Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 augustus 2022, 10:22   #61
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Onenigheid in Wappie kringen ? Een schisma ? Afwijken van de Ware Leer ? https://endlockdowns.org/extermination/
De wappies krijgen over de ene na de andere "samenzweringstheorie" gelijk.
Het feit dat de inenting niet zal leiden tot groepsimmuniteit. Het feit dat de inentingen op lange termijn ongezond zijn voor de mens. De QR samenleving. Het feit dat massavaccinatie druk zet op het virus om te blijven muteren (nu ook toegegeven door Van Damme).

De lijst is eindeloos. En alle quotes waar jullie op worden gepakt, negeren jullie alsof ze er nooit geweest zijn.

Hoe kun je nog zo uit de hoogte doen tegen "wappies" als je de discussie zo klaar en duidelijk verloren hebt?
Oud 14 augustus 2022, 10:28   #62
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Waarom dan de moeite doen om de economie naar de kloten te brengen vanwege enkele gepensioneerden? Nee, er zat geen groot plan achter, enkel domheid.
Omdat de middenklasse eraan moet. We zijn met te veel. Vooral te veel mensen die alleen maar geld kosten aan de samenleving.

De negatieve gezondheidseffecten van die inentingen worden steeds moeilijker te ontkennen. Er is geen enkel argument voor een gezonde persoon U50 om die spuiten te nemen. GEEN ENKEL. Niet naar bescherming van anderen toe, en al zeker niet voor jezelf.

Maar het wordt wel opgedrongen. Topatleet Novak Djokovic mag het wereldrecord grand slams (tennis) niet verdedigen in de USA omdat hij niet buigt voor de medische tirannie. En 90% van de mensen steunen de discriminatie omdat ze gatachterlijk zijn.

Iedereen die dit principe steunt, mag voor mijn part kanker krijgen en doodcreperen.
Oud 14 augustus 2022, 10:30   #63
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Omdat de middenklasse eraan moet. We zijn met te veel. Vooral te veel mensen die alleen maar geld kosten aan de samenleving.

De negatieve gezondheidseffecten van die inentingen worden steeds moeilijker te ontkennen. Er is geen enkel argument voor een gezonde persoon U50 om die spuiten te nemen. GEEN ENKEL. Niet naar bescherming van anderen toe, en al zeker niet voor jezelf.

Maar het wordt wel opgedrongen. Topatleet Novak Djokovic mag het wereldrecord grand slams (tennis) niet verdedigen in de USA omdat hij niet buigt voor de medische tirannie. En 90% van de mensen steunen de discriminatie omdat ze gatachterlijk zijn.
Ok ja, dat is niet te ontkennen, het is een gigantisch Stockholm syndroom.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 augustus 2022, 11:02   #64
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De wappies krijgen over de ene na de andere "samenzweringstheorie" gelijk.
Het feit dat de inenting niet zal leiden tot groepsimmuniteit. Het feit dat de inentingen op lange termijn ongezond zijn voor de mens. De QR samenleving. Het feit dat massavaccinatie druk zet op het virus om te blijven muteren (nu ook toegegeven door Van Damme).

De lijst is eindeloos. En alle quotes waar jullie op worden gepakt, negeren jullie alsof ze er nooit geweest zijn.

Hoe kun je nog zo uit de hoogte doen tegen "wappies" als je de discussie zo klaar en duidelijk verloren hebt?
Natuurlijk blijven gevaxte azijnpissers koppig de feiten negeren waardoor de wappies gelijk krijgen, het is immers onverteerbaar om hun eigen domheid door naïeve goedgelovigheid te moeten toegeven en ze willen het ook niet weten, struisvogelgedrag: steek je kop in het zand, als je het niet ziet dan is het gevaar er niet.
De vaxxers zijn zo groen als poor van afgunst tegen de wappies die niet zo gatachterlijk waren om zich te laten vangen als proefkonijnen voor een medisch experiment...daarom blijven ze, belachelijk genoeg, nog kappen op ongevaccineerden terwijl ze overduidelijk al verloren hebben.
Dit is pure frustratie over eigen schuld door vrijwillig de verkeerde keuze gemaakt te hebben en angst over wat hen mogelijk maar overmijdelijk nog te wachten zal staan.
Ze zouden beter hun woede koelen op de schuldigen die hen erin geluisd hebben: de leugenmedia, de politiek en hun expert-kwakzalvers.
Oud 14 augustus 2022, 11:22   #65
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Natuurlijk blijven gevaxte azijnpissers koppig de feiten negeren waardoor de wappies gelijk krijgen, het is immers onverteerbaar om hun eigen domheid door naïeve goedgelovigheid te moeten toegeven en ze willen het ook niet weten, struisvogelgedrag: steek je kop in het zand, als je het niet ziet dan is het gevaar er niet.
De vaxxers zijn zo groen als poor van afgunst tegen de wappies die niet zo gatachterlijk waren om zich te laten vangen als proefkonijnen voor een medisch experiment...daarom blijven ze, belachelijk genoeg, nog kappen op ongevaccineerden terwijl ze overduidelijk al verloren hebben.
Dit is pure frustratie over eigen schuld door vrijwillig de verkeerde keuze gemaakt te hebben en angst over wat hen mogelijk maar overmijdelijk nog te wachten zal staan.
Ze zouden beter hun woede koelen op de schuldigen die hen erin geluisd hebben: de leugenmedia, de politiek en hun expert-kwakzalvers.
Zo'n 90% van de samenleving steunt de uitsluiting van Novak Djokovic op de US Open. Want "de regels zijn de regels" en "wie denkt die arrogante kwast wel dat hij is? De regels gelden ook voor hem". Dat soort reacties hebben de bovenhand op facebook. Zeker in de USA en in Australië, land der dwazen.

Geen mens die blijkbaar het verstand heeft om de regels in vraag te stellen.
Als de Belgische staat morgen beslist dat ik 24/7 in een roze stropdas moet rondlopen omdat dat goed is voor het milieu, zal 90% van de samenleving het fanatiek steunen omdat ze achterlijk zijn.

Na 2 jaar durf ik me als zorgverlener eindelijk publiekelijk uitspreken over mijn standpunt. Al ben ik nog voorzichtig. Ik ging er vanuit dat mensen inmiddels genoeg info hebben om nooit nog een prik te gaan halen. Maar de meerderheid van de mensen slaapt nog steeds. Hun fanatiek pro vax gedrag is nu gekanteld naar onverschilligheid. "We zullen er nog maar een gaan halen omdat ik anders niet mag vliegen".

Misschien is het een goeie zaak dat die mensen eerder zullen sterven.
Een samenleving zonder de dommeriken is mijns inziens een betere samenleving. Minder pensioenlast om te dragen voor de werkende klasse.
Ik zie wel wat voordelen. Vooral mensen als Pandareus en Parcifal mogen van mij nog 17 boosters gaan halen.
Oud 14 augustus 2022, 12:00   #66
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo'n 90% van de samenleving steunt de uitsluiting van Novak Djokovic op de US Open. Want "de regels zijn de regels" en "wie denkt die arrogante kwast wel dat hij is? De regels gelden ook voor hem". Dat soort reacties hebben de bovenhand op facebook. Zeker in de USA en in Australië, land der dwazen.

Geen mens die blijkbaar het verstand heeft om de regels in vraag te stellen.
Als de Belgische staat morgen beslist dat ik 24/7 in een roze stropdas moet rondlopen omdat dat goed is voor het milieu, zal 90% van de samenleving het fanatiek steunen omdat ze achterlijk zijn.

Na 2 jaar durf ik me als zorgverlener eindelijk publiekelijk uitspreken over mijn standpunt. Al ben ik nog voorzichtig. Ik ging er vanuit dat mensen inmiddels genoeg info hebben om nooit nog een prik te gaan halen. Maar de meerderheid van de mensen slaapt nog steeds. Hun fanatiek pro vax gedrag is nu gekanteld naar onverschilligheid. "We zullen er nog maar een gaan halen omdat ik anders niet mag vliegen".

Misschien is het een goeie zaak dat die mensen eerder zullen sterven.
Een samenleving zonder de dommeriken is mijns inziens een betere samenleving. Minder pensioenlast om te dragen voor de werkende klasse.
Ik zie wel wat voordelen. Vooral mensen als Pandareus en Parcifal mogen van mij nog 17 boosters gaan halen.
Niet vergeten dat smoelenboek censuur toepast, enkel propaganda reacties toelaat en de kritiek en reacties die Novak Djokovic steunen worden VERWIJDERD?

