Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2022, 21:44   #21
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Probleem is dat dat klein groepje van onverdraagzame ultra Vlaams-Nationalisten zoveel roeptoetert en dreigt dat zelfs een pastoor geen franse mis durft toelaten in zijn kerk.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220804_94667816

Begrafenis van 2,5-jarig meisje mag niet doorgaan in Sint-Servaaskerk in Wemmel omdat ouders Frans spreken
Het katholieke disrespecteren is onverstandig. Het is de enige weg om conservatieve onuitgesproken Franco-sympathisanten over te kunnen brengen als 'Vlaamse natie'.

Best wel extreem om zelfs een begrafenis zo te beletten. Dat is weinig respect en erg cynisch. Nu ja, het is de regelgeving, maar tussenspringen is zou netjes zijn. Deze dienst gaat door over de taalgrens wel, gelukkig.

Laatst gewijzigd door Weyland : 4 augustus 2022 om 21:47.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2022, 21:57   #22
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Albrecht en Koenraad zijn verschillende personen. Daar ben ik nu van overtuigd.
Met alle respect voor Albrecht en Koenraad, maar zij zijn niet de reden om te reageren. Het is uw bewering een goed geheugen te hebben.

In onderstaande berichten schrijf je dat ik problemen zou hebben met de Koerdische afkomst van Zuhal Demir zonder daar een bewijs van te leveren. Ik ben 100% mij ooit negatief over Koerden uitgelaten te hebben en al helemaal niet over de afkomst van Zuhal Demir. In real life zou ik je hiervoor een klacht wegens smaad en laster aan je broek gesmeerd hebben omdat ik door zulke ongefundeerde beweringen schade zou ondervinden.

Citaat:
Ik rook die brol allang niet meer, hoor. Maar enkel een Turk zou inzitten met de dingen waarmee je inzit. En je Belgicisme doet erg Erdogan of Kemalistisch-achtig aan, ook zelfs clanachtig. Niemand zou zo inzitten met de Koerdische afkomst van Zuhal, behalve een Turk. Het speelt wel een rol hoor. Het is de toon.

De wereld is niet gelijk. Het is een rijk tapijtenwerk. Dat maakt ons allemaal mens hoor.
Citaat:
Ik heb wat beters te doen. Geen zwaktebod, eerder prioriteiten. Zo belangrijk ben je niet en je bent wie je bent.

Trouwens, nog iets. Zo goed als niemand beschouwt Turkije als Europees, behalve een Turk. Leer er maar mee leven.

Dat ga ik evenmin bewijzen, maar heb je zeker ook geuit hoor. Het heeft echter geen zin te discussiëren met mensen die oneerlijk over zichzelf zijn. Ik heb mijn zegje gedaan.

Maar omdat ik de slechtste nog niet ben, geef ik je zoektools om de post waarin ik volgens jou mij negatief over de afkomst van Zuhal Demir terug te vinden. Voeg hieronder nog trefwoorden naar keuze toe en plak de onderstaande lijn dan in google. Het zou hooguit een minuutje ofzo moeten duren om te vinden waar je mij van beschuldigt in het geval het waar zou zijn.

site:forum.politics.be "Ke Nan" Zuhal Demir
Oud 4 augustus 2022, 22:01   #23
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Met alle respect voor Albrecht en Koenraad, maar zij zijn niet de reden om te reageren. Het is uw bewering een goed geheugen te hebben.

In onderstaande berichten schrijf je dat ik problemen zou hebben met de Koerdische afkomst van Zuhal Demir zonder daar een bewijs van te leveren. Ik ben 100% mij ooit negatief over Koerden uitgelaten te hebben en al helemaal niet over de afkomst van Zuhal Demir. In real life zou ik je hiervoor een klacht wegens smaad en laster aan je broek gesmeerd hebben omdat ik door zulke ongefundeerde beweringen schade zou ondervinden.

Maar omdat ik de slechtste nog niet ben, geef ik je zoektools om de post waarin ik volgens jou mij negatief over de afkomst van Zuhal Demir terug te vinden. Voeg hieronder nog trefwoorden naar keuze toe en plak de onderstaande lijn dan in google. Het zou hooguit een minuutje ofzo moeten duren om te vinden waar je mij van beschuldigt in het geval het waar zou zijn.

site:forum.politics.be "Ke Nan" Zuhal Demir
Goed, ik kan fout geweest zijn. Mijn excuses (waarmee ik toegeef dat het een gevalletje Mandela-effect is, verwarring met ander lid). Zeker omdat het een andere gevoeligere materie is dan Vlamingen en Franstaligen. Sorry.

Laatst gewijzigd door Weyland : 4 augustus 2022 om 22:16.
Oud 4 augustus 2022, 22:20   #24
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Goed, ik kan fout geweest zijn. Mijn excuses (waarmee ik toegeef dat het een gevalletje Mandela-effect is, verwarring met ander lid). Zeker omdat het een andere gevoeligere materie is dan Vlamingen en Franstaligen. Sorry.
Ik accepteer je excuses en mijn respect ook daarvoor. Case closed.
Oud 4 augustus 2022, 22:29   #25
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Ik accepteer je excuses en mijn respect ook daarvoor. Case closed.
Blij te lezen. Ook mijn respect voor je aanvaarding. Dat toont jouw sterk karakter aan.

Ik zou jou ook vaker als Limburger, trouwens.

Laatst gewijzigd door Weyland : 4 augustus 2022 om 22:33.
Oud 5 augustus 2022, 00:18   #26
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het katholieke disrespecteren is onverstandig. Het is de enige weg om conservatieve onuitgesproken Franco-sympathisanten over te kunnen brengen als 'Vlaamse natie'.

Best wel extreem om zelfs een begrafenis zo te beletten. Dat is weinig respect en erg cynisch. Nu ja, het is de regelgeving, maar tussenspringen is zou netjes zijn. Deze dienst gaat door over de taalgrens wel, gelukkig.
Het zijn ouders, die hun dochter van 2,5 hebben verloren. Ze zijn ook Rooms Katholiek, zoals ongetwijfeld ook nog velen die dit hebben belet. Als Katholiek zeg ik, dat ik van dit walg, wij Katholieken horen allemaal tot de Kudde van Rome....
Als Nederlandse Brabander ben ik doorgaans pro-Vlaams, maar er zijn grenzen. Dit is gewoon kleinzielig mensen schoppen, die het al zwaar hebben. Niet erg medemenselijk en niet wat het Lam Gods ons heeft geleerd, om het even Katholiek te verwoorden, maar ook atheïsten schaamt u.
Ongetwijfeld waren velen bang voor een precedent werking....

Overigens vind ik, dat Franstaligen die na een bepaalde periode in Nederlandstalig België wonen, grotendeels het Vlaams gewest maar soit (we moeten ergens Brussel mee terugveroveren), gewoon Nederlands moeten leren, geen mitsen en maren...
Oud 5 augustus 2022, 06:46   #27
DeZeeuw
Provinciaal Gedeputeerde

DeZeeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Ik zie bv. het probleem niet als gemeenten meertalige borden plaatsen. En daarmee pleit ik niet voor Frans (hoewel dat altijd mooi meegenomen is uit toeristisch oogpunt), maar vooral voor Engels.

Of bijvoorbeeld de verstikkende taalreguleringen in het hoger onderwijs, waar slechts een beperkt aantal vakken in een opleiding anderstalig mag, zijn we daar nu echt beter mee af?

Rigide vasthouden aan Frans en/of Nederlands lijkt me enigszins op zelf-sabotage in een geglobaliseerde wereld.
En alle verworvenheden van de Vlaamse Beweging bij het vuilnis zetten? Dat waar uw Nederlandstalige voorouders voor gevochten hebben domweg wegbonjouren? Ze zouden vast trots op u zijn geweest
DeZeeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 07:00   #28
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
...en Jan Jambon heeft het in de praktijk omgezet en is in 'de politiek' gegaan bij N-VA. Dat brengt tenminste op en het levert resultaten in plaats van alleen gesemmel te gaan belusterenin cafee zaaltjes in Bommerskonten voor ouwe Davidsfonds knakkers na hun stereotiepe speeches.

Schoolmeesterke De Roover hebben ze daarna gewoon ingekocht met een op voorhand verkozen plaats op de lijst.
Dat brengt op en levert resultaten ?
Brugse zot gaan tappen
Velo's gaan slijten in de woestijn
Kaarsjes branden bij de paus
Frietjes venten
Speelgoedprincesjes gaan verkopen....

Voor de rest bewijst Jambon het totale failliet van het dom idiote splitsingsdenken.

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 07:02   #29
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeZeeuw Bekijk bericht
En alle verworvenheden van de Vlaamse Beweging bij het vuilnis zetten? Dat waar uw Nederlandstalige voorouders voor gevochten hebben domweg wegbonjouren? Ze zouden vast trots op u zijn geweest
Welke verworvenheden ?
Waar hebben onze voorouders voor gevochten behalve om te overleven, hun kinderen te voeden en een betere toekomst te geven ?

Oud 5 augustus 2022, 07:15   #30
DeZeeuw
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Welke verworvenheden ?
Waar hebben onze voorouders voor gevochten behalve om te overleven, hun kinderen te voeden en een betere toekomst te geven ?
Pak er eens een geschiedenisboek bij zou ik zeggen. Zonder de Vlaamse Beweging zou u niet eens in staat geweest zijn om op mijn eerdere bijdrage te reageren omdat u louter Franstalig zou zijn. En ja, ik weet het, uw gebrek aan vaderlandsliefde (en ruggengraat!) weerhoud u ervan om hier ook maar iets om te geven. Maar (gelukkig) zegt dit meer over u dan over de gemiddelde Vlaming. Fijne dag.
Oud 5 augustus 2022, 07:28   #31
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Pak er eens een geschiedenisboek bij zou ik zeggen. Zonder de Vlaamse Beweging zou u niet eens in staat geweest zijn om op mijn eerdere bijdrage te reageren omdat u louter Franstalig zou zijn. En ja, ik weet het, uw gebrek aan vaderlandsliefde (en ruggengraat!) weerhoud u ervan om hier ook maar iets om te geven. Maar (gelukkig) zegt dit meer over u dan over de gemiddelde Vlaming. Fijne dag.
Geen dus
En zou dat erg zijn dat ik in een ander historisch scenario franstalig zou geweest zijn, of Duitstalig of Spaanstalig .... of als we de historie lang genoeg uitrekken Latijnstalig ?
Neen, zou mij geen hol uitmaken.

Want ik zou nog moeten werken om in mijn onderhoud te voorzien, ik zou nog moeten ademen om te overleven, de zon zou nog opkomen en zou ik minder gelukkig zijn ? Alsof de zonsopgang en geluk taalafhankelijk zouden zijn. Ik wil maar zeggen dat de moedertaal van iemand een loutere toevalligheid is die door de loop van de geschiedenis wordt bepaald.

En dat dit nu Vlaams is (niet Nederalands !!!), ben ik daar best tevreden mee en kan ik de verwezenlijkingen van de Vlaming in het Vlaams best pruimen.

Het doet mij alleen zeer veel zeer aan mijn Vlaamse hart dat mensen die van zichzelf beweren "de echte Vlamingen te zijn" dat Vlaanderen en zijn geschiedenis willen kapot maken. Als ik zie wat een Vlaams nationalist wil doen met het kapotmaken van de agrarische pijler van de Vlaamse volksaard en wat een Vlaams nationalist aan het doen is met erfgoed van de beschermingslijst te schrappen....dan bloedt mijn Vlaamse hart.

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 5 augustus 2022 om 07:36.
Oud 5 augustus 2022, 07:39   #32
DeZeeuw
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Geen dus
En zou dat erg zijn dat ik in een ander historisch scenario franstalig zou geweest zijn, of Duitstalig of Spaanstalig .... of als we de historie lang genoeg uitrekken Latijnstalig ?

Want ik zou nog moeten werken om in mijn onderhoud te voorzien, ik zou nog moeten ademen om te overleven, de zon zou nog opkomen en zou ik minder gelukkig zijn ? Alsof de zonsopgang en geluk taalafhankelijk zouden zijn. Ik wil maar zeggen dat de moedertaal van iemand een loutere toevalligheid is die door de loop van de geschiedenis wordt bepaald.

En dat dit nu Vlaams is (niet Nederalands !!!), ben ik daar best tevreden mee en kan ik de verwezenlijkingen van de Vlaming in het Vlaams best pruimen.

Het doet mij alleen zeer veel zeer aan mijn Vlaamse hart dat mensen die van zichzelf beweren "de echte Vlamingen te zijn" dat Vlaanderen en zijn geschiedenis willen kapot maken. Als ik zie wat een Vlaams nationalist wil doen met het kapotmaken van de agrarische pijler van de Vlaamse volksaard en wat een Vlaams nationalist aan het doen is met erfgoed van de beschermingslijst te schrappen....dan bloedt mijn Vlaamse hart.
Hou toch op. We hebben het hier eerder over gehad en u spreekt uzelf continu tegen. Als u echt een "Vlaams hart" zou hebben zou u het Vlaams/Nederlands als onderdeel van uw identiteit beschouwen. U zou het in uw hart dragen. En het dus niet bij de eerste de beste gelegenheid overboord willen bonjouren. U bent een anti-Vlaming. Niet meer en niet minder....
Oud 5 augustus 2022, 07:45   #33
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn voorouders waren eenvoudige boeren, die hebben voor niks daarvan gevochten. En zelfs als ze dat wel gedaan hadden, was ik hun niets verschuldigd.

