![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#142 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() ik dacht, ik ga ook eens overdrijven...
![]() |
#144 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ...alhoewel... als je zo tussen de regels van Patrick's post leest, dan moet ik misschien écht opletten. Maja, met Patrick ben je nooit zeker of-ie het meent of niet. Mooi voorbeeld van Poe's law anyhow, ik heb net m'n 2 koffietjes gehad. Ik gaat al beter nu.
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De man is opgeleid om te vechten, en dus ook te doden, ter verdediging van het land.
Ik heb nogal wat bezwaren tegen dat soort landsverdediging, maar als ik er voorstander van was, zou ik logischerwijs moeten betreuren dat hij nu zijn dreigementen niet kan uitvoeren. Mijn enige bezwaar zou nog zijn dat een enkeling niet mag uitmaken wie wel en wie niet de vijanden van het land zijn, maar wat dat betreft valt deze man wel vrij te pleiten: - ze hebben hem doen vechten in oorlogen waar manifest geen sprake was van landsverdediging, dus de overheid heeft hem verraden; - wie nu nog niet door heeft dat het beleid niet voortvloeit uit de volkswil en dat de rechtsstaat niet meer bestaat, moet nog wat levenslessen krijgen, maar deze man heeft die waarschijnlijk al gehad. Een volgende stap zou kunnen zijn, alle geweld af te zweren, ook als het land geweld wordt aangedaan door sujetten als MvR & Co. Ik hoop dat velen die stap zullen zetten.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefst hem snappen als het kan, en als het moet: afknallen die man! Ik zeg het tegen mijn zin, maar hij is een gevaar voor de maatschappij omdat er geestelijk iets niet meer in de haak is bij hem. De man is als scherpschutter tot van alles in staat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die man wil nochtans hetzelfde als jij: ALLE moslims buiten! Dat zei je ook niet graag, maar je deed het wél!
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Geen al te best voorbeeld voor kinderen, die zulke uitspraken op sociale media persoonlijk nemen en dan ook opvolgen met stijgende zelfmoordcijfers tot gevolg.
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
![]() Is system vlaams blokker geworden ? ![]()
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan perfect volgens mij.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat was niet bepaald een comfortabele situatie. En gij? Zijt gij voor uw werk ooit al eens een paar weken uithuizig geweest?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De mop is dat ik het zelf niet weet ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 22 mei 2021 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Niet te snel juichen echter. Digitale steun van 20.000 keyboardwarriors is relatief. Eens zien hoeveel van die losers er straks effectief op die stille mars staan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar aangezien dat posttraumatisch syndroom toch een naam heeft, moet het zijn dat het syndroom voorkomt bij sommige mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het geen koers of voetbal ergens op TV? Dat in combinatie met het weer is wel een goeie reden om thuis te blijven nietwaar.