![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Zou je deze vlag mogen verbranden? ![]()
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 |
Europees Commissaris
|
![]() GARANTIE!
Als da ni mag, mag niks!
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() EDIT : Ah ja, mijn prognose : ik ben 50 jaar oud, en voor mijn pensioen is Vlaanderen Onafhankelijk. Misschien is deze regeringsvorming wel de laatste, zoals Knuppel stelt... Ik stel : Wil België kunnen blijven bestaan gaan er veel Franstalige politici hun broek af, en hjopelijk weet de Wallse kiezer ertegen hoe erg ze wel bedrogen zijn, en kiezen ze een ander soort politici, maar spijtig genoeg staan er niet zoveel te drummen om over te nemen en het ANDERS te doen... Echt spijtig voor de Walen, en dat méén ik!
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 14 september 2007 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#147 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Mijn tanteke woont daar en dat is daar een Vlaamse enclave. Al zeggen de oorspronkelijke Waalse bewoners bij elke nieuwe Vlaming die daar gaat wonen: c'est un étranger qui vienne s'habiter ici...
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie een hond wil slaan, vindt altijd wel een stok.
Wat een spraakmakende gebeurtenis: leden van een jongerenvereniging van een pollentieke partij, die openlijk separatistisch is en anti-monarchie, steken een vlag in brand. Is het dan geen natuurlijke taak meer van de jongerenverenigingen van partijen om een zweepfunktie te zijn voor "de oude zakken" ? Djiezes .. !!! Het is toch zonneklaar dat er een geheime bedoeling zit waarom juist dit in het nieuws komt, namelijk trachten een wig te drijven tussen de nieuw-tsjeven en de nva.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 14 september 2007 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de belgische vlag jong. oehoe. da's durven.
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben niet begaan met de verzuchtingen van de rijke Brusselse bourgeoisie, ik ben gewoon tegen een aggressief eng en kunstmatig nationalisme dat alle taalminderheden op z'n grondgebied wil aanpakken, en de slachtoffers van zo'n nationalisme zijn echt niet enkel bourgeois, dat heeft de geschiedenis al bewezen. (kijk ook naar de maatregelen om sociale huisvesting te beperken tot Vlaamstaligen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk dat gij het nooit meer zult meemaken, en ik waarschijnlijk ook niet (tegen dan is Vlaanderen trouwens misschien volledig overstroomd, dan zullen ze nog content zijn dat Wallonië er nog is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Gouverneur
|
![]() In de USA is het perfect legaal om de Amerikaanse vlag in brand te steken, al zal je er daar met zoiets niet direct vrienderlijk ontvangen worden.
De Witte Pion Laatst gewijzigd door ZERO : 15 september 2007 om 08:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"perfect legaal" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Deze individualistische maatschappij geeft geen zier of de nationale vlag nu verbrand wordt of niet.
België maakt niemand warm... buiten de randdebielen bij de BuB ofzo.
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hulde aan de NVA jongeren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Europees Commissaris
|
![]() Tegen dan hebben de Walen in Wallonië niets meer te zeggen, om de eenvoudige reden dat zij niet in staat blijken voor zichzelf te zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Gouverneur
|
![]() Blijkbaar is het in België niet verboden om vlaggen te verbranden(als we het FDF mogen geloven):
http://www.fdf.be/spip.php?article1593 Citaat:
![]() |