![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijkomend voordeel van erfpacht is natuurlijk ook dat je niets kan aanslaan vermits het in feite ook niet van u is!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nou, petje af - ik ben werkelijk omvergeblazen door de kolossale impact van je argumentatie. Een turk, nota bene! Als d�*t niet bewijst dat de huizenmarkt geen regelgeving kent! Overigens; niet de turk in kwestie is de grote boeman. Bedenk dat die gezinnen zijn huis verkiezen boven de andere. Het zijn dus de andere huurbazen die we zouden moeten straffen, omdat hun eisen nog exuberanter zijn. Ik ben er nog altijd niet goed van zeg. Een turk die huizen verhuurt! Is er dan werkelijk géén fatsoen meer dezer dagen? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die gezinnen gaan eerst eens overal gaan kijken kiezen geheel vrijwillig de vuilste en de duurste er uit. Dju toch...kan niemand hun eens zeggen dat ze echt de keus zelf maar moeten maken?
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, veel kans dat den huisjesmelker, en den mensensmokkelaar dezelfde is. Hij kan moeilijk tegen zijne eigen winkel reklame gaan maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had nog zo ver niet gedacht dat het allicht wel aanleunt bij de mensensmokkel zelf. Zal dan ook wel aanleunen bij de koppelbazen.
Waarom smokkelen ze niet gewoon verder drugs gelijk vroeger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo gaat het er meestal aan toe in de criminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met belgische criminelen zou je dat niet tegenkomen, die zijn netjes en beschaafd!
![]() |
#91 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat beslis je toch zelf! Je kiest zelf een stuk grond uit waar je je zou willen vestigen en je brengt een bod uit voor de pacht die je bereid bent te betalen. Eigelijk precies het zelfde zoals het nu in zijn werk gaat met dat verschil dat je biedt voor het gebruiksrecht ipv het eiegendomsredcht. Hoe groter hoe meer pacht. Citaat:
De vervuiler dient wel op te draaien voor de vervuiling he. Dat is nu ook zo. Citaat:
Als je nog ergens zo'n bouwval weet, mag je me altijd tippen hoor ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alle verbeteringen die je aanbracht, inclusief gebouwen zijn de eigendom van de pachter en dus vatbaar voor beslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer zelfs, hij zal geen stuk willen afstaan aangezien hij er weinig voor betaald en er niets aan verdient als hij het wegdoet. Citaat:
Hoeveel industrieterreinen moeten niet op onze kosten gesaneerd worden omdat het bedrijf failliet is ? Wanneer de vervuiler eigenaar van het terrein is heeft men tenminste de grondwaarde als compensatie. Citaat:
Maar je zou wel gek zijn om die grond zo duur te betalen als een bouwrijpe kavel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Burger
|
![]() Inderdaad en dan mag je zelf nog eens gaan saneringskosten betalen als het serieus vervuild is ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan is het niet uitgesloten dat het gebouw in waarde gedaald is. Wat ga je dan aanslaan, de aangebrachte schade ? Jij doet alsof er ongerepte gronden in overvloed zijn waarop ieder zijn zin kan doen en vervolgens een nieuw stukje in beslag nemen. Zoiets noem ik roofbouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() Ik overweeg voor alle zekerheid mijn woning zo vlug mogelijk te verkopen nu de prijzen nog hoog staan... en me daarna aan te sluiten bij het VWS.
Ik ga dan ook als de eerste de beste kwispel uitbazuinen dat de grond van iedereen is en dat ik recht heb op grond of een fatsoenlijk onvoorwaardelijk basisinkomen... Verder eis ik een goed uitgeruste sociale woning, gsm, een recente pc en breedband... want dat zijn basisrechten... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 9 februari 2006 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister-President
|
![]()
![]() |