![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Is er nog altijd niemand die begrepen heeft waarom de regering zo artificieel een aantal benoemingen voor zich uitgeschoven heeft, tot na het zomer reces ? Denkt er iemand dat het kernkabinet de cijfers van KPMG nog niet kende ? Komaan... In september krijgen we een grote onderhandeling voor zowel benoemingen als tegelijk een oplossing voor de brusselse gerechtelijke toestanden. Dan gaat men een aantal knopen doorhakken. Veel later uitstellen gaat niet meer lukken, want dan komt iedereen in verkiezingsmodus en dan gaan ze elkaar willen vliegen afvangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen willen gewoon dat hun macht over de Vlamingen behouden. Met het blijvend versnipperen van de bevoegdheden, kunnen ze die macht behouden en is de Vlaamse bevolking weer eens gepaaid met niets.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat iedereen nu wel zal doorhebben dat de titel van deze draad uitstekend gekozen werd en dat het hier inderdaad over een detail gaat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Eduard laat ons niet overdrijven aub
alsof giganten zoals Johan Vande Lanotte, servais verheirstraeten en Alexander de croo zoiets zouden laten gebeuren |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() :subliem:
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Xenophon,
als je geïnteresseerd bent om een partijkaart aan te schaffen van een andere partij, stuur gerust een pm naar mij of naar peter of naar raf desnoods Laatst gewijzigd door spabert : 6 augustus 2013 om 19:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Deel je er uit misschien? Ik kan begrijpen dat het wat leegloopt bij de partij en het kiespubliek niet echt geld aan een ander wil geven, maar buiten een sociaal gebeuren is gratis lidkaarten weggeven niet echt geloofwaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas, ik heb al een partijkaart.
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vandaar dat uw giganten het akkoord niet wilden aanpassen, hoewel ze toch al wisten dat de cijfers verkeerd waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Eduard ik zal je een geheim verklappen
de grootste gigant van ons team wordt momenteel achter de coulissen klaar gemaakt voor een goddelijke come back Laatst gewijzigd door spabert : 6 augustus 2013 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt me voor - als ik alle commentaren hoor op hem, dat je misschien wel autist moet zijn om hem naar waarde te schatten
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij blijft schitterend in zijn rol. Of zou het Firestone zijn?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben fan.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trololololooooo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt mss meer over die mensen.
![]() |
![]() |