Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 augustus 2022, 09:56   #101
regor
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
Victor Orban had het niet duidelijker kunnen uitdrukken, toen hij opperde dat de Hongaarse bevolking geen gemengd ras is, en dat ook niet wil worden.

https://palnws.be/2022/08/europese-f...senvermenging/

Uiteraard is het een koud kunstje voor de tegenstanders van Orban om de racisme-kaart te trekken, door "blanke superioriteit" in de uitspraken van Orban te lezen.

Dus, we keren de zaak om; is het goed dat iedereen met iedereen poept, en dat we zo, binnen een tien-tal generaties, een mengelmoes zijn van alle raciale kenmerken, verenigd in alle mensen tegelijk. Geen witten, roden, bruinen, gelen of wat dan ook, maar alle kleuren bij mekaar vermengd, in 1 nieuwe kleur?

Ik vind althans van niet.

Is het opkomen voor uw eigen ras een synoniem voor het neerhalen van een ander ras, zoals de, qua postuur, Nederlandse evenknie van Marc Von Ranzig, Frans Timmermans héél goedkoop tracht te introduceren in het debat?
We leven niet meer in ons klein dorpje, afgesloten van de wereld, en trouwen niet meer met een verre nicht of neef. We zijn gezonder.
De wereld staat voor iedereen open en er wordt gereisd.
Dat rassen zich vermengen is een feit en een Orban, kan en zal dat niet te lang tegenhouden.
Indien de mens in tussentijd zich zelf niet vernietigd, zal er in de toekomst maar één ras bestaan, de mens.
regor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2022, 09:59   #102
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door regor Bekijk bericht
We leven niet meer in ons klein dorpje, afgesloten van de wereld, en trouwen niet meer met een verre nicht of neef. We zijn gezonder.
De wereld staat voor iedereen open en er wordt gereisd.
Dat rassen zich vermengen is een feit en een Orban, kan en zal dat niet te lang tegenhouden.
Indien de mens in tussentijd zich zelf niet vernietigd, zal er in de toekomst maar één ras bestaan, de mens.
Dat is waar, maar door de grenzen open te stellen en mensen niet terug te sturen die geen asielrecht of migratierecht hebben, ontstaan er onleefbare situaties. Als je iedere oorlogsvluchteling opvangt zonder er terug te sturen als de regio waar stabiel is, heb je ook opstapelende problemen.
De wooncrisis negeren of ontkennen maakt ze niet ongedaan bijvoorbeeld.
Oud 11 augustus 2022, 14:56   #103
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ne veld met patatten en mais en bieten door elkaar, op wa trekt da nu?

haha hhaa je vergeet het litertje verse, warm geklopte, superieure blank Arische zaadcellen in je rassen cocktail, diep ingespoten in geile natte, wijd geopende, regenboogkleurige, (HINDOE) HOERIGE sperma emmertjes van hete, jonge, vruchtbare meiden van alle Rassen en Volkeren.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2022, 06:58   #104
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
De mens is ten aanzien van de natuur inderdaad geen "unter-leven." En de ene mens is zeker al geen "unter-leven" ten aanzien van een andere mens.
Vandaar mijn idee dat mensen wel degelijk even vrij mogen zijn als alle andere leven, en dus doen wat leven doet: ander leven afmaken. De essentie van het leven.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2022, 07:18   #105
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Vandaar mijn idee dat mensen wel degelijk even vrij mogen zijn als alle andere leven, en dus doen wat leven doet: ander leven afmaken. De essentie van het leven.
En ook gelijk heel vroeger.
Vlaggetjes op 4 punten plaatsen en dat is uw grond.
En toen mocht ge gewoon afknallen wie daar ongewenst op kwam.

Ergens is dat de logica zelve, overheden pakken eerst al onze vrijheden af om dan hun diensten op te dringen wat we zelf beter zouden doen.
Oud 12 augustus 2022, 08:35   #106
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En ook gelijk heel vroeger.
Vlaggetjes op 4 punten plaatsen en dat is uw grond.
En toen mocht ge gewoon afknallen wie daar ongewenst op kwam.

Ergens is dat de logica zelve, overheden pakken eerst al onze vrijheden af om dan hun diensten op te dringen wat we zelf beter zouden doen.
Voila. En meer nog, eens je in staat bent om anderen af te knallen, en eens uw buur dat ook is, kan men misschien afspraken maken om dat niet zomaar te doen. Op vrijwillige basis, in een win-win overweging.
Oud 12 augustus 2022, 08:39   #107
Voltian
Minister-President

Voltian's schermafbeelding

Standaard

Alweer een draadje dat eindigt met massamoord.

Uw cult groeit Patrick. Ik zou zeggen, leg samen en koop u ergens een eiland waar ge met gelijkgestemden uw visie in de praktijk kunt brengen en waar ge elkaar ongestoord kunt afmaken. Meteen gedaan met het gezaag.
Oud 12 augustus 2022, 08:42   #108
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voila. En meer nog, eens je in staat bent om anderen af te knallen, en eens uw buur dat ook is, kan men misschien afspraken maken om dat niet zomaar te doen. Op vrijwillige basis, in een win-win overweging.
Of gewoon een groepsaankoop doen van grond, een eigen gemeenschap oprichten en dan alle buitenstaanders weren, tenzij ze erbij willen horen zonder de grote leider in de weg te staan.

Zie mij: https://m.youtube.com/watch?v=W2Cv5hZfOmk
Oud 12 augustus 2022, 08:46   #109
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Of gewoon een groepsaankoop doen van grond, een eigen gemeenschap oprichten en dan alle buitenstaanders weren, tenzij ze erbij willen horen zonder de grote leider in de weg te staan.

Zie mij: https://m.youtube.com/watch?v=W2Cv5hZfOmk
Yes, please. Doe dat
Oud 12 augustus 2022, 08:50   #110
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voltian Bekijk bericht
Alweer een draadje dat eindigt met massamoord.

Uw cult groeit Patrick. Ik zou zeggen, leg samen en koop u ergens een eiland waar ge met gelijkgestemden uw visie in de praktijk kunt brengen en waar ge elkaar ongestoord kunt afmaken. Meteen gedaan met het gezaag.
Waarom dat op een eiland gaan doen als ge het hier ook kunt beginnen ?

Kijk, massamoord is de weg, de waarheid en het leven he

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 augustus 2022 om 08:51.
Oud 12 augustus 2022, 09:54   #111
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waarom dat op een eiland gaan doen als ge het hier ook kunt beginnen ?
Zijt ge dat van plan dan?
Oud 12 augustus 2022, 10:16   #112
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijt ge dat van plan dan?
Ik ben de boodschapper. De Marx. Niet de uitvoerder, de Lenin.
Oud 12 augustus 2022, 11:48   #113
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ben de boodschapper. De Marx. Niet de uitvoerder, de Lenin.
Goeie vergelijking. De ideologie van Marx is waardeloos. Die van u ook.
Oud 12 augustus 2022, 11:49   #114
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Goeie vergelijking. De ideologie van Marx is waardeloos. Die van u ook.
Zolang ik mijn Lenin maar vind he

Maar in de grond heb ik gelijk hoor. De enige vraag is of die massamoord er "gepland" komt, dan wel "op natuurlijke wijze".

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 augustus 2022 om 11:49.
Oud 12 augustus 2022, 11:54   #115
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zolang ik mijn Lenin maar vind he

Maar in de grond heb ik gelijk hoor. De enige vraag is of die massamoord er "gepland" komt, dan wel "op natuurlijke wijze".
Nee, ge hebt geen gelijk. Net als Marx.
Oud 12 augustus 2022, 11:56   #116
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, ge hebt geen gelijk. Net als Marx.
De enige oplossing op termijn om op aarde rijkelijk, gelukkig, en zonder veel belemmeringen te kunnen leven, is op korte termijn de wereldbevolking minstens door 10 te delen. Maar dat is een beslissing die ik voorsta, maar waarvan ik besef dat we ze niet zullen nemen.

In werkelijkheid gaat uiteraard een flink deel van de wereldbevolking afgemaakt worden binnen enkele decennia, omdat we dan echt tegen de grenzen aanbotsen die zeer doen, en onze "structuurtjes" het niet zullen waarmaken he.

Mijn fantasietje is natuurlijk om enkele tientallen "piramiden van Gizeh" te hebben, maar dan uit opgestapelde lijken, maar ik geef toe dat dat zich waarschijnlijk niet zal voltrekken.

Om 2 miljard lijken van elk 100 liter te stapelen, heb je immers een piramide nodig van 200 miljard liter of 200 miljoen kubieke meter. Dat kan bekomen worden met een piramide van 2 km op 2 km grond en 150 meter hoog.

Of 16 piramiden van 500 meter op 500 meter op 150 meter hoog.

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 augustus 2022 om 12:00.
Oud 12 augustus 2022, 12:03   #117
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
De enige oplossing op termijn om op aarde rijkelijk, gelukkig, en zonder veel belemmeringen te kunnen leven, is op korte termijn de wereldbevolking minstens door 10 te delen. Maar dat is een beslissing die ik voorsta, maar waarvan ik besef dat we ze niet zullen nemen.

In werkelijkheid gaat uiteraard een flink deel van de wereldbevolking afgemaakt worden binnen enkele decennia, omdat we dan echt tegen de grenzen aanbotsen die zeer doen, en onze "structuurtjes" het niet zullen waarmaken he.
Nee, niet juist. Meer mensen = meer productie = meer welvaart.

Maar bon, ik heb geen goesting nog eens in een oeverloze discussie met jou te belanden.

Ik stel vast dat jouw moordneigingen nog zijn toegenomen sinds je laatste pauze van dit forum. Werkelijk ELKE draad waar je in participeert glijdt na 3 posts af in gefantaseer over massamoord. Het is echt een fetisj voor jou Patrick.

Ik hoop dat je in het echte leven nog wat voeling hebt met de realiteit, want van quasi elke mass-murder nutcase de laatste 10j is zo’n online spoor achteraf terug te vinden (“hadden we de tekens maar herkend”, zegden alle mensen, te laat).

Ik ga u wak niet dat inzicht kunnen geven, misschien uw naasten in het echte leven wel, maar Patrick, ik denk dat je echt een probleem hebt.
Oud 12 augustus 2022, 12:11   #118
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In het infinite-ressource model.

Economische rijkdom heeft 4 bronnen:

- arbeid

- kapitaal (werktuigen)

- grondstoffen (ressources)

- "ondernemerswerkzaamheid", noem het kennis, dat ook deels "arbeid" is, en deels "kapitaal", dus soms wordt deze factor niet vernoemd.

Tot voor de industriele revolutie was de belemmerende factor essentieel "arbeid", vandaar dat slavernij een bron van rijkdom was.

Na de industriele revolutie was kapitaal de belemmerende factor: een natie was rijker naarmate ze meer opgebouwd kapitaal had (meer fabrieken en infrastructuur). Arbeid was voldoende aanwezig, vandaar de lage lonen. De rijkdom zat hem in het bezit van kapitaal (machines, fabrieken, infrastructuur).

Tegenwoordig is de belemmerende factor, ressources. En dat is de ultieme grens. Daar is geen oplossing aan, dat stelt een harde grens. Wil je dus economische groei per capita, dan moet het aantal capita flink naar omlaag. Willen wij 100 keer meer luxe, dan moeten we met 100 keer minder zijn.

Meer is daar niet aan.

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 augustus 2022 om 12:25.
Oud 12 augustus 2022, 12:14   #119
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Maar bon, ik heb geen goesting nog eens in een oeverloze discussie met jou te belanden.

Ik stel vast dat jouw moordneigingen nog zijn toegenomen sinds je laatste pauze van dit forum. Werkelijk ELKE draad waar je in participeert glijdt na 3 posts af in gefantaseer over massamoord. Het is echt een fetisj voor jou Patrick.

Ik hoop dat je in het echte leven nog wat voeling hebt met de realiteit, want van quasi elke mass-murder nutcase de laatste 10j is zo’n online spoor achteraf terug te vinden (“hadden we de tekens maar herkend”, zegden alle mensen, te laat).

Ik ga u wak niet dat inzicht kunnen geven, misschien uw naasten in het echte leven wel, maar Patrick, ik denk dat je echt een probleem hebt.
Ik zal U geruststellen. Zoals ik stelde, is mijn manier van doen altijd theoretisch geweest, en ben ik een oen in het "praktisch organiseren" van zaken. Meer nog, zoals je zou moeten beseffen, ga ik niet voor minder dan 1 miljard of 2 miljard doden. Ik ga mij niet belachelijk maken met enkele duizenden of 10 duizenden doden. Zelfs niet met 6 miljoen. Dat is ridikuul. Het is niet voor niks dat men met afkeer kijkt naar de nazi's he. Ze waren ronduit belachelijk.

En ik heb echt niet het minste idee - behalve natuurlijk de theorie erachter verspreiden - in der verste verte niet het idee hoe meer dan 6 miljoen mensen af te maken. Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen. En 6 miljoen is echt de moeite niet (*)

Dus nee, ik koester geen enkel maar dan ook geen enkel praktisch genocidair plan, behalve proberen mensen te overtuigen dat ze genocidair moeten gaan denken.

(*) mocht ik een microbioloog zijn, ik zou mijn ideetje misschien wel hebben

Laatst gewijzigd door patrickve : 12 augustus 2022 om 12:17.
Oud 12 augustus 2022, 12:29   #120
Voltian
Minister-President

Standaard

Citaat:
In het infinite-ressource model.

Economische rijkdom heeft 4 bronnen:

- arbeid

- kapitaal (werktuigen)

- grondstoffen (ressources)

- "ondernemerswerkzaamheid", noem het kennis, dat ook deels "arbeid" is, en deels "kapitaal", dus soms wordt deze factor niet vernoemd.

Tot voor de industriele revolutie was de belemmerende factor essentieel "arbeid", vandaar dat slavernij een bron van rijkdom was.

Na de industriele revolutie was kapitaal de belemmerende factor: een natie was rijker naarmate ze meer opgebouwd kapitaal had (meer fabrieken en infrastructuur). Arbeid was voldoende aanwezig, vandaar de lage lonen. De rijkdom zat hem in het bezit van kapitaal (machines, fabrieken, infrastructuur).

Tegenwoordig is de belemmerende factor, ressources. En dat is de ultieme grens. Daar is geen oplossing aan, dat stelt een harde grens. Wil je dus economische groei per capita, dan moet het aantal capita flink naar omlaag. Willen wij 100 keer meer luxe, dan moeten we met 100 keer minder zijn.

Meer is daar niet aan.
Your casual reminder dat de mensheid nu meer voedsel produceert met minder landgebruik

https://ourworldindata.org/peak-agriculture-land

Om maar 1 vb te geven…

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be