvoeren van updates) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zolang je programma's moet toelaten om verbinding te maken met Internet (zoals je browser), kunnen ze ook dingen doen die je liever niet hebt wat ze doen. En als je OS een trojan horse zelf is (want dat is hij dus zonder die updates), dan ben je niet veel met firewalls. Maar zoals ik al zei: als je dit niet gelooft, dan niet. Over dit onderwerp stopt wat mij betreft de discussie. Als thuisgebruiker moet je toch geen vrees hebben dat ze je documenten komen plunderen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je OS een trojan horse??????? Kun je mij dit effe uitleggen want deze vergelijking heb ik nog nooit gehoord. Firewall en virusscanner ed. staan tussen jou pc en het net en filteren alles wat ze herkennen of waar ze de opdracht voor krijgen. Dit werkt met de beveiliging van windows zelf ook zo hoor, dus ik snap niet waar jij het verschil ziet. Waarom is dus de beveiliging van windows beter dan laten we een vb nemen... Norton? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben hier ook niet gekomen om vrienden te maken, maar evenmin om me te laten beledigen. Laatst gewijzigd door DaBlacky : 7 april 2005 om 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om effe terug te komen op het windows/linux verhaal.
1) Kan je alle soorten toepassingen die je op windows draaid op even gemakelijke wijze gebruiken op linux? 2) Kun je met evenveel op gemakelijke wijze bestanden uitwisselen onder linux als in windows? 3) Alle cdeetjes waar bv spelletjes op staan die je ooit gekocht hebt, draaien die zonder problemen ook onder linux? 4) Zijn alle software paketten onder linux even goed als degene die je voor windows kunt vinden? Alle antwoorden zijn volgens mij neen, dus waarom blijven sommigen dan zeggen dat linux beter en gemakelijker is? Let op, voor particulieren é, voor er weer beginnen over bedrijven... Laatst gewijzigd door illwill : 7 april 2005 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als dat niet is, probeer het dan uit te leggen. En zit niet te zeveren dat ik moet lezen wat er staat. Wist je dat er een verschil tussen een boodschap geven, een boodschap interpreteren (begrijpen) en de boodschap zelf? Leer eerst deze les voor je begint te discussieren (zowel op fora als in het echt), het maakt het voor iedereen gemakkelijker, zowel voor jou als voor je discussiegenoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
a) krijgt een programma toegang? b) indien ja: via welke poorten, in welke richting, naar welke IP's... browser: a) ja b) waarschijnlijk poort 80, beide richtingen, alle IP's. Dus je browser is potentiële exploit. En als daar beveiligingslekken in blijken te zitten, raad ik iedereen aan die weg te werken. En dat doet men aan de hand van updates. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Quote anders de zin waarin jij opmaakt dat ik jou als idioot of zoiets zie en dan kan ik zeggen wat ik ermee bedoel, ik weet zelfs niet over welke zin jij het precies hebt. Wat kan ik nog meer zeggen dat dit niet het geval is? Ik ken jou helemaal niet en jij mij niet, dus waarom zou ik jou zonder reden als idioot beschouwen? Ps: deze discussie doet helemaal niet terzake. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik kan opmaken uit jou posting is dat je beweert dat norton enkel wat ip's blokkeerd en bepaalde toepassingen toegang geeft tot het net zoals je die zelf aangeeft...? Laatst gewijzigd door illwill : 7 april 2005 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |