![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Burger
|
![]() ik denk dat er ook wel 'n druk vanwege de pharmaceutische industrie
komt die haar omzet bedreigt voelt... stel je voor, 'n medicijn voor x aantal ziekten, en 't groeit dooodgewoon aan de boom? moet hen als pure concurrentie in de oren klinken... Hoeveel kost 't GEMIDDELD om 'n medicijn uit te vinden te testen en op de markt te brengen? 775miljoen bef... heb ik ooit gehoord ( kan iemand dit miscschien verifieren?) hoeveel kost 't om in je tuin 10 planten te zetten? 20€ +veplaatsingskosten en het verzorgen van je plant... Ik heb trouwens eens 'n reportage gezien over een legale mediwiet plantage in nederland, 't is echt niet dat dat kwalitatief hoogstaande wiet is, die aap daar ging even z'n planten in volle bloei met water besproeien, puur amateurisme, zelfs ik weet dat je je toppen zotegen vocht moet beschermen, anders krijg je toprot...waarschijnlijk weer 'n politieke benoeming zeker tja... en die wiet verkopen ze dan aan 10€ per gram in de apotheek... |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rector van Gent:
![]() |
![]() |
![]() |