![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Luister dan toch nog maar eens naar het interview. http://terzake.canvas.be/video/terzake-272-herbekijk/ Gasten antwoordden zeer dikwijls naast de vraag, je moet hier niet doen alsof het anders is. De journalist moet de gast dan even aan het woord laten, volgens jou. En daarna? Onderbreken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() ge kunt ook direct toegeven dat kleutertv uw favoriet genre is.
waarm toch rond de pot draaien? per slot van rekening zal er wel een publiek voor zijn, anders zijn ze bij de vrt nog meer knetter dan vermoed |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Voor een politicus is 't heel eenvoudig: 'n Belg, nieuwe Belg of autochtoon maakt niet uit, respecteert de Belgische wet of respecteert de Belgische wet niet. Zo eenvoudig is het. Feit is dat sommige moslims hier in België de sjaria invoeren. Tussen haakjes, de sjaria is ondertussen van toepassing in Londen en werd onlangs ingevoerd in delen van Pakistan. Maar ja, daar mag Filip niks over zeggen van u, blijkbaar. Dan wordt hij onderbroken door de nazi-achtige journalisten. Hadden de nazi's trouwens geen bekende spin-doctor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan een openbare steniging van een westerling die zich vergrepen heeft aan een moslim. dan handje afhakken blijkt ook hun dada te zijn, dus moet je gewoon iets stelen van een moslim, worden uw handen afgehakt, en ben je werkonbekwaam voor de rest van u wleven. Kun je ook een peperdure amerikaanse prothese krijgen, met een beetje bionische technologie heb je dan een electronische hand om pinten te gaan heisen. Dus dan wordt niet elke belg gelijk voor de wet ??? Dat kan dus niet in Belgie;.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Het antwoord dat je enkele berichten terug, in de mond legde van De Winter is dus het antwoord dat jij zou gegeven hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Je kiest gewoon een zijde en probeert elke mediabron te plaatsen in het vakje "ideologisch akkoord" of "ideologisch niet akkoord". Massamedia is niet neutraal maar is veelal systeembevestigend. Het hangt dan af van jouw analyse of je daar tevreden mee bent of niet. En op wat jouw oordeel natuurlijk stoelt. Je kan gewoon reeds formeel logisch compleet fout zitten. Empirische gegevens checken is natuurlijk een stuk moeilijker, gegeven het feit dat je ze reeds van een welbepaalde bron kent.
Op deze manier ben ik bv. van oordeel dat de marxistische visie over de economie correct is itt liberale varianten. Marxisme > wsa > regulatieschool > neoricardianen > neoinstitutionalisme > .... ( > = correcter dan) Laatst gewijzigd door Praetorian : 2 maart 2009 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. Ik denk niet dat het om theologie gaat. Feit is wel dat velen hier in Vlaanderen de sjaria willen invoeren. Het boek gaat trouwens ook over Vlamingen die hun cultuur relativeren. Anders had 't nooit zover kunnen komen. Het boek gaat over Vlaanderen dat een Islamitisch land aan 't worden is, bovendien geen land met gematigden aan de macht, maar waar radicale moslims hun gang kunnen gaan. Zelfs op CNN weten ze dat. 2. Het antwoord dat ik gaf is ten eerste wat ik Filip duidelijk heb horen zeggen in het interview. Ik heb in mijn eigen woorden herhaald wat ik gehoord heb op T.V. Filip zal 't wel iets anders verwoord hebben, maar de inhoud is hetzelfde. Het is ook het standpunt van Vlaams belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op de niet zo theologische vraag "Hoe maak je het onderscheid tussen een gematigde Moslim en een fundamentalistische?" antwoordde De Winter volgens jouw "Moslims die in België wonen (die mensen zijn hier nu eenmaal, al de rest is onzin) dienen de Belgische wet te respecteren. De rest is privé en zijn zijn zaken niet." Luister dan toch nog maar eens naar het interview. http://terzake.canvas.be/video/terzake-272-herbekijk/ 3 Wat was je antwoord op mijn vraag? "Gasten antwoordden zeer dikwijls naast de vraag, je moet hier niet doen alsof het anders is. De journalist moet de gast dan even aan het woord laten, volgens jou. En daarna? Onderbreken?" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1. ![]() 2. Ik gaf alleen maar het standpunt van Vlaams belang. Ik moet toegeven dat ik de antwoorden van Filip maar half heb kunnen horen omdat hij onderbroken werd. Ja, dan... Als de journalisten niet de kans geven om deftig antwoord te geven... Ook wil ik hieraan toevoegen dat het gaat om sjaria versus democratie. Voor mij is dat niet zo moeilijk te begrijpen. Het zijn de politiek correcten die beginnen te zeuren over de moslims die gekwetst zijn, waardoor het thema "sjaria" niet meer kan besproken worden. 3. Meestal geven de gasten wél antwoord op de vraag die gesteld wordt. Het komt maar zelden voor dat ze dat niet doen. Het beste voorbeeld is Sarah Palin haar interview vorig jaar. Dat zei ik al. ![]() |
|
![]() |
![]() |