![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1241 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Andev, los van al uwe zever:
Citaat:
Met één ding ben ik het eens (al zou ik het anders formuleren: Citaat:
We moeten ze helpen in hun eigen landen ONZE mesthopen op te kuisen.
![]() |
![]() |
![]() |
#1242 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1243 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1244 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die wetten werden door ons en voor ons gemaakt, aangepast aan onze maatschappij en onze levensgewoontes. Ze hoeven dus niet te dienen om te misbruiken door lieden die enkel met "de wet" afkomen als ze er hun zin door krijgen of voordeel uit halen, en in het andere geval de straten opbreken en de auto's in brand steken! De multicul is mislukt. Bij bepaalde groepen komt dat meer tot uiting dan bij anderen. Onze wetgeving is niet aan hen aangepast, ze hoeven er geen commentaar op te geven! Ze hebben er geen zakens mee! In de landen waar ze eigenlijk thuishoren, daar zijn de wetten door hun eigen mensen, aan hen aangepast... en soms lichtjes anders!!! De multicul is een mislukking. Nu nog een oplossing voor dat probleem... Laatst gewijzigd door andev : 3 november 2010 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1246 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het al duizend keer herhaald...iemand die zijn zweetvoeten wil verkopen door mijn oksels ook vies te noemen krijgt nul op zijn request..ook al heeft zij/hij een punt...juiste boodschap..verkeerde boodschapper..jammer maar helaas.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1247 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe stellen ze het (vb Congo) een volle halve eeuw later, waar ze zelf het heft in handen konden nemen om,langzaam maar zeker, iets beters op te bouwen? Stel dat de Amerikanen volledig uit Afghanistan en andere landen van dat type verdwijnen: hoerah, hoerah... terug naar de achterlijke middeleeuwen! Dat antwoord kennen we ook. Zever zelf maar verder en probeer jezelf ervan maar te overtuigen dat alles dat niet in je kraam past of je voor schut zet "zever" is! Veel anders kun je niet doen, trouwens. Laatst gewijzigd door andev : 3 november 2010 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1248 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1175 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1249 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1250 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vierde keer nu al. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1253 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1254 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1257 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor zover ik mij herinner is België nooit grondstoffen gaan stelen in Marokka,Turkije,Rusland of Afghanistan..de 4 grootste leveranciers van niet-europese migranten.. Afrika is al 60 jaar onafhankelijk...kolonisatie excuses voor de povere resultaten zijn ongepast, zeker voor het potentieel rijkste continent ter werreld.. Afghanistan zit al een paar eeuwen in die 'nachtmerrie'...het enige verwijt dat je kan geven is dat het westen daar niets aan verandert heeft ondanks zijn gemoei.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1258 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik keur helemaal niets goed en geloof niet in uw ingebeelde partijen. Net zoals de White Power-adepten in de VS het uitschot van het uitschot verenigen, de absolute losers die totaal geen eigenwaarde hebben, spreekt uw houding boekdelen over uw zelfbeeld.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1259 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik voel me natuurlijk zelf ook niet schuldig. Schuld-en-boete is een katholiek concept en het zegt me niets. Maar we dragen wel allemaal een verantwoordelijkheid ten opzichte van de huidige toestand. Dat is een belangrijk onderscheid dat in het Engels beter werkt: guilt vs responsability. Citaat:
Russen zijn - wat je er verder ook over mag denken - Europeanen hoor. Tot aan de Oeral spreken we over Europa. Dat hier vaan Afghanen zitten, daarvoor zijn we natuurlijk letterlijk verantwoordelijk. Zo gaat dat met oorlogen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1260 |
Banneling
|
![]() Lees den tenminste de wetgeving
http://books.google.be/books?id=TkQC...0zeden&f=false Indien jij denkt dat dit in overeenstemming is met "de goede zeden" zullen we moeten wachten tot iemand met een peniskoker in het openbaar in België verschijnt en dan zien we wel wat er gebeurt. |
![]() |
![]() |