Niet vergeten dat de leugenmedia telkens de indruk wekt dat een meerderheid de uitsluiting van Novak Djokovic zou toejuichen maar in werkelijkheid net andersom is: dat een meerderheid hem steunt!
Niet vergeten dat de leugenmedia voorkauwt wat de meerderheid vindt en zelfs denkt!
Dat mag nu intussen toch stilaan duidelijk zijn dat de werkelijkheid verdraait en omgedraaid wordt om te kunnen manipuleren?
Voor kortzichtige sheeple doet een voorbeeld immers kritiekloos en hersenloos navolgen?

De gevaxten die nu nog achter de prikken staan, ondanks alles wat er bekend is, zullen het geweten hebben...als ze intussen nog geen prikspijt hebben.
En ja, mogelijk is het een voordeel voor de maatschappij dat zulke sukkelaars eruit gefilterd worden, als ze hun eigen gezondheid en leven al waardeloos vinden dan zijn ze zeker onverschillig voor een betere samenleving.
Laat je niet opjutten door afgunstige, bange prik-junkies die in eigen voet en jaloers op de verkeerde schieten, wappies zullen nooit prikspijt kennen.
Oud 15 augustus 2022, 08:54   #67
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Iedereen die dit principe steunt, mag voor mijn part kanker krijgen en doodcreperen.
Als het grote probleem is dat er te veel mensen zijn die de samenleving alleen maar geld kosten, waarom precies moet net de middenklasse er dan aan?

Zou het geen beter 'plan' zijn uitsluitend die mensen die de samenleving alleen maar geld kosten eraan te doen gaan?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 09:19   #68
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Als het grote probleem is dat er te veel mensen zijn die de samenleving alleen maar geld kosten, waarom precies moet net de middenklasse er dan aan?

Zou het geen beter 'plan' zijn uitsluitend die mensen die de samenleving alleen maar geld kosten eraan te doen gaan?

Omdat het plan algemene verarming (voor controle) is en de mensen die de samenleving alleen maar geld kosten kunnen ze al niks meer afpakken, die worden bovendien als handig, vals voorwendsel van solidariteit gebruikt om de middenklasse te kunnen verarmen.
Het plan is: "you will own nothing", en mensen die de samenleving alleen maar kosten hebben niks, de middenklasse wel (nog)
Daarom moet de middenklasse eraan en ze zijn goed op weg dankzij de onwettige coronamaatregelen.
Oud 15 augustus 2022, 10:13   #69
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Omdat het plan algemene verarming (voor controle) is en de mensen die de samenleving alleen maar geld kosten kunnen ze al niks meer afpakken, die worden bovendien als handig, vals voorwendsel van solidariteit gebruikt om de middenklasse te kunnen verarmen.
Het plan is: "you will own nothing", en mensen die de samenleving alleen maar kosten hebben niks, de middenklasse wel (nog)
Daarom moet de middenklasse eraan en ze zijn goed op weg dankzij de onwettige coronamaatregelen.
de middenklasse is ook maar plebs met ietsje meer

en onder het plebs is de afgunst het grootst

ik in de put, iedereen in de put
Oud 15 augustus 2022, 10:25   #70
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is toch hoogst eigenaardig dat de drie dokters en 2 kinesisten in onze gemeente drie keer gevaccineerd en zeker één keer geboosterd zijn nu al ziek geweest zijn of nog zijn. Dat al mijn kennissen die in hetzelfde geval zitten in een gelijkaardige situatie zitten? Dat ik maar één kennis heb die , zoals wij, geen spuit wilde, ziek geweest is en dan misschien alleen nog maar een griepje???? Ik stel alleen vast dat wij, zonder spuit, nog steeds, en laat ons hout vasthouden dat het zo blijft, kerngezond zijn?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 10:32   #71
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Het is toch hoogst eigenaardig dat de drie dokters en 2 kinesisten in onze gemeente drie keer gevaccineerd en zeker één keer geboosterd zijn nu al ziek geweest zijn of nog zijn. Dat al mijn kennissen die in hetzelfde geval zitten in een gelijkaardige situatie zitten? Dat ik maar één kennis heb die , zoals wij, geen spuit wilde, ziek geweest is en dan misschien alleen nog maar een griepje???? Ik stel alleen vast dat wij, zonder spuit, nog steeds, en laat ons hout vasthouden dat het zo blijft, kerngezond zijn?
Ik heb al 2x positief op corona getest.
Den eerste keer brak het uit in mijn hoofd, koppijn,uitgedroogd, constant slapen en gescheurde lippen van uitdroging tot weken na genezing.
De tweede keer een hoestje en verder niets.

