![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie boven, ik citeer 't nog maar eens voor 't gemak, je hebt er blijkbaar overheen gelezen; Nèrgens staat er enige oproep tot geweld, nèrgens schrijf �*k dat �*k dit onderschrijf, afkeur, aanmoedig of zelf wil toepassen; nèrgens, dat maak jij er van, dat is wat jij er graag, maar al te graag in w�*l zien!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1503 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....65#post5535765 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1505 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik reageerde slechts op die uitspraak van je. Citaat:
![]() |
![]() |
#1506 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga niet antwoorden op de hele post.
Stropoppen laat ik links liggen. Deze haal ik er echter uit. Citaat:
Maar het probleem is dat wat die onderwerpen betreft het probleem lang niet zo groot is en de discussies er (meestal) een pak volwassener gevoerd worden.
![]() |
![]() |
#1507 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1508 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet dus. Net zoals ik al vermoedde...
![]() |
#1509 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik schrijf er dat de moderatie niet communiceert over hun beslissing; in tegenstelling tot wat er beweerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1510 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Iemand die een beetje begrijpend kan lezen, had daaruit namelijk heel eenvoudig af kunnen leiden dat je daarvoor minstens de subfora "economie", "binnenland", "internationaal", "godsdienst en levensovertuiging", "maatschappij en samenleving", "staatsinrichting" en "partijpolitiek en stromingen" regelmatig moet bezoeken. Citaat:
Ten tweede, daar waar wel op een volwassen manier gediscussiëerd wordt, zitten er niet continu stoorzenders "racisme" te roepen bij alles wat hen niet aanstaat. Dezelfde stoorzenders die ook meer dan graag zaken willens nillens verkeerd uitleggen om daar vervolgens bladzijde op en bladzijde neer over te gaan zeveren. Dezelfde stoorzenders die willens nillens naast de zaak antwoorden en het over heel andere dingen gaan hebben. Kortom, stoorzenders die het niet om een inhoudelijke discussie te doen is, maar om de discussie juist om zeep te helpen. Jouw hele reactie hier is overigens ook een archetypisch voorbeeld van compleet naast de kwestie antwoorden door alleen dit uit een lange post te plukken, daar dan op te reageren, en de rest onder het mom van "stropoppen" compleet te negeren. Het is natuurlijk mijn eigen fout om zo dom te zijn hierop te reageren. Mea culpa.
![]() |
![]() |
#1511 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het gaat hier om het verschil tussen mensen die argumenten aandragen en naar 'de andere kant' willen luisteren en zij die hun 'Grote Gelijk' alleen kunnen verdedigen door 'de andere kant' monddood te willen maken. Meer is het niet. Ik krijg echt een vervelend en onbehaaglijk gevoel van degenen die steeds maar weer dezelfde forummers en dezelfde berichten blijven aanklagen, ook al zijn ze al vaak in het ongelijk gesteld. En ze blijven maar doorgaan. Dat is voor mij echt iets anders dan oprechte verontwaardiging over een actuele foute post, al dan niet terecht. Dát kan ik me namelijk nog voorstellen. Ik zal geen Godwin-punten gaan verzamelen zoals sommigen hier maar de generatie boven mij hanteerde de vraag 'Kun je er veilig onderduiken?' om aan te geven of iemand deugde of niet. Als ik mij deze vraag bij sommige forummers zou moeten stellen zou ik mij veilig voelen bij veel mensen van links én rechts maar ik heb ook mijn oprechte twijfels bij een paar andere. Menselijkheid stopt waar fanatisme begint. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1512 |
Minister
|
![]() Wat is jouw bedoeling hiermee, artisjok? Nogmaals een herhaling van alle voorafgaande stappen? Daar heb ik geen goesting in. Lees het allemaal nog eens terug, zou ik je willen aanraden.
![]() |
#1513 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil, en heb dit al verscheidene keren aangetoond, gerust discussiëren op een volwassen manier. Het is me er dan ook niet om te doen om mensen de mond te snoeren. Waar het me wel om te doen is, is het platvloerse en onredelijke racisme dat de discussies verstoord. Ik heb bij Groentje bv, hoewel ze xenofobe uitspraken doet, niet het gevoel dat er niet te discussiëren valt. We kunnen meningen uitwisselen en zien dat onze meningen op vele vlakken eigenlijk niet zoveel verschillen. Bij mensen die woorden gebruiken zoals linkiewinkie, pedofeet, Iesslam, of mensen met een andere mening denigrerend gaan aanspreken heb ik niet de indruk dat ze geïnteresseerd zijn in discussie, maar enkel haat en racisme willen verspreiden. Het feit dat ze redelijke discussies gewoon negeren versterkt daarin mijn mening. Voorbeelden daarvan zijn Grimbergen (geband), enkele vormen van Circe (geband) en Sus Iratus (geband). Zulke mensen kan het forum missen als kiespijn.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 1 juli 2011 om 19:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1514 | |
|
![]() Citaat:
Agreed.
![]() |
![]() |
#1515 |
Banneling
|
![]() Een inhoudelijke reactie losweken op wat ik schreef, niet op iets anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1516 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1517 | ||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind dat jij bijzonder snel bent met het bovenhalen van dat soort termen, en echt getuigen van goede wil en op een volwassen manier discussiëren, zoals je hieronder zegt, vind ik dat ook niet. Citaat:
Ik heb hier op dit forum nog niets zien staan wat ik direct als platvloers en onredelijk racisme zou willen bestempelen, maar dat ligt misschien aan een ruimdenkender geest of groter incasseringsvermogen? Citaat:
En bedoel je met "mensen met een andere mening denigrerend aanspreken" zoiets als mensen aanspreken met de naam van een banneling? Of bedoel je daarmee insinueren dat iemand een trol zou zijn? Zoals jij zowel het ene als het andere verschillende keren tegen mij meende te moeten doen? Citaat:
En het is maar net wat je als "redelijk" wil definiëren. Wat voor de ene persoon redelijk is, is voor de ander al onredelijk, net zoals wat de ene netjes verwoord vindt, dat voor de ander al verschrikkelijk plat racisme kan zijn, afhankelijk van eigen mening, de geuite mening en wie die mening geuit heeft.
![]() |
![]() |
#1518 |
Administrator
|
![]() In welke mate gaat het hier nog over titel van de topic?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1519 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik stel voor om in ieder geval de laatste twee bladzijden van dit topic nog even door te nemen zodat je zelf kunt constateren waar het nog wel en waar het niet meer over de titel van het topic gaat.
![]() |
![]() |
#1520 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |