![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
Het is weer snikheet vandaag. Dit heeft altijd kwalijke gevolgen, des te meer als je in een zwarte sloppenwijk woont. Zoals gewoonlijk liep ik een rondje om de hond uit te laten. Als het regent of sneeuwt, dan zie je geen kip bij mij in de straat. Het is er zo stil dat het lijkt of iedere buitenlander omgekomen is door een gifgasaanval. Maar vandaag was daar de akelige zon, de gloeiende vuurbol die de sfeer in ons land verpest.
Toen ik de voordeur uitkwam leek het net of ik middenin de Egyptische woestijn gedropt was, als een Duitsche soldaat van het Afrika Korps. Maghrebijnsche straatkonijnen scheurend door de straten op hun opgevoerde brommers, van de rookwalm stinkende Mongoliden die voor hun koffiehuizen luidruchtig bezig waren met klaverjassen, groene speeltuintjes verpest door rondrennend allochtoonsch gebroed en gesluierde moslimvrouwen die als dikke pinguins alle bankjes bezet hielden. ![]() Weg met dit multikulturele gedrocht, het etterende kankergezwel en de ondergang van onze beschaving. |
|
|
|
|
|
#2 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banneling
|
inderdaad, dit is geen weer voor blauwogige germanen zoals wij.
helaas des te meer voor de zuiderling, wiens activiteit logischerwijs het hoogst is bij zulk warm weer. maar het is volstrekt absurd en onnatuurlijk dat die zuiderlingen hier rondlopen in onze contrijen. er lopen hier toch ook geen giraffen rond? |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
|
Citaat:
in w�*ens naam spreek jij nu? Toch niet in dat van de Vlamingen ons RAS stelt niks voor Mitgard. Wij zijn uiteraard Europees, maar bloedzuiverheid? vergeet het! |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Minister
|
Citaat:
Nog vier maanden en dan is het eindelijk herfst... |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hun achtertuintjes zijn echte vuilnisbelten en een grasmaaier zou ook al geen overbodige investering zijn. Vreemdelingen zijn een ware verrijking voor onze cultuur! |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gouverneur
|
Amai, ik heb het ook niet op dergelijke 'culturele verrijking', maar zo plastisch heb ik het toch nog niet veel weten uitdrukken ze...
Toch heb je in wezen een punt. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de zuivere bloedgermanen. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
Blond zijn en blauwe ogen hebben heeft niets te maken met een 'zuivere bloedgermaan' zijn. Ook Slavische lieden hebben namelijk regelmatig blauwe ogen en blonde haren, en zelfs Ataturk had blauwe ogen en donkerblonde haren. Daarnaast zijn er evengoed Germaanse stammen die over het algemeen bruin haar hebben, zoals de Angelsaksen (Engelsen) en de zuidelijke Duitsers als ook de Oostenrijkers. Het idee van dergelijke 'rassen' is dus volkomen achterhaald. Het maakt derhalve geen ene malle moer uit hoe iemand eruit ziet of wat zijn etniciteit is; dat moet sinds de Tweede Wereldoorlog toch wel duidelijk zijn. Het gaat echter wel nadrukkelijk om culturen en beschavingen en het verschil in waarden en normen, en het feitelijke belang om de Westerse beschaving en dus zaken als democratie en vrijheid te behouden en te beschermen. Ook dat moet sinds de Tweede Wereldoorlog wel duidelijk zijn. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |||||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Postmoderne Flikker : 20 juni 2005 om 15:31. |
|||||
|
|
|
|
|
#12 |
|
Banneling
|
democratie en vrijheid moogt ge in uw burgerlijke reet steken.
RAS is het enige dat telt. de rest, maar dan ook al de rest is BIJZAAK. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#14 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() En dan maar beweren op andere topics dat de scholingsgraad van allochtonen in stijgende lijn gaat. ![]() |
||
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Da's eigenlijk nog een idee : laat het altijd winter zijn en de problemen met vreemdelingen zullen vanzelf oplossen. GENIAAL!!! ![]()
|
|
|
|
#16 |
|
|
Die mensen zijn nog tenminste sociaal.
Die LEVEN tenminste. Oké, ze zijn niet al te slim enzo... maar die LEVEN: wij afgekoelde kneuterige Belgjes gaan liever krampachtig om met zo'n weer e zitten liever binnen te cocoonen. Mijn reet ja! En kom nu ni zeiken dat wij allemaal binnen in ons domeintje blijven omdat we schrik hebben van die vreemden enzo: op de meeste plaatsen is geen vreemdeling te bespeuren. Die "westerse en beschaafde" mentaliteit kan ZWAAR de pot op! En OH wat is die geur van verval en culturele decadentie (die van het westen hè Al dat rechts gezeik hier (en overal, ook van die bruin mannen zelf) komt vanuit een kneuterig perspectief. Een perspectief waarvoor sommigen alles willen opofferen. Nogmaals: mijn REET! |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Luilakken! |
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#19 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
Zionisten, Moslims, Joden, Yankees, waarom haat heel de wereld jullie eigenlijk zal het dan toch aan jullie liggen? (en iedereen weet waarnaar ik verwijs met ''jullie'')[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 20 juni 2005 om 16:13. |
|||||
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat: