Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2022, 10:24   #41
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Waarom staat "Drugssmokkel" tussen aanhalingstekens in de draad titel eigenlijk?
Titel van krant overgenomen. Het zou gaan om 0,7gr., kan je bezwaarlijk echte smokkel noemen, maar soit, wat een dom kalf.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 10:37   #42
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Titel van krant overgenomen. Het zou gaan om 0,7gr., kan je bezwaarlijk echte smokkel noemen, maar soit, wat een dom kalf.
0,7 gram? Terwijl men spreekt van meerdere vullingen? Ik vraag me af of dat wel klopt. Maar dan nog, waarschijnlijk persoonlijk gebruik en dus veel te hoge straffen, alhoewel overeenkomstig de wet. In de praktijk zal dat de helft of minder zijn.

Het is natuurlijk enkel omdat het in Rusland gebeurde dat er aanhalingstekens gebruikt werden door de media. De VS zijn gewend aan voorrechten bij dit soort van zaken. De ambassade komt tussen en de overtreder wordt vrij gelaten. Landen met een minder lange arm krijgen dat niet klaar voor hun onderdanen. Die talrijke gevallen over heel de wereld komen meestal zelfs niet eens in de pers. De VS lange arm werkt nu niet meer in Rusland. Dat is hier eigenlijk het echte nieuws, niet dat iemand die al dan niet per ongeluk illegale producten bij had veroordeeld werd voor drugssmokkel.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 10:57   #43
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ze heeft veel geluk dat ze in Rusland gepakt is en niet in Singapore. Daar had ze gehangen.
Ik heb nog zo'n bordje zien hangen in een luchthaven, maar wel lang geleden, ik herinner me niet meer welke luchthaven: Bankok, Singapore of Indonesie.
"We don't joke about drugs: death penalty".

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 10:59   #44
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Eigenlijk zouden alle drugs uit het illegale gehaald moeten worden. Dan vallen er geen fortuinen meer mee te bekomen en de smokkelaars gaan een echte job moeten zoeken.
Dito de productie. Gedaan met de woekerwinsten.
Zo werkt de volksgezondheid niet bij mensen.
(idem voor gokverslaving, idem voor legale drugs zoals geneesmiddelenmisbruik .. bla bla ...)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 5 augustus 2022, 11:08   #45
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Russen streng ? Cannabis groeit in gans Siberië gewoon in het wild. Maar die planten interesseren de aan wodka verslaafde Russen daar geen fluit.
Wie gaat er nou Siberie pogen te wieden.
Er heeft hier in de tuin vanachter nog 10 jaar papavers gestaan. Een zaadje ergens met de wind, en het waren geen lelijke planten, dus we lieten die staan.
Ze gingen zoals ze kwamen: vanzelf. Mogelijk door steeds meer schaduw van bomen enzo.
Maar op een bepaald moment stonden ze zelfs vanvoor aan straat. Niemand zien stoppen. Je ziet, als er aan straat al geen interesse is, laat staan Siberie in middle of nothing. Allez, er is enige Chinese kolonisatie maar of die de plekken gekozen hebben waar cannabis staat, dat zal opzoeken zijn en mijn momentele interesse is eeeeuuuuh... lang peinzen..... NUL.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 5 augustus 2022 om 11:12.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 11:29   #46
Erra555
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb nog zo'n bordje zien hangen in een luchthaven, maar wel lang geleden, ik herinner me niet meer welke luchthaven: Bankok, Singapore of Indonesie.
"We don't joke about drugs: death penalty".
Maar niet voor ochottekes wat cannabis olie... de meerderheid hier heeft zelfs geen idee wat het is maar toch interessant willen doen.

De vraag is dan nog: zat er THC in of was het enkel CBD? Kan me moeilijk voorstellen dat een sportster op dat niveau THC producten zou gebruiken mbt drugs controles. Langs de andere kant, het is Rusland, die hebben enkel maar gedrogeerde sporters.
Erra555 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 11:47   #47
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Ze heeft veel geluk dat ze in Rusland gepakt is en niet in Singapore. Daar had ze gehangen.
Gaan ze wel hun galg moeten verhogen. Ik vraag me af hoe groot haar vrouw is. Misschien eentje dat net groot genoeg is om aan haar kriebelaar te slurpen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 23:31   #48
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Negen jaar voor wat cannabis is natuurlijk uitzonderlijk veel.
Probeer eens in singapore of malesie.
Dade is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2022, 23:34   #49
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Eigenlijk zou men cannabis moeten legaliseren gewoon om rechts conservatief kutvolk te kloten. Bende azijnpissers die het zelfs nog nooit geprobeerd hebben om erover te kunnen meespreken.
Voor mijn part legaliseer je gewoon alles, maar kom dan niet janken als je kinderen je huis leegroven om drugs te kopen of je niet genoeg geld hebt om ze naar een afkickkliniek te sturen.
Oud 5 augustus 2022, 23:37   #50
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik hoop dat ze goed behandeld zal worden in de tussentijd. Russische gevangenissen hebben niet de beste reputatie, maar ik ken niet alles van hun gevangenisregime.
Is niet veel verschillend van in de VS, je hebt er strenge en je hebt er bijna halfopen instellingen, al naargelang waarvoor je zit.
Oud 5 augustus 2022, 23:39   #51
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Dit deed overigens een belleke rinkelen.
https://www.euronews.com/next/2022/0...q-on-minecraft
16 jaar oud, 5 jaar cel, voor een beraming in een virtuele wereld, een computerspelleke dat het FSB ("federale veiligheidsdienst")gebouw grafisch simuleerde, en hij in het spel de vernietiging ervan wilde simuleren.
Dat was dus "Russisch vlees", geen Westers. Je merkt: het Russisch regime is niet racistisch...het is niet dat ze "Amerikaans vlees" vizeren. Ze vizeren, net als de Westerse regimes, alles wat hun machtspositie ondergraaft. Alleen deden die eerste dat vroeger nog wat verdoken, en zijn ze nu even hondsbrutaal geworden als het Russische regime.
En wat hiervan gedacht ? https://english.kyodonews.net/news/2...jail-time.html

of dit ? https://twitter.com/policescotland/s...55567960465408

en dit ? https://www.youtube.com/watch?v=eYAglvkeAL8

Laatst gewijzigd door Dade : 5 augustus 2022 om 23:43.
Oud 5 augustus 2022, 23:46   #52
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erra555 Bekijk bericht
Maar niet voor ochottekes wat cannabis olie... de meerderheid hier heeft zelfs geen idee wat het is maar toch interessant willen doen.

De vraag is dan nog: zat er THC in of was het enkel CBD? Kan me moeilijk voorstellen dat een sportster op dat niveau THC producten zou gebruiken mbt drugs controles. Langs de andere kant, het is Rusland, die hebben enkel maar gedrogeerde sporters.
Nochthans staat belgie aan de top kwestie van doping gevallen, of dacht je dat die wielrenners echt insecten eten ?
Oud 5 augustus 2022, 23:47   #53
Dade
Parlementsvoorzitter

Dade's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Gaan ze wel hun galg moeten verhogen. Ik vraag me af hoe groot haar vrouw is. Misschien eentje dat net groot genoeg is om aan haar kriebelaar te slurpen.
Niet echt een vrouw, eerder een verbouwde die zich vrouw noemt.
Oud 6 augustus 2022, 00:00   #54
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Zij lijkt op een mannelijke Rus die ik ooit gekend heb. Best grappig en ironisch. Eigenlijk zou ik dit voor mezelf moeten houden.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2022, 04:32   #55
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dade Bekijk bericht
Is niet veel verschillend van in de VS, je hebt er strenge en je hebt er bijna halfopen instellingen, al naargelang waarvoor je zit.
Voor interessante gevangenissen moet je in Noorwegen zijn.
De Noren experimenteren al jaaaaren met "open" gevangenissen. Het systeem wordt jaar na jaar verbeterd.
Boduo is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2022, 04:33   #56
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nochthans staat belgie aan de top kwestie van doping gevallen, of dacht je dat die wielrenners echt insecten eten ?
De Deense wielrenners eten insecten.
Oud 6 augustus 2022, 08:26   #57
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gesneden broden?

Oud 6 augustus 2022, 08:28   #58
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Voor interessante gevangenissen moet je in Noorwegen zijn.
De Noren experimenteren al jaaaaren met "open" gevangenissen. Het systeem wordt jaar na jaar verbeterd.
Ik vind dat helemaal geen interessante gevangenissen.
Ik noem dat dan verder ook niet verbeteren.

Oud 6 augustus 2022, 13:28   #59
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik vind dat helemaal geen interessante gevangenissen.
Ik noem dat dan verder ook niet verbeteren.
Tip: eens naar Noorwegen gaan en zorgen dat je in de gevangenis komt.
Oud 6 augustus 2022, 13:50   #60
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Tip: eens naar Noorwegen gaan en zorgen dat je in de gevangenis komt.
De schoof zal zich met narcotica moeten bezigheden dan of financiële misdrijven plegen.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be