![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu ja, 't zal mij een zorg wezen. Die gasten hier doen maar! In mijn kraam past dit ondertussen prima. Oh enne... wie 't schoentje past, trekke het aan! |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() Ik heb dat de vorige keer niet gezegd. Ik daag u uit me aan te tonen waar en wanneer ik dit zou hebben gezegd. U zuigt weer wat uit uw duim om de mensen op een verkeerd been te zetten.
Laatst gewijzigd door system : 18 maart 2011 om 22:22. |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#145 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan begrijpen dat je tegenstander bent van verdere regionalisering. Enfin begrijpen... 't is alleszins (theoretisch) een mogelijk alternatief. Maar een status quo is toch voor niemand goed? De Franstaligen beseffen het blijkbaar niet goed maar ook voor hen is een status quo op langere termijn dramatisch hoor. |
|
![]() |
![]() |
#146 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het artikel van "De Standaard" lees ik letterlijk : Citaat:
Resultaat : de SP.a kiezer lonkt nu ook naar N-VA, en wordt communautair intelligent...
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Zolang er verkiezingen doorgaan en deze partijen een meerderheid halen ben ik het er niet over eens. Spijtig genoeg is er geen echte beperking op een regering van lopende zaken...
|
![]() |
![]() |
#148 | ||
|
![]() Citaat:
Je bent echter zwaar in de minderheid. Ik citeer uit het artikel van De Standaard over die enquête : Citaat:
![]() |
#149 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mja, een meerderheid volstaat niet eh : een meerderheid in beide landsdelen ok...
|
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Dat lijkt me belangrijk maar een meerderheid van de stemmen op zich is al voldoende, de gevolgen daarvan kennen we echter wel. Het is natuurlijk wel beter als er in beide kanten een meerderheid is. Ik heb vooral problemen met het feit dat zo veel controlemechanismes zoals de controle door het parlement wegvallen.
|
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat is het laatste wat ik hierover zeg, want ik verknoei mijn tijd niet meer aan dat soort van neppeilingen. Die dienen alleen om de verkoop van de kranten wat op te krikken. Ze zouden beter een goede CD geven bij de Standaard. Dat pas zou hun oplage wat kunnen opkrikken. Want die onnozele praat over peilingen maakt alleen maar dat ik nog minder dan vroeger de Standaard ga kopen. |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() ik zal het u niet verhelen: beerschot kampioen!
|
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() enne...nog iets:
dexia is een prive-bank...hehehe ssst...keep it quiet Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2011 om 23:30. |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Als ze geen goede beurt maken, dan zou dat weergegeven moeten zijn in die Peiling. Maar vreemd genoeg zie ik geen massieve drop van het "Nationalisme" in die "irrelevant" peiling. Moest er een grote drop geweest zijn in die "irrelevant" peiling, dan zou je hier victorie zitten roepen hebben dat het niet meer op kon. En dan was die peiling ineens niet meer zo "irrelevant". Forum trolling 101: Embrace all that supports your opinion, break down all that does not. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#155 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We komen er wel uit.
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() ik begrijp de mensen niet die tegen verkiezingen zagen
dat ze hun verzuring tegen de kiesplicht uitwerken maar ja, dan zullen de sossen onder de dempel vallen |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 18 maart 2011 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
#158 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bah, foei verkiezingen zijn foei Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 maart 2011 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal in ieder geval niet zijn op wat sommigen het mooiste plein van Europa noemen. De Brusselse Grote Markt.
|
![]() |