![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooie leeuw.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Dat is nieuw !
![]()
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt erop neer dat ik doe wat ik wil.
Moet je ook proberen!
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() En ze heeft recht op een uitkering, ongeacht de reden van ontslag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Dat is het probleem niet, haar advocaat vraagt om een extra uitkering
![]() |
#87 |
Burgemeester
|
![]() de oplossing bestaat er in haar geen hand te geven maar een kus.
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() ALLE
![]() |
#90 |
Gouverneur
|
![]() Zoals Laya zegt, draagt dit verder dan al dan niet een hand willen geven.
De houding is duidelijk een uiting van een verregaand religieuse intolerantie. En wat in deze context nog erger is, is de voorbeeldrol van een lerares. In een school maakt men de jeugd klaar zich in de maatschappij van de volwassenen te integreren. Haar houding is tegenovergesteld: ze geeft de onwil tot integratie als voorbeeld en cultiveert de moslim-superioriteit en segregatie. In Amerika hebben miljoenen zwarten gevochten tégen de segregatie, en hier beginnen de Moslims te vechten voor het omgekeerde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nieuwe multicul in Europa is dus totaal nieuw voor hen: het zou de allereerste maal zijn dat zij als moslims op een evenwaardige manier met niet-moslims moeten omgaan. Dit geraakt dus niet in hun bolleke doorgedrongen: volgens hun religie MOETEN ze zich onderscheiden van de ongelovigen... in de veronderstelling dat zij het Herrenvolk zijn en de anderen de Uentermenschen. Ge moet niet vragen hoezeer dit hier tegenvalt voor sommigen. Het is dus van het allergrootste belang niet toe te geven aan de dhimmitude, zoals de meeste Europese regeringen reeds gedaan hebben. Eénmaal de omslag gemaakt is deze niet terug te draaien. Indonesie vb. is nu het grootste moslimland, maar een eeuw geleden waren er dus amper moslims te bekennen! En als ik de keuze heb tussen tweederangsburger (met dubbele belasting te betalen) of moslim, dan hul ik me met plezier in mijn blauwgeverfd laken hoor! Allah mag dan wel weten dat ik het vertik te vasten met ramadan, maar zolang mijn islamitische buurman het niet kan zien, vreet ik me lekker vol!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Minister
|
![]() Maak eens een reis rond de halve wereld. Begin ergens in West-Afrika en eindig in de Filippijnen.