![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Europees Commissaris
|
![]() [SIZE=5]WAAR? [/SIZE][SIZE=2]Waar vergoeilijk ik hier iets? Ik ga gewoonweg niet mee in de trend om alles op te blazen en probeer de zaken in hun perspectief te zien. Uiteraard is het erg wat die jongen is overkomen en het verdriet van die ouders zal waarschijnlijk zeer groot zijn. Maar ik bekijk de zaak hier liever op een realistische maatschappelijke wijze dan op een sentimentele wijze. We zitten hier op een politiek forum; niet aan de koffietafel.[/SIZE]
Citaat:
![]() |
#122 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
(1) 't zijn allebei misdrijven (2) er zijn bij beiden dodelijke slachtoffers (3) in beide gevallen is het dodelijke slachtoffer niet gevallen met voorbedachten rade. Het resultaat is het zelfde. Een onnodig sterfgeval door het roekeloze of sociaal onaangepaste gedrag van iemand anders.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 13 april 2006 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij het andere schorremorrie hield men het liever bij het meer algemene jongeren terwijl iedereen goed genoeg wist welke afkomst die hadden. Laatst gewijzigd door daiwa : 13 april 2006 om 13:33. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds, die "minderheid" van grote en kleine gangsters, messentrekkers, dieven, brandstichters en noem maar op is toch véél te groot om er geen probleem van te maken, dacht je het ook niet? |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Indien er "ze zongen Allah' Ak'bar" geschreven was, zou ik het er ook uitgehaald hebben. Citaat:
![]() ![]() Ik herhaal het, voor mij hoeft men niet over de nationaliteit van de betrokkenen te beginnen, behalve bij inbreuken op racismewet (wat logisch is) of bij "etnisch" geweld. In het artikel hierboven hoefde het ook niet om naar "skinheads" te verwijzen ("jongeren" ware voldoende geweest).
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 13 april 2006 om 13:45. |
||
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat die messen betreft: die messentrekkers gaan mischien, ik zeg wel mischien, niet van huis weg , met het idee om "vanavond eens iemand overhoop te steken", maar ze vergeten toch niet hun wapen mee te nemen... |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben ji nu werkelijk helemaal..........?. ![]() ![]() Roofmoord = een moord gepleegt om een diefstal te vergemakkelijken en/of zijn sporen uit te wissen. En jij noemt dat roekeloos of sociaal onaangepast gedrag. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hadden echter eens skinheads moeten zijn....
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan (behalve dat dit verboden is en dat ik dus eigenlijk een crimineel ben/was)? ![]()
![]() |
#133 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() In jouw ogen wel. In mijn ogen ben jij gewoon om mee te
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Wie zegt dat die gasten de bedoeling hadden om die gast te doden? Net zo min als een onnozele zatlap de bedoeling had om iemand omver te rijden. Dus, resultaat = hetzelfde. Trouwens, een goeie maat van mij is vorig jaar omver gereden door zo'n zatlap. Gelukkig was hij niet dood EN gelukkig hebben ze die zatlap kunnen pakken.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 13 april 2006 om 13:47. |
||
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs in zwembaden zijn het meestal dezelfden die hun handen niet van andermans vrouwvolk kunnen afhouden.
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wees gerust. Jij bent niet de enige. Ik ben er echter zeker van dat jij het nooit zou gebruiken om er iemand mee van kant te maken op wiens MP3 je het gemunt hebt.
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kregen we een extra nieuwsuitzending en deze avond in ''Ter Zake'' nog een ellenlange berichtgeving. Maar dat de daders van deze roofmoord allochtonen waren wil men liefst zo snel mogelijk op de achtergrond verdringen wat dat past niet in het o zo mooie multiculturele sprookje. |
|
![]() |
![]() |
#139 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waarom? Als jij door jouw fraude iemand volledig ruïneert? Als jij door jouw fraude miljoenen euro's in je eigen zak steekt die naar de staat of andere mensen zouden moeten gaan?
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |