![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het geld is helemaal niet op. We moeten juist maar stoppen met het door vensters en deuren te smijten, of in bodemloze putten. Wat langer werken, wat efficiêntere maatregelen inzake beleid zodat minder ambtenaren meer kunnen, werk minder belasten, werkloosheidsval uitschakelen .... en 't is in de sacoche !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder: afgetopt op een (redelijk hoog) bedrag. Voorts: gouden handdrukken en vette pensioenbonussen uit de privé belasten gelijk andere inkomsten uit arbeid. Kijk naar het buitenland. Ik doe het voor geen eurocent minder.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als de realiteit zegt dat we langer leven , zullen we , tot nader order, langer moeten werken. We kunnen ons natuurlijk altijd collectief laten vergassen zodra we pakweg de leeftijd van 80 bereiken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet mijn werk eens komen doen. Dat van onderwijzer en regent hou ik vol tot dat ik 95 ben. En dat is dan nog alleen maar omdat mijn knieën het tegen dan begeven hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt 2 masters. Aangezien je volgens Griffel maar 12 uren moet presteren voor een full-time. Kan je ineens 24 uren werken voor pakweg 6000 euro netto (lijkt me schappelijk aangezien gepensioneerden al 2500 trekken...) Waar wacht je op?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er die de hele dag lullen over niets en op het einde van de les zeggen : "alles staat op het forum van de school, druk het maar af". Op die manier les geven ,dat kan ik nog als ik al 10 jaar een lijk ben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Banneling
|
![]() Waar wacht je op?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terwijl hij, gezien het werk dat hij verricht en gezien zijn uitzonderlijke talenten ,daarvoor aanmerkelijk meer zou moeten verdienen. Een master Nederlands-Engels , daar kunnen ze Brussel mee plaveien . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En 6000 euro netto, dat heeft geen enkele verzekeringsleurder in heel Hageland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat allemaal voor 12u per week. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 februari 2012 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef toe , ik heb het één en het ander moeten herlezen. Maar als ik zie wat ik hem heb kunnen bijbrengen in een uur of twee en een leraar in een veelvoud van die tijd blijkbaar niet. Tja, dan stel ik mij vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() Zal ik u ook eens vertellen waarom er geen geschikte leraar fysica voor uw zoon te vinden is?
Omdat geen enkele master in de fysica in deze jobs geïnteresseerd is.(toch raar gezien het astronomische loon en pensioen) Het is voor 90% iemand die niet eens fysica gestudeerd heeft Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 februari 2012 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een master moet volgens mij 21 uur presteren , een regent 22 of 23 uur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bruto 2000 is nog steeds ongeveer het dubbele van de prive hoor.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Masters moet 20 uren presteren, een bachelor 22 uren (21 uren voor iemand die volledig het vak Nederlands binnen eenzelfde graad geeft).
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() |