![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Moderatie méér optreden tegen persoonlijke aanvallen? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
16 | 43,24% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
21 | 56,76% |
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 20 februari 2010 om 15:05. |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker als je niet wil discussiëren over economie. Ik begrijp dan ook niet waarom discussiëren over de economische grondslagen i.v.m. aandelen gespam of off-topic zou zijn in die draad. Ik hoop dat jij je niet persoonlijk aangevallen voelt door forummers die wat diepgang willen brengen in een discussie. |
|
![]() |
![]() |
#127 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) MIS noch corse discussiëren, ze spammen de thread gewoon vol met hun ellenlange berichten. Corse copy paste zelfs gewoon complete teksten achter elkaar zonder een eigen mening in. 3) Hun teksten hebben inhoudelijk niet eens iets met economie te maken. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad!! |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet de moderatoren moeten meer optreden maar de gewone forummer moet zich meer houden de normen van de betamelijkheid.
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Ik dacht dat jij het was die in die draad een oproep deed om hen te negeren; om de discussie uit de weg te gaan. 3 Hun teksten hebben alles met economie te maken. Ik vind ze leerrijk; en ze hebben mijn interesse voor economie opgewekt. Ik dacht dat economie saai en onbegrijpelijk was. Maar ik hoop dat jij je niet persoonlijk aangevallen voelt. |
|
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aandelen hebben wel degelijk iets met economie te maken. In Aandelen 2010 gaat het specifiek over aandelen en niet over lessen economie. Daar kunnen ze een aparte traed voor opstarten. Je gaat bv in ''Verdieping Westerschelde : Holland houdt weer eens zijn woord niet '' toch ook niet beginnen lullen over pensioenen, sociale zekerheid, Carrefour.... etc, nochtans staan die onderwerpen allemaal in het sub forum Binnenland. Ik hoop dat het nu voor jou eindelijk eens duidelijk wordt. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 februari 2010 om 04:02. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je mag deze argumenten gerust gebruiken in de draad zelf. Hier is het off-topc; tenzij jij je persoonlijk aangevallen voelt. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
je hebt nu eenmaal mensen die geen andere zichtpunten verdragen. Het waarom zij zich op een discussieforum ophouden lijkt mij voer voor de psy-ietsen. ![]()
![]() |
#139 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Bully-ing op forum moet ophouden, te beginnen met het seriële bully-en en en moderatie moet optreden ipv een permagebande seriële bully-er in eer te herstellen bv en andere hun gang te laten gaan.
Laatst gewijzigd door eno2 : 2 maart 2010 om 10:38. |
![]() |