![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als u wacht op de implosie van België, zult u toch een hele poos moeten wachten. Maar u moogt er altijd van dromen. Dromen van het Land van Ooit. |
|
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() volgens mij lopen er hier enkele dubbelnicks rond om hun mening te sterken.
Zielig...
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dikke 2.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog een interessant grafiekje: het potentieel van de partijen (het aantal kiezers dat op een partij zou kunnen stemmen).
Bron: Terzake |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ziet dat 23% zichzelf ooit mogelijks wel eens op LDD ziet stemmen dan denk ik dat dit toch voor 20% anti stemmen zijn. Deze zitten nu vooral bij N-VA en VB. Deze tellen ook een heel deel anti stemmen van mensen die het niet begrepen hebben met Jean-Marie.
Van deze anti stemmen zijn misschien een paar pro Vlaanderen stemmen bij maar toch niet veel. De pro Vlaanderen stemmen vind je in de peiling bij N-VA en VB , en de Vlaams Nationalisten bij CD&V, Open VLD en SPa. Bij de klassieke machtspartijen vind je denk ik weinig anti stemmen terug. Misschien wel een paar bij Groen! Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 maart 2011 om 21:05. |
![]() |
![]() |
#127 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik zou nu inderdaad nog altijd N-VA stemmen
|
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Mss trekt de vlaamse kiezer gewoon de lijn door van de verkiezingen van 2010. Mss ziet de Vlaamse kiezer liever iemand van de N-VA als ministerpresident , als men moet onderhandelen tussen Wallonie en Vlaanderen betreffende de boedelscheiding ? Het moet echt wel pijn doen voor jullie hé die verkiezingsuitslag en deze "peiling" (voor wat een peiling waard is natuurlijk). Alle registers opengetrokken tijdens de aanloop van de verkiezingen, van Belgische ondernemers via het ABVV tot aan de "katholieke" vakbond die vanop de kansel riep "Gij zult niet stemmen op den N-VA". Dan de verkiezingsuitslag, de campagne van de franstalige media tegen de N-VA en dan nog zo een "peilingsuitslag" halen !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() @ViveLaBelgique: waarom voer jij als PVDA-stemmer eigenlijk het logo van een extreemrechtse royalistische partij in je avatar?
|
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voel je jezelf hartstikke gelukking met de uitslag van de verkiezingen en de peilingen ? Ik hoop het voor jou en geniet er ten volle van. Probeer echter niet te veel aan schadenfreude te bezondigen. |
|
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() mooi mooi mooi
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
NVA heeft nog veel potentieel...
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus je antwoord telt niet ....punt. Leedvermaak heb ik zeer zelden, wat is er mis mee dat ik, verplicht in Belgie, mijn stem heb uitgebracht op een partij als de N-VA ? enne ja inhoudelijk antwoorden komt er ook niet van, dus ja het moet wel pijn doen voor "jullie". ps ik heb het moeten opzoeken, mijn Duits is niet zo goed als het jouwe. ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 18 maart 2011 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Denk eens in : in Frankrijk ben je een antidemocraat als je royalist bent, hier ben je dat als je republikein bent. Kortom, je bent antidemocraat als je tegen de gevestigde macht bent.