![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Anders natuurlijk ook niet hoor, want in dit land wil geen enkele politicus zijn macht aan de burger afstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]()
Oh, er is nog zoveel dat ik zou kunnen veranderen als alleenheerser ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De welvaartstaat zoals wij die nu kennen zal volgens mij inderdaad niet blijven bestaan wegens onbetaalbaar. En voor mij mogen dan inderdaad voor één keer de onwilligen hiervoor boeten (lees: ze mogen gaan werken als ze werkbekwaam zijn, niet dat dat zo'n straf is maar velen zullen het zo zien vrees ik) Laatst gewijzigd door Meuh : 25 januari 2012 om 20:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, ik ben er tegen om geld aan de sukkelaars te geven, en niet aan de rijken. Die moeten hetzelfde krijgen. Die geven misschien 1000 euro per maand aan de overheid in de vorm van BTW en krijgen er maar 500 van terug als basisinkomen, en zijn dan voor 500 euro netto-belastingbetaler. Maar dat wordt een veel goedkopere oplossing dan het repressie-apparaat van de staat en de particuliere beveiligingsdiensten, om nog te zwijgen van "compounds" te betalen waarmee ze zich agressoren van het lijf zouden moeten houden als er geen basisinkomen of sociale zekerheid was. Ze gaan er qua welvaart zelfs op vooruit als hun omgeving b.v. voldoende opgeleid is. En ondernemers hebben een even goed vangnet als werknemers. Nu spreken we wel over een andere wereld dan de onze, waarin het geld verdiend zou worden met productie en niet met zwendel, woeker, corruptie en valsemunterij.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |