![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Er moet toch eerst een bepaalde 'aantrekkingskracht' uitgaan van de persoon waarop je kan verliefd worden? En onbewust heeft dit met sexualiteit te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het probleem is dat ze je ervan gaan beschuldigen dat je iemand racist noemt omdat hij/zij het een eigenaardige redenering vindt en meer over de redenen wil weten.
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk op dat punt, ik zou ook nooit op een vrouw van 200 kg kunnen vallen.
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Je kon het duidelijk afleiden uit bepaalde reacties waarop gedoeld werd kay-gell...en niet enkel jou reacties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb net een antwoord gehoord waar ik mee kan leven en dat mij inzicht geeft. Zoals je kan zien heb ik niemand van racisme beschuldigd, dus kan je misschien je beschuldigingen aan mijn adres ook terugnemen?
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Wel, ik doelde nergens op. Je kan toch zien dat ik me in jouw antwoord kan vinden, na er meer over gehoord te hebben.Toch?
![]() |
#147 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik neem niets terug. Ik ben geen oen en weet maar al te goed dat je Jurgen wilde klemrijden met je drammerige vragen. Jij trouwens niet alleen.
![]() |
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat onthoud ik van je, dat je mensen ten onrechte beschuldigt en je fout nog niet eens wil toegeven. Ik wilde hem niet klemrijden of hoe je dat ook wil zeggen, hij heeft een antwoord gegeven dat ik apprecieer en dan is dat maar zo. Merk ook op dat ik al herhaaldelijke keren heb ontkent dat ik zijn motieven racistisch vond.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 1 maart 2007 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onthou vooral dat ik geen oen ben, lieve schat.
![]()
![]() |
#152 |
Europees Commissaris
|
![]() Ga je nu ook nog zo beginnen ![]() Ik vind het straf dat je mensen ergens van beschuldigt terwijl ik het al herhaaldelijk heb ontkent en je uit mijn antwoord ook kan afleiden dat ik het geen racisme vind. Maar wikkel je vooral in je geloof dat iedereen tegen je is en het woord racisme te pas en onpas gebruikt.
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kon nog moeilijk anders dan de voorkeur van Jurgen niet racistisch vinden hé?
Had je het immers wél zover gedreven dan had je de allochtonen die geen partner van hier willen ook racisme moeten aanwrijven, en dat kon toch niet, nietwaar?
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zullen we nu maar weer on-topic gaan, zoals jij dat gewoonlijk verkiest?
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij en je complottheorieën, gelukkig weet ik nog altijd beter dan jij wat ik zelf denk.
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij goed,ik onthoud dat je ten onrechte mensen beschuldigt.
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() :-d
![]() |
#158 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een blank autochtoon Vlaams koppel en hun blanke autochtone zoon zijn aangehouden omdat ze zoals zovele blanke autochtone zieke geesten een zwangere Marokkaanse vrouw folterden. Nogmaals: wanneer de misdaden te gortig, te wreed, te gestoord worden, kan je er zeker van zijn dat er een blanke autochtone dader in het spel is. We hebben nu: -een blanke autochtone vrouw die 7 jaar lang haar kinderen in de kelder opsloot -een blanke autochtone vrouw die haar 5 kinderen afslachtte -een blank autochtoon koppel en hun blanke zoon die een zwangere vrouw folteren om haar vrucht af te drijven -een blanke autochtone vrouw die 7 van haar babietjes onthoofdde en in vuilniszakken begroef in haar achtertuin -een blanke autochtone geestelijke die zijn familie aan stukken sneed en oploste in zoutzuur -een blanke autochtone man die vrouwen in de omgeving van Luik in stukken hakt -een blanke autochtone man die kleine meisjes ontvoerde, in kelderhokken opsloot en afslachtte -een blanke autochtone man die flipt en een school vol Amish kinderen afmaakt -een blanke autochtone groep jongens die flippen en hun schoolgenoten afmaken -een blanke autochtone groep mannen die een gebouw in Oklahoma opblazen, een creche met babies incluis -een blanke autochtone man en zijn autochtone vrouw die de Satan uit hun kinderen verdreven door hen de ledematen af te hakken en ze daarna te onthoofden op een altaar -een blanke autochtone man die een typisch gezinsdramatje veroorzaakt: vermoordt eerst de vrouw, dan de kindertjes, snijdt dan de keel van de hond over en pleegt zelfmoord (dit soort dramatjes maal tien, ongeveer om de twee �* drie maand in België) Het lijstje is uiteraard nog veel langer. Dus: als het te geschift voor woorden is, hebben we te maken met een blanke autochtoon. Als het om een handtassendief gaat, hebben we meestal te maken met een Marokkaan. Idem als het om badpakken en burkas gaat. Geef mij maar die laatste. Ik ben die zieke geesten echt beu, vooral als ze zich dan nog superieur achten. Laatst gewijzigd door C2C : 1 maart 2007 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Parlementslid
|
![]() Misschien kunnen we een ranglijst maken per bevolkingsgroep, leeftijdsgroep, ... en de gruwelijkheid van de misdaad?
Dan kunnen we eens bewijzen welke bevolkingsgroep het meeste kan moorden. Want alle allochtonen zijn lui, alle Belgen dom, alle Nederlanders gierig,... |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En alle mensen wiens forumnaam met een e begint zijn idioten ![]() ![]()
![]() |