![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor extreem-rechts is ELK draadje, in ELK subforum geschikt om over de makak te zeveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Ziek of zot, nooit ga ik mij bezighouden met het steunen van een (ludieke?) fanpagina van zo iemand
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb meer empathie en solidariteit met een troglodiet dan met een extreem-rechts sujet dat doorflipt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoor zonet op de radio dat hij een tijdje geleden zijn militaire eretekens op het graf van zijn ouders moet geplaatst hebben.
Hij heeft inderdaad zijn vorig leven opgegeven..... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 mei 2021 om 08:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook een opmerkelijke evolutie, merkbaar de laatste dagen. Verschillende Vlaams-nationalisten blijken plots zo een erkentelijkheid voor de natie te vertonen. Een grappig fenomeen, zo blijkt telkens weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...zolang het die van ons betreft toch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is bijna zo erg dan dat rechtse en extreem rechtse politici aan de Belgische tepel hangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ouwe Kelt kan U,van zijn beperkte (en gedwongen-) militaire ervaringen bij de toenmalige Belgische Landmacht ,een 30 geleden alweer (
![]() Namelijk "wij" (zijnde Nederlandstaligen) en "de Chinezen"...(zijnde de Franstaligen).En met eigenlijk zeer weinig contacten. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 mei 2021 om 08:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Enfin dat oververhit manneke komt hier niet levend uit. Wordt hij niet afgeschoten door zijn legervrienden zal hij zichzelf wel van kant maken. Dus opgeruimd staat netjes en binnen een week kraait er geen haan meer over dat stuk krapuul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De helft van de leden van de Vivaldiregering die door NIEMAND verkozen werden, DAT zijn de echte Belgische tepelhangers.
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik lanceer hier effe een persoonlijke poll en ge doet alsof uw leven er vanaf hangt. Of ben ik een agent van de overheid die hier undercover wat dissidenten probeer te vinden of zo?! Ge zijt allemaal zot van paranoia. Overigens, jullie schatten de situatie verkeerd in. Het zijn niet jullie meningen die tegen de grondstroom is. Nee nee hoor, het is bon ton om sympathie voor Jurgen C te uiten. Zie gewoon al naar de reacties hier en de uitslag van de poll. Als iemand al schrik moet hebben voor wat-ie zegt, dan ben ik het wel (samen met de weinige collega’s “gematigden” of linkies op dit forum). Ik ben er zeker van dat jullie goed onthouden wie wat allemaal heeft gezegd en “gepaste maatregelen” zullen nemen als de regime-wisseling eindelijk is gebeurd. Ik schat dat ik zal moeten onderduiken. Fucking calimero hypocrieten
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals Leopold II in Congo?
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ik het houden op dat het gevaar achter een héél klein hoekje schuilt in de meeste gevallen. ![]() ![]() p.s. Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 mei 2021 om 08:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik had graag evenveel media-aandacht gezien voor de talloze natuurlijke en farmaceutische middelen waarmee covid-19 kan worden genezen. En voor de gevaren van de vaccins.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 22 mei 2021 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |