![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#28221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28222 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Liberalen / progressieven hebben ook iets tegen "haters", maar zelf lopen ze over van de haat en intolerantie voor andere meningen. Kijk ook even naar dat jongetje zijn forum historiek (en zijn slogan /handtekening waarmee hij denkt aan te geven hoe tof hij wel is) en je weet genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het Mateke en Schlemielskyy krijgen om dezelfde redenen even harde kritiek. Maar ja, bij Marin kunnen we haar geslacht inroepen ter verdediging. ![]() Gefeliciteerd Dalibor, je illustreert hiermee Vanguard zijn punt: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik de namen Merkel, Hillary Clinton, Pelosi, Ocasio-Cortez, Kaag, Almaci, von der leyen, en vele anderen noemen? En wat Marin betreft: een politica die feest en danst, wat is daar eigenlijk verkeerd aan?
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 20 augustus 2022 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28225 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dan is het uiteraard een hoer, del slet, matras, kutwijf, straatmadelief, strekewijf, .. gelieve aan te vullen met eigen streekwoordjes, leer ik nog iets |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28227 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat wordt dus kletsen op de billen en een donderpreek van Hilde Van Mieghem. En een levenslange ballingschap in de goelag van de toxische mannelijkheid. De revolutie eet haar eigen kinderen op. Laatst gewijzigd door vanderzapig : 20 augustus 2022 om 12:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg niet meer.
Als eender welke man uit de politiek eens feest is dat heel gewoon. Zo gewoon dat het geen aandacht, laat staan kritiek, geeft op sociale media.
![]() |
#28229 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://www.google.be/search?q=conner+rousseau+feestje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28231 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien je die kritiek niet ziet, dan betekent dat dat je in een sociale media bubbel zit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28232 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sommige commentaren hier geven aan dat we met totale losers te maken hebben.
= White knights. White knighting. Het noodzakelijk vinden als vent om openlijk feministische standpunten of vrouwen te moeten verdedigen omdat het vrouwen zijn. Dit duidt meestal op een gebrek aan sex of gebrek aan aandacht van vrouwen uit hoofde van de white knight. Hij wil op goede voet staan bij de vrouwen om wat aandacht van hen te krijgen en hopelijk zo toch eens een wip te kunnen bemachtigen. Het is wel belachelijk en kinderachtig te komen tegenwerpen met "mooie vrouw die aan politiek doet, heb je daar iets op tegen?" . Who gives a flying fuck of ze mooi is of niet? Merkel was mottig tot en met, maar super bekwaam en bijzonder verstandig. Gedroeg zich ook waardig als politica. Net als Thatcher trouwens. Geen dellengedrag. Respect. Sanna Marin gedroeg zich op die videos als een onnozele puberachtige del wat aangaf dat ze eigenlijk maar een leeg trutteke is. Een product van de woke generatie. En die gaat beslissingen nemen over leven en dood. Als Boris Johnson zich als een clown gedraagt, met al zijn intellect, dan zeggen we het ook. Privé leven of niet. Als je eerste minister bent, dan sta je in de kijker en moet je dat maar aanvaarden dat men al je bewegingen volgt. En wat het criterium "knap zijn" betreft. Ik kan begrijpen dat ze voor een stel losers of vlaamse boerekes een "mooie verstandige vrouw" is waar ze enkel maar van kunnen dromen. Voor mij is het een onervaren en lege blauwe trut met de borsten van een strijkplank. En niet dat iemand er zaken mee heeft maar om toch ergens een antwoord te geven op een aantal aantijgingen ja, mijn eigen vrouw is pakken vrouwelijker, heter en verstandiger met minstens evenveel professionele verantwoordelijkheid en heeft geen enkele behoefte of ingesteldheid om misbruik maken van haar vrouwelijke schoonheid om dingen gedaan te krijgen of invloed te verwerven zoals dat delleke van Finland. Ze zeurt ook niet over mijn uitgesproken meta-politieke ideeen, integendeel. En nu is er wat om dáárover te gaan zeuren hier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun natte dromen aan gruzelementen. ![]() Ik doe er nog 'n schepje bovenop, als ik zulke magere stekkebenekes had liep ik niet rond in 'n shortje. Maar daarover gaat 't geeneens. Het gaat over haar politieke kwaliteiten èn, hetgeen Vanderzapig schrijft; "De interne contradicties en verwarring binnen dat progressieve kamp." #MeToo or not to #MeToo hypocrieten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 20 augustus 2022 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28234 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28236 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd hetzelfde liedje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28238 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Allez de flame baiters zijn hier. 39000 zinloze berichten. eentje erbij kan geen kwaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl net hun ideologie heel extremistisch is, ze geloven in een "winner takes all" maatschappij, met een kleine rijke klasse van kