![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#27901 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/chhendricks/stat...ajSmzo2h9nIjqQ
![]() |
![]() |
#27902 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://spravdi.gov.ua/en/russian-fo...-on-august-10/ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27903 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vanaf het ogenblik dat tomm zijn voeten de deur uitsteekt, staat er wel de één of andere Oekraïner klaar om tegen hem te klagen over Zelensky, de Navo en het Westen.
Dat moet toch ook niet leuk zijn, zo nooit eens 5 minuten op je gemak kunnen wandelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27904 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een groot deel v.d. bevolking staat niet te springen om bij het kapitalistisch EU te komen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27905 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Allez, toch als ik zo afga op de vele gevechten dat ze leveren tegen Rusland. Ik heb Oekraïne evenwel nog geen wapens zien richten op Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27906 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK maar de meesten zijn het Westers roofkapitalisme grondig beu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27907 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27908 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27909 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @broedertje Paul
Ik heb toch liever 'Lous and the Yakuza' dan die trees waar u reclame voor maakt.
![]() |
#27910 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er waren ook aparte winkels voor de hogere verantwoordelijke partijkaders en die waren altijd goed voorzien. Het plebs had trouwens geen benul van de gevergde inzet van deze leidende proletariërs. De gezondheidszorg was gratis maar alleen partijverantwoordelijken van voldoende niveau kregen een onmisbaar vals gebit in roestvrij staal. Iedereen kreeg er wat hij verdiende en voor het plebs gold een lemen hut met een strooien dak evenveel als de datsja (buitenverblijf) van de secretaris-generaal van de partij, dat hij tijdens de weekeindes opzocht met zijn limousine.
![]() |
![]() |
#27911 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://defence-blog.cohttps://defen...ase-in-crimea/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27912 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Oekrainse president is al een paar maand perfect duidelijk,temeer gezien het misbruik dat de Russen van dat kapershol "de Krim" gemaakt hebben met kolossale schade aan de Oekrainse Republiek tot gevolg...
Oekraine wil en zal de Krim terug...punt.... De Republiek was vooral druk met de Zwarte Zee vloot ver weg te duwen....Totnogtoe was er sprake van "pesterijtjes" in de Krim,Blauw/Gele beschilderingen op officiele gebouwen,een drone die stoute dingen deed in Sevastopol.......opwarmertjes...grapjes bijna... Maar nu dit,zowat 140 km van het front vandaag gebeurt een ongeval met een sigaret..... ![]() Ongeacht wat de propaganda aldaar er van maakt,Russische toeristen,en mogelijk ook kolonisten weten al genoeg.......de vakantie is bijna over.....Ze riskeren straks in een soort fort te moeten leven en dat willen ze uiteraard niet....Die brug vanuit de Krim achterlangs de Zee van Azov staat er momenteel nog,het is tijd...... Laatst gewijzigd door kelt : 10 augustus 2022 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27913 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27914 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27915 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals je wil. Vandaag trouwens gesproken met een Rus die erg gekant is tegen Putin en de vluchtelingen komt helpen. Hij woont al 15 jaar in Straatsburg en komt op voor het partijtje van Zemmour. Hij was ook al in Sovjet tijd een dissident en hij zegt dat Joden en Caucasiers Rusland kapot maken. Net als onder Stalin. Uiteraard steunt hij het regime in Kiev. Hij geeft toe dat de meningen hier erg verdeeld zijn en dat de westerse media dit verkeerd weergeven. Ondanks onze meningsverschillen zeer interessante kerel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27916 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zoek ze natuurlijk wel zelf op door naar Oekraine en Moldavie te reizen. Vanaf morgen keer ik terug via Roemenie, voor nog een paar dagen gewone vakantie in de Karpaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27917 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27918 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig ! De Saky luchtmacht basis na het 'incidentje'.
![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 11 augustus 2022 om 06:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27919 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zitten reeds van bij het prille begin in de EU. Van uw “roofkapitalisme” heb ik nog niet zo gek veel gemerkt. Integendeel, door een steeds maar toenemend Belgisch overheidsbeslag zijn we reeds een stuk opgeschoven in de richting van een roofcommunisme.
![]() |
#27920 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sprak net nog met medewerkers van de burgemeester en ze zeiden dat de situatie moeilijk is met beschietingen. Ik sprak nog met een ingeweken oude Russin die nog in de klas heeft gezeten met Chroestjov. Ze zei dat het toen toch allemaal beter was en dat ze de broederstrijd tussen Russen en Oekraïeners vreselijk vindt. Ik reis straks door naar Kyiv voor een bokstraining met Vitaly Klitsjko. Ik hou jullie op de hoogte van de ongetwijfeld boeiende gesprekken die ik onderweg in de trein nog zal hebben. Misschien plak ik er nog een strandvakantie aan in de Krim. Het schijnt dat daar veel vakantiehuisjes zijn vrijgekomen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 11 augustus 2022 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |