Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 juli 2009, 21:12   #121
GZV
Provinciaal Statenlid

GZV's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
Neen ik oordeel op het geen ik zie en hoor groot verschil.
En trouwens moeten oudere mensen niet het voorbeeld geven.
als vlaamse republiekein geeft hij het goede voorbeeld.
GZV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2009, 21:17   #122
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doubled Bekijk bericht
En trouwens moeten oudere mensen niet het voorbeeld geven.
Dat is ook weer waar. Peumans zou beter een drol per post laten bezorgen.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2009, 21:19   #123
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Dat is ook weer waar. Peumans zou beter een drol per post laten bezorgen.
Gewoon een postzegel op zijn stoma plakken dus...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2009, 21:19   #124
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Gewoon een postzegel op zijn stoma plakken dus...
Of op die van Albert deusjeim, al zal Fabiola die postzegel op haar voorhoofd niet appreciëren denk ik.

Laatst gewijzigd door Metternich : 15 juli 2009 om 21:20.
Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 00:13   #125
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Peukmans heeft haar op zijn tanden.
En hij houdt zich aan zijn prinsipes.

Als republikein is hij nog nooit ingegaan om uitnodigingen voor resepsies op het palais de Laeken, waar een onverkozene de plak zwaait en grote sier maakt met onze senten.
En als voorzitter van het Vlaams parlement, wil hij dat zo houden.

Ja, lees het zelf hé: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF20090713_078

Goed zo.

Of zou het beter geweest zijn dat hij toch ging, maar telkens aan de roi (en aan de reine en aan hun nakomelingen) zou benadrukken in het Vlaams dat hij gekomen is omdat hij 'moet' van zijn funktie, maar dat hij republikein is, dat hij tegen niet-verkozenen in bevoorrechte funkties is .... bla bla ... ?

Wat zou jij doen ?
Toch geen studentikoziteiten zeker, zoals daar naar het twoilet gaan en dan tandpasta aan achterkant van de klink smeren ... akes ....
Ik zou hem, in naam van het Vlaamse volk, beleeft maar met enige aandrang verzoeken op te hoepelen. Dat is het enige correcte in dit geval. Daar moet ge natuurlijk niet alleen haar voor op de tanden hebben maar ook ballen aan je lijf.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 00:17   #126
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Het is juist dat je niet verplicht bent op een uitnodiging in te gaan.
Maar anderzijds is het is gewoon ongepast een uitnodiging van het Paleis af te slaan zonder degelijke argumenten.

En dat is hier nu het probleem: Peumans mag uiteraard zijn meningen hebben, en indien hij niet wenst te participeren aan receptie's op het Paleis, dan moet hij dat ook niet. Maar dan kon hij tenminste discreet zijn. En dit is hier niet gebeurd; hij heeft al als een ware rebel met veel tamtam het hele land laten weten dat hij niet zal ingaan op uitnodigingen voor receptie's. Wel, hij moet dan niet verontwaardigd zijn dat hij eventueel geen uitnodigingen zal krijgen.
Uw opvatting over diskreet zijn is eerden huichelarij. Past ook helemaal in uw denkwijze.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 00:21   #127
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Mag ik 1 voorbeeld hebben, concreet, dat aantoont dat la belgique respect heeft voor Vlaanderen?
Natuurlijk heeft Begië respect voor Vlaanderen, minstens evenveel als voor Wallonië.

Bestaan er dan slechte Belgen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 06:43   #128
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De NVA is ontstaan uit malcontente VU en VB'ers.
Het is dus eigenlijk één pot nat.
Onzin, de NVA is ontstaan uit de VU, men had bijna zelfs de naam VU verdergebruikt.

Citaat:
Over de stichter-fondateur van het Vlaams Blok hoeven we niet meer te praten R.I.P. Woorden zouden trouwens te kort schieten.
die al dood is?

Citaat:
Kunt U trouwens mijn vraag fatsoenlijk beantwoorden ?

Ik zou dat erg op prijs stellen.
welke vraag?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 06:44   #129
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik zeg alleen dat de roots van vele Vlaams-nationalisten, te vinden is in welbepaalde milieus. En dat zelfde stramien vinden we ook weer bij de huidige voorzitter van het Vlaams parlement. Ik wist dat zelfs niet eens. Pas onlangs vernomen.
Leugens puur en simpel.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

Oud 16 juli 2009, 06:46   #130
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk heeft Begië respect voor Vlaanderen, minstens evenveel als voor Wallonië.

VP vroeg naar een concreet voorbeeld.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 08:40   #131
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ik zou hem, in naam van het Vlaamse volk, beleeft maar met enige aandrang verzoeken op te hoepelen. Dat is het enige correcte in dit geval. Daar moet ge natuurlijk niet alleen haar voor op de tanden hebben maar ook ballen aan je lijf.

Helaas kan je dat NU NOG NIET vragen 'in naam van het Vlaamse volk.
Spijtig.
Maar de verkiezingsuitslag is er om rekening mee te houden.

Voor mij betekent dat dus dat ik nog meer mijn best moet doen om mede-Vlamingen te overtuigen. Gelukkig voel ik me gesterkt door de federale non-regering, die door haar niet-regeren, een aardig Vlaams steentje bijdraagt ... enz. bla bla

In naam van het Vlaamse volk .... zoiets nu durven voorstellen is in weze het bewijs dat je niet demokratisch ingesteld zijt in het diepste van je wezen. En gij peinst dat ik dan met jou zou willen samenwerken? Neen, vriend, net zo min als ik zou willen samenwerken met een ordinaire dief (tenzij na zijn straf; iedereen verdient een tweede kans .. bla bla )

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 juli 2009 om 08:41.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 08:44   #132
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

zolang dat de kans bestaat dat Vlaanderen volledig tweetalig wordt, zal België Vlaanderen verdragen, dat is waar.
Oud 16 juli 2009, 08:44   #133
monza
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Misschien eerst een vragen of een meerderheid van de vlamingen wel tegen de koning is, ipv de idiotie van peumans op te dringen aan iedereen.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 08:53   #134
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een grove leugen.

Citaat:
Is een flamingant een slechte b.?
Of is een belgisist-Vlamingenhater een slechte b. omdat hij (de voor mij onmogelijke en lang niet meer gewenste) verzoening in de weg staat ?
Is een eentalige b. een slechte b. ? (Oei, dan zijn ver velen ... maar toch waarschijnlijk net geen meerderheid .. als ge begrijpt wat ik bedoel ... en dat is toch "erg")

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 juli 2009 om 09:21.
Oud 16 juli 2009, 08:58   #135
monza
Gouverneur

Standaard

iedereen liegt, humo liegt zelf henri liegt.
behalve schoofzak natuurlijk.
monza is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 09:23   #136
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door monza Bekijk bericht
iedereen liegt, humo liegt zelf henri liegt.
behalve schoofzak natuurlijk.
Ik weet niet of iedereen liegt; maar het klopt wel ik ik niet lieg (een leugentje om bestwil, een mooi praatje tegen een mooi meisje niet te na gesproken natuurlijk)

Oud 16 juli 2009, 09:27   #137
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
zolang dat de kans bestaat dat Vlaanderen volledig tweetalig wordt, zal België Vlaanderen verdragen, dat is waar.
Die kans is 0.0

Oud 16 juli 2009, 09:40   #138
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik weet niet of iedereen liegt; maar het klopt wel ik ik niet lieg (een leugentje om bestwil, een mooi praatje tegen een mooi meisje niet te na gesproken natuurlijk)

Ik second Schoof hier.

Schoof liegt dus nooit...hetgeen niet wegneemt dat ook Schooffie zich wel eens "vergist"...
Oud 16 juli 2009, 11:41   #139
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Leugens puur en simpel.
Ik vrees van niet.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2009, 16:37   #140
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik vrees van niet.
Ok geef dan bewijs. Want ik heb horen zeggen (juist nu trouwens) dat jij graag zaken verzint, en je weet wel mensen zeggen dat niet zomaar he .

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be