Nog steeds 100% beschermd tegen de eugenetische pharmakeia van die vaccinazi. Er komt zelfs geen tetanusspuit meer in en raad mijn dierbaren af hun kinderen tegen polio te vaccineren.

Laatst gewijzigd door CUFI : 15 augustus 2022 om 10:37.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2022, 11:03   #72
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
de middenklasse is ook maar plebs met ietsje meer

en onder het plebs is de afgunst het grootst

ik in de put, iedereen in de put
Inderdaad, niemand het licht in de ogen gunnen is de mentaliteit.
En die afgunst gebruikt de lepe politiek tegen het plebs zelf zonder dat ze het beseffen.
O.a. corona steunmaatregelen (joepie, gratis geld zonder te werken) dat opeens fraude wordt doordat de politiek de regeltjes en voorwaarden tijdens het spel aanpast? Dat heet erin luizen.
Misschien dat het nu bij het plebs ook begint te dagen?
Oud 15 augustus 2022, 11:28   #73
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Nee, hoor, dat is niet eigenaardig en de provaxxers en 'experten' krabbelen nu dan ook al terug door het "voortschrijdend inzicht" van deze onderzoekers...
Gevaxten lezen dan ook best deze conclusie over de onzin van de volgende booster:
Citaat:
...
https://pnws.be/coronacrisis-onderzo...r-waarschuwen/

Niet iedereen vindt de opeenvolgende coronaprikken een goed idee. Ook de korte interval tussen die prikken doet hier en daar vragen rijzen.
De eenvoudige verklaring voor die twijfel is dat er voorlopig nog steeds geprikt wordt met het oorspronkelijke vaccin dat gebaseerd is op de oorspronkelijke Wuhan-stam uit 2019.
Zelfs de vierde prik (tweede booster) is nog steeds het oorspronkelijke vaccin gebaseerd op die verouderde stam.

Opnieuw in eenvoudige termen wordt door een injectie met het coronavaccin van Pfizer of Moderna een beheerste besmetting gecreëerd in het lichaam. Het verklaart waarom sommigen toch flink ziek worden na de eerste of tweede prik. Je krijgt eigenlijk een gecontroleerde vorm van Covid-19.
Als je vier keer (twee prikken en twee boosters) dezelfde reactie opwekt, dan krijg je een soort standaardreactie, maar op een oud virus.

Ondertussen is dat virus uiteraard geëvolueerd en verschilt het virus vandaag – meer bepaald Omikron subvariant BA.5 – fundamenteel van dat oorspronkelijk virus.

Sommigen blijven het dus merkwaardig – en zelfs gevaarlijk – vinden om te blijven prikken omdat ons immuunsysteem op die manier steeds ‘gereset’ wordt naar een verdediging op die oorspronkelijke stam terwijl het virus vandaag dus helemaal anders is.

Het is voor het eerst dat de bezorgheid van de kritische geesten nu ook gedeeld wordt door ‘mainstream’ immunologen.
...
Critici zijn toch allemaal complotters? Maar ze krijgen andermaal toch weer eens gelijk, je hoeft overigens geen onderzoeker te zijn om te weten dat een spuit tegen virus A niet zal werken tegen virus B.
Oud 15 augustus 2022, 12:48   #74
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het cdc is ook stilletjes hun voorheen gemaakte conclusies aan het deleten.

https://twitter.com/disclosetv/statu...gjUe6cyFg&s=19
Oud 15 augustus 2022, 21:01   #75
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Het cdc is ook stilletjes hun voorheen gemaakte conclusies aan het deleten.

https://twitter.com/disclosetv/statu...gjUe6cyFg&s=19
voortschrijdend inzicht van de *kuch* "experten"
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2022, 14:34   #76
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Geeuwwwwww.....de corona-soap wordt eentonig want weer blijft onnozel pierke van domme dezelfde bedrieglijke leugens gebruiken en zijn papegaaie riedeltje aframmelen om zichzelf nog belachelijker te maken.

https://pnws.be/volgende-week-maanda...ster-campagne/

Enkel zieken en ouderen hadden last van en overleden aan corona....dat zijn de feiten na "voortschrijdend inzicht".
Enkel gevaccineerden hebben last door vaxschade van long covid en een hele resem - 3.645 blz lang - andere, schadelijke bijwerkingen waarover pierke liever zwijgt.

Alle vaccins zijn nog steeds tegen het wuhan virus dat niet meer bestaat en aangepaste vaccins zijn nog niet beschikbaar en/of goedgekeurd maar volgens pierke van domme werken ze allemaal, aangepast of niet, ja weeral, tegen ernstige ziekte, hospitalisatie en overlijden....oei, maar niet meer tegen besmetting? Dan willen we ze niet
En hij verzwijgt ook dat je dan zou kunnen doodvallen door regen en slecht weer.

Reclame voor de herfstbooster vanaf volgende week die niet kan werken:
Citaat:
Zelfs de vierde prik (tweede booster) is nog steeds het oorspronkelijke vaccin gebaseerd op die verouderde stam.
Pierke van domme moet eerst eens overleggen met mainstream immunologen want hij maakt zich onsterfelijk belachelijk door hopeloos achterop te hinken.

Wie neemt dat onnozel pierke en het laagste nieuws nu nog serieus?
Citaat:
Nu goed, we leren dat de herfstbooster “een tijdelijk effect zal hebben op een milde infectie met het coronavirus”.
Geen ‘S’ (Safe) van het Covid Safe Ticket dus, maar – zo zegt alweer Van Damme – de bijkomende prik zal je vooral beschermen tegen verwikkelingen: ernstige ziekte, hospitalisatie en overlijden.
Ziezo vanaf 22 augustus mag een je een brief met een uitnodiging in je bus verwachten.
Daarmee bedoelen ze een tijdelijk effect door de milde infectie van een snotneus door Omikron subvariant BA.5....en het blijvend effect, de prikspijt, van de booster-gifprik is nog onbekend en mogelijk te vinden in de voorlopig 3.645 blz vaccin bijwerkingen.

Ze blijven stug en koppig de coronahoax uitmelken, ongelooflijk.

Laatst gewijzigd door Oma : 16 augustus 2022 om 14:40.
Oma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 augustus 2022, 14:42   #77
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Smoelenboek steekt een censuur tandje bij:
Citaat:
https://pnws.be/stoemelings-doodvall...-social-media/

Plots doodgaan is vanaf nu in strijd met de richtlijnen van Facebook
In 2021 was de meest voorkomende doodsoorzaak ‘onbekend’.
Het stoemelings doodvallen terwijl je staat te tuinieren bijvoorbeeld, of doodvallen op een sportveld, niet meer wakker worden in je bed.
Ja, zelfs van de regen zou je plots kunnen overlijden.

Nu zijn er wappies, egoïsten, onnozelaars en andere dommeriken die verband leggen met het vaccin, maar hoewel dokters niet weten waaraan deze mensen overleden, weten ze wél heel zeker dat het niet van het vaccin is: dat staat als een naald boven water.
Hoe dan ook, de beheerders van onze social media vinden dat het maar eens gedaan moet zijn met het verspreiden van nieuwsberichten over mensen die plotseling en onverwacht zijn doodgegaan.
Facebook gaat daarom berichten met de hashtag ” #diedsuddenly ” verbergen omdat het beweert dat sommige van deze berichten de verreikende gemeenschapsnormen schenden.
Wanneer gebruikers naar deze hashtag zoeken, worden er geen resultaten weergegeven en toont Facebook een bericht waarin staat dat de resultaten verborgen zijn.

Plots doodgaan is in strijd met de richtlijnen van de FB community. #diedsuddenly mag niet meer. Bijzonder. pic.twitter.com/8vlNJzPlM0
— dirk theuns (@dirktheuns) August 16, 2022

Het blokkeren van deze hashtag is het laatste van de vele voorbeelden van Facebook die inhoud censureert die kritisch is over of vragen oproept over de COVID-19-vaccins.
Tijdens de pandemie heeft Facebook ook massaal anti-masker-inhoud, anti-lockdown-inhoud en inhoud gecensureerd die zei dat het coronavirus uit een laboratorium kwam (een censuurbeleid dat plotseling werd teruggedraaid nadat de Biden-beheerder had aangekondigd dat het de oorsprong van zou onderzoeken COVID).

“Eén van de meest voorkomende doodsoorzaken van het moment, en er mag niet over gesproken worden?” vroeg de Belgische arts Anne Fierlafijn zich af op Twitter.
Misschien dan maar wat alternatieven?
Vroegtijdig naar de eeuwige jachtvelden vertrokken door de naald?
Eeuwige slaap door het spinnewiel van doornroosje?
Jackpot van big farma gewonnen?
Voorgoed genezen van corona?
Nog iemand wat ideetjes?
Smoelenboek zou nogal werk hebben om de hele Van Daele te verbieden.
Oud 20 augustus 2022, 09:48   #78
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Er staat ondertussen nog wel een belangrijke vraag open wat betreft de Corona doden.
HOEVEEL % daarvan waren verstokte rokers? Hoeveel % rookte er regelmatig wiet? Hoeveel % waren alcoholist? Hoeveel % hadden er al stoflongen van op het werk?
Zou daar echt geen studie over gemaakt zijn of mogen we het gewoon niet weten?
Misschien een tip voor een doctoraatsthesis?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 10:37   #79
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Dat is een irrelevante vraag, je gaat immers helemaal niet dood aan corona omdat je rookt of een pint drinkt of een joint rookt.
De levensstijl is niet bepalend of je sterft aan corona maar wel je gezondheidstoestand en of je gezond of al ziek bent.

En daar hoeft geen studie over gemaakt te worden, ze wisten en weten immers goed genoeg wie "onderliggende gezondheidsproblemen" had en heeft (ze hebben alle gedeelde/gegevens van iedereen, globaal medisch dossier+ huis/behandelende arts?) want daarvoor maakten ze zelfs de onderverdeling en dat waren dan de "kwetsbare groepen" waarvoor een vaccin nodig was om bescherming te kunnen bieden zodat de zwakkeren en zieken met onderliggende problemen niet zouden doodgaan...
Ze wisten al lang dat het corona-griep virus voor gezonde mensen geen dodelijke bedreiging vormde dus verzwegen ze dat zodat ook gezonde mensen vrijwillig proefkonijn werden om de vaccins te kunnen verlappen.
De coronahoax is een aaneenschakeling van halve waarheden en leugens.
Dus misschien een thesis maken over de verzwegen andere helft waarheid waardoor de halve waarheden leugens zijn?
Oud 20 augustus 2022, 12:28   #80
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

Zodra de middenklasse de pensioenleeftijd bereikt heeft, is ze niet meer productief en begint ze geld te kosten.

Voor de staat is het ideaal dat jij massa's belastingen betaalt tot je 67 jaar bent. 1 jaar later leg je in hun optiek best het loodje, meestal door kanker, omdat je lichaamseigen immuunsysteem compleet naar de zak is gegaan door deze experimentele therapie die mensen - intussen aantoonbaar - een autoïmmuunziekte geeft.

Natuurlijk moesten ze je wijsmaken dat het spuitje een hoger doel diende. Anders zou je het nooit nemen. En als straks alles uitkomt (na tientallen leugens zijn er nog steeds dwazen die voor prik 4 en 5 gaan) zullen ze ons vertellen dat ze zich van geen kwaad bewust waren. Ook dat zullen de domme "gevaccineerden" geloven.

Misschien is het niet slecht dat de minst intelligente 90% van de samenleving het loodje legt kort na de pensioenleeftijd. Wanneer er in een bos te veel bomen op een kleine oppervlakte staan, zal natuurpunt via bosbeheer ook de oudere bomen omkappen. De gevaccineerden zijn die nutteloze oude bomen die de intelligentste 10% van de samenleving het zonlicht ontnemen.

In die zin zou ik deze campagne eigenlijk moeten aanmoedigen. De samenleving gaat erop vooruit als enkel verstandige mensen nog overblijven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be