![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat ? Dat de VB-fractie de grootste is binnen het vl. Nationalisme ??
|
|
#82 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
gewesten met Napoleon. En ook over de medewerkers met de Spanjaarden. Dat waren ook massamoordenaars. Om nog te zwijgen van de wrede inval door de Franken en de Romeinen in onze gewesten. Hou er toch mee op Pietje! |
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Heb je een onderzoek gedaan? Of sla je er maar met je snor naar? Laatst gewijzigd door Kortaf : 11 september 2007 om 12:03. |
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#85 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Een beetje hetzelfde als wat je andere mensen verwijt. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Staatssecretaris
|
ben je ervaringsdeskundige?
|
|
|
|
|
#87 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Leg me nog eens uit wat precies de rijkdom is voor Vlaanderen in de getto's van Borgerhout?
Laatst gewijzigd door HAMC : 11 september 2007 om 12:51. |
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Werkgelegenheid voor de politie.
|
|
|
|
#89 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#90 |
|
|
En ik die dacht dat die daar niet komen.
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goed punt.
|
|
|
|
#92 |
|
Europees Commissaris
|
Dus die mensen hebben, afhankelijk van hun leeftijd amper 5 of 9 jaar geleefd. Of zouden ze tussen die oorlogen écht nog iets anders gedaan hebben dan wachten op de volgende bezetting?
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
In welke mate 'Protea' de apartheid heeft 'aangemoedigd' (moest het nog strakker of zo?) is maar de vraag. Daarnaast: ten tijde van de apartheid was het voor zwarten in de VS niet veel beter. Alleen spreekt men daar niet over. Trouwens, nu worden de blanke boeren wederrechterlijk onteigend en is de criminaliteit één van de hoogste van de wereld. Het ANC en Mugabe, één strijd! |
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dag Kaal, Ik verwees naar "Als ik me basseer op het antwoord van het Vlaams Belang stel ik vast dat, als een bestuurslid van een Vlaams Nationale DEBATclub uit beleefdheid en als gastheer possert voor een foto, daaraan onmiddelijk een zelfde politieke visie verbonden wordt ? Vreemde logica." en "Het enige dat ik in uw link lees is een artikel van Patrick Stouthuysen in de Tijd , waarop Koen Vermant op het einde van zijn blog zegt, ik citeer : De De Wever is rechtlijnig, maar heeft gevoel voor humor (de auteur weet blijkbaar niet dat BDW ooit bij het Vlaams Blok/Belang is komen aankloppen. Dit is de commentaar/mening van Koen Vermant op het artikel van Patrick Stouthuysen, dit is geen bron, toch ?" en blijkbaar is dit een gekende foto, maar daar verbindt je toch geen politieke stellingname aan? Zie ook de fotoreacties van andere posters hier. Als buitenstaander, politiek ongebonden en dakloos Vlaams Republikein, moet ik daar inderdaad geen medelijden mee hebben, maar de timing om het blijkbaar "opnieuw uit te brengen" is mijn inziens heel slecht gekozen, dus welke bedoeling zit er achter ?, het is precies iets meer dat een spelletje treiteren tussen 2 kinders. Mvg
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
Diepe stilte.
|
|
|
|
|
#97 |
|
Minister-President
|
Ik kan dit bevestigen. Ik heb die foto al zeker een jaar geleden op het Internet gezien. Ik denk hier op dit forum, waar toch redelijk veel mensen op komen en niet alleen Vlaams-nationalisten.
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Waarom zoveel haat? De reden is Marie-Rose Morel (volgens mij). PS : Ik ben er bijna zeker van dat Bartje enige tijd geleden inderdaad met de gedachte heeft gespeeld om naar het VB over te stappen. Laatst gewijzigd door Kaal : 11 september 2007 om 22:31. |
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dag Kaal, Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt. Ik zeg niet dat “jij” een stellingname verbind aan deze foto, maar wel blijkbaar het VB (zie mijn eerste post ,reactie op de post van Hellfigger, die een reactie copy/paste van de VB website, op de fotoaffaire). Haat ???? Waar zie jij in mijn postings “haat” ???]Ik verwees naar Marie-Rose Morel (die van VU naar VB overstapte) omdat Hellfigger zei dat BDW een hypocriet was omdat hij “zou” overgestapt zijn van VB naar NVA Om die “overstap” te staven had Hellfigger enkel de referentie naar de site van Koen Vermant. De hele hetze van “aangebrande” foto’s uit te spelen is een gegeven dat zowel door “links” als “rechts” ( Djeezus wat een achterhaalde termen, die dateren van de 19 de eeuw dacht ik zo) gedaan wordt . Maar dat men nu juist met zo een foto opnieuw op de proppen komt vind ik niet zo fair. NVA heeft na deze verkiezingen een kans om heel wat uit de brand te slepen en dan geeft het VB aan de franstaligen “munitie” om te schieten op BDW, munitie die nb gebruikt wordt door de franstaligen om te schieten op het VB ! Begrijp je dat ? Ach broedertwist, het is zo oud als de wereld, het was zo in de nasleep van de Paasopstand in Dublin, en het doorkruist als een rode draad de geschiedenis van de Vlamingen. Sad but true. Verder , wacht ik op een reactie van Patrick , die hier een antwoord zal posten van het VB op zijn mail die hij als lid van het VB verstuurd heeft. Sin sin Mvg
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
#100 | |||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat de franstaligen met die munitie doen is niet echt belangrijk. Ik denk niet dat het VB dat als een probleem aanvoelt. Hoe meer de franstaligen kappen op het VB, hoe beter de partij zich daarbij voelt. De franstaligen overdrijven altijd en vergalloperen zich, zodat vele Vlamingen zich genoodzaakt voelen om het VB onrechtstreeks te verdedigen. "He may be a bastard but he is *our* bastard" weet je wel? |
|||
|
|