Was de Franse assimilatie geslaagd hadden we daar nu ook niet van wakker gelegen. Dan was dat het status quo, en Frans onze moedertaal.

In die Franse moedertaal zou ik toegang hebben tot heel wat meer media dan in onze huidige Nederlandse moedertaal. Anderzijds denk ik niet dat ik zo vlot Engels gesproken zou hebben als nu. Voordelen en nadelen. Het is wat het is.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 07:52   #34
DeZeeuw
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Mijn voorouders waren eenvoudige boeren, die hebben voor niks daarvan gevochten. En zelfs als ze dat wel gedaan hadden, was ik hun niets verschuldigd.

Was de Franse assimilatie geslaagd hadden we daar nu ook niet van wakker gelegen. Dan was dat het status quo, en Frans onze moedertaal.

In die Franse moedertaal zou ik toegang hebben tot heel wat meer media dan in onze huidige Nederlandse moedertaal. Anderzijds denk ik niet dat ik zo vlot Engels gesproken zou hebben als nu. Voordelen en nadelen. Het is wat het is.
Tegen u zou ik hetzelfde willen zeggen als wat ik in bijdrage 32 ook al tegen uw kameraad zei. Lees het maar terug zou ik zeggen. Figuren als jullie zijn de 'Vlaamse Leeuw' niet waardig, zoveel is duidelijk. Eerder de 'natte dweil' of zoiets...

Laatst gewijzigd door DeZeeuw : 5 augustus 2022 om 07:53.
Oud 5 augustus 2022, 07:53   #35
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Hou toch op. We hebben het hier eerder over gehad en u spreekt uzelf continu tegen. Als u echt een "Vlaams hart" zou hebben zou u het Vlaams/Nederlands als onderdeel van uw identiteit beschouwen. U zou het in uw hart dragen. En het dus niet bij de eerste de beste gelegenheid overboord willen bonjouren. U bent een anti-Vlaming. Niet meer en niet minder....
Mijn identiteit is Belg
Ook toevallig omdat ik hier geboren ben.
Net als mijn moedertaal
Dus niets om via valse emotionaliteit enige fierheid of repultie voor te voelen.

Mijn persoonlijkheid daarentegen wordt naast de gentische factor ook deels bepaald door mijn omgeving.
Vlaanderen en de problemen van kleine Vlaamse generatieboeren zal daar allicht een rol in gespeeld hebben. En daar ben ik fier op.

Waar ziet u dat ik mijn Vlaamse afkomst overboord wil gooien (bonjouren lijkt mij geen nederlands of Vlaams woord). Ik ben er juist heel fier op, doch plaats dit binnen het enig mogelijke perspectief van historisch toeval gecombineerd met wat voortplantingsactiviteiten van mijn ouders.

Mocht iedereen evenveel Vlaming zijn dan ikzelf er zouden geen afbraakpogingen worden gedaan om de agrarische pijler van de (mijn !) Vlaamse volksaard kapot te maken. Er zouden geen erfgoedstukken van de beschermlijst verdwijnen die getuigen van een rijk en werkzaam verleden van de Vlaming.

Waarom zouden anderen moeten bepalen hoe ik mij moet gedragen om te voldoen aan hun predikaat ?! U maakt van Vlaming zijn een meer dan religieuze rithus waar uitbundige deelname aan de erediensten een noodzakelijkheid is. Anders wordt men door de clerus naar de verdoemenis gewenst en worden uitgestoten zoals bij de Jehovas.
Triestig om zien dat Vlaanderen en Vlaams gekidnapt wordt door zo'n bende maloten en morons.

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 5 augustus 2022 om 08:00.
Oud 5 augustus 2022, 08:09   #36
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tegen u zou ik hetzelfde willen zeggen als wat ik in bijdrage 32 ook al tegen uw kameraad zei. Lees het maar terug zou ik zeggen. Figuren als jullie zijn de 'Vlaamse Leeuw' niet waardig, zoveel is duidelijk. Eerder de 'natte dweil' of zoiets...
Ik heb nooit enige claim gemaakt van een "Vlaams hart". Ik ben Vlaming omdat ik in Vlaanderen woon. En de Vlaamse Leeuw is gewoonweg een vlag. Een veel mooiere vlag dan de saaie Belgische driekleur, maar uiteindelijk gewoon een vlag.

Wat betreft natte dweil, daar heb ik geen bezwaar tegen. Past mooi bij wat Mark Twain ooit schreef: “The human race is a race of cowards; and I am not only marching in that procession but carrying a banner.”
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 08:10   #37
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een lulkoek.
Maakt het voor u uit of ge Nederlandstalig of Franstalig zijt? Dat heel nationalistisch gezever is enkel een middel om bepaalde figuren aan macht te helpen. Vergelijkbaar met godsdienst gezever.
Welke band zou ik trouwens moeten hebben met de Nederlandse taal? Mijn moedertaal is Limburgs. Of mijn taal om met een grotere groep mensen te communiceren nu Nederlands, Frans, Engels, Chinees of Russische... is. Dat maakt toch niks uit. Taal is een werkinstrument. Of ge nu met een rode hamen of een blauwe hamer een nagel inklopt, dat maakt toch ook geen verschil uit. De nagel in de plank kloppen is het doel. Zoals communiceren het doel is van taal.

Ik snap niet dat zoveel mensen zich laten misbruiken als speelbal voor machtsgeile personen.

PS Leer uw Nederlandse spreekwoorden en gezegdes: 'Wiens brood men eet diens woord men spreekt'. Ik hoop dat ge deze begrijpt.
pajoske is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 08:17   #38
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
En wat is die Vlaamse Leeuw
Een zwart beest. Een zwarte leeuw met al dan niet rode klauwen
Een fabeldier dus
want zwarte leeuwen bestaan niet.
Learn to live with it.

Van Vlaanderen en Vlaming een Jehova geloof maken is het droevigste dat ik mee maak. Wie niet slaafs onderworpen aan het Vlaemen-analoog van de Bijbel de erediensten meebrult, die wordt uitgestoten door de morons van de Vlaemen-clerus.
Zoiets verdient het fiere Vlaanderen en de trotse Vlaming niet

Oud 5 augustus 2022, 08:28   #39
Witte Kaproen
Secretaris-Generaal VN

Witte Kaproen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen dus

Dus voor U als Vlaming maakt het niets uit of U nu Nederlandstalig of Franstalig zou zijn .

Waarom maakt het voor de Franstaligen dan blijkbaar wel zeer veel uit dat zij Franstalig kunnen blijven als zij zich in een Nederlandstalig gebied komen vestigen?

Zij eisen faciliteiten ,Franstalige rechters in Vlaams Brabant,Franstalige missen in Vlaams Brabant en willen in het Frans bediend worden in de plaatselijke winkels.
Alweer die twee maten en twee gewichten voor Nederlandstaligen en Franstaligen.
Witte Kaproen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 08:34   #40
De Rode Willem

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Dus voor U als Vlaming maakt het niets uit of U nu Nederlandstalig of Franstalig zou zijn .

Waarom maakt het voor de Franstaligen dan blijkbaar wel zeer veel uit dat zij Franstalig kunnen blijven als zij zich in een Nederlandstalig gebied komen vestigen?

Zij eisen faciliteiten ,Franstalige rechters in Vlaams Brabant,Franstalige missen in Vlaams Brabant en willen in het Frans bediend worden in de plaatselijke winkels.
Alweer die twee maten en twee gewichten voor Nederlandstaligen en Franstaligen.
Neen
Ik ben Belg...staat op mijn identiteitskaart op die manier
En idd ik ben in het Vlaamse deel van België geboren.

Wat die Franstaligen willen en waarom moet u aan hen gaan vregen.
Kan mij echt geen lor schelen.
En als die winkels die mensen in hun eigen taal bedient, dan is het toch dat de winkelier er denkt aan te kunnen verdienen. Trouwens niemand hoeft zich te moeien welke taal er binnen een zaak wordt gesproken, ook als het over klantencontacten gaat. Bij beleefde zaken bepaalt de klant dat, binnen de mate van het mogelijke.
En die missen...zal in alle mogelijke betekenissen van het woord niet de minste van mijn bekommernissen zijn.

Gans die taalonnozelheden zie ik als een mier die zich aandient om geneukt te worden.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be