![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door genehunter : 2 augustus 2006 om 12:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja ik kan me voorstellen dat U het bevechten van de oppositie in dit land een eerbaar doel vindt....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou wel leuk zijn. De transfers zouden ineens omkeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het ronduit belachelijk dat alles hier in het teken van het "bevechten van de oppositie" staat. De mensen mee laten beslissen over het beleid is een fundamentele waarde. Dat heeft niks met een snertpartij als het VB te maken. Die navelstaarderij van de VB'ers is een opmerkelijk verschijnsel. Het symboliseert de hele partij zo een beetje, veronderstel ik.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem is blijkbaar dat dit niet politiek correcte materie is, zodanig dat cijfermateriaal niet zo direct beschikbaar is. Vraag mij wel af, hoe ze op deze manier, het probleem ooit gaan oplossen. Voor de rest, het is wel bevechten van de meerderheid (de ps). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu een schouderklop van u, DAT zou me pas ongerust maken. vooral blijven posten ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Minister-President
|
![]() Zijn volgens ik op het nieuws heb gehoord 10500 kiezers meer waar links nu zit naar te knipogen en die hun nu zouden moeten bevredigen, bedoel wel kwestie stemgedrag al weet men met links nooit wat ze zoal over hebben voor stemmen te ronselen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien maar een 10% zich ingeschreven hebben, ligt (of beter lag) het potentieel wel 10maal hoger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VLD vecht en neukt zich naar de volgende verkiezing toe en misschien kunnen we in 2007 een 20-partijen regering zien... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Burgemeester
|
![]() Het schijnt dat nog moet nagezien worden of die 10% allochtonen wel recht hadden zich in te schrijvingen. Maar daarvoor zou de tijd ontbreken.
-Wie volgt dit op? - Wat is de rechtsgeldigheid indien na de stemming blijkt dat , zeg 3% werderrechterlijk ging stemmen? - kan men dit zomaaar blauw blauw laten? Laatst gewijzigd door humble : 3 augustus 2006 om 11:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jazeker, ik begrijp niet goed wat ik in jouw signatuur doe. Het is niet echt een grote onthulling of schitterende one-liner, wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ja hoor, het is zover:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch hetgeen Michel eens, in een zwak moment, op den vrt heeft gezegd (denk dat het een rechtstreekse uitzending was, anders had men het er wel uitgeknipt).
Laatst gewijzigd door Bob : 7 augustus 2006 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De politiek correcte partijen hadden beter ineens de migranten ook opkomstplicht gegeven. Dan moesten ze minder investeren om erachter te lopen. Daarnaast zouden de rijen in de kiesbureau's zo lang worden, dat ze de volgende verkiezingen heel de opkomstplicht in vraag gaan stellen.
Daarnaast zouden migranten en Belgen dan ook meteen over 1 kam geschoren geweest zijn en niet de 2 maten en 2 gewichten, zoals het nu is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Burgemeester
|
![]() Weer een prachtige mogelijkheid tot fraude en misbruik, wat is die multicuturele maatschappij toch een weldaad;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit heeft trouwens niks met multicul te maken, zelf mensen met een zware multiculphobie zouden dit moeten zien.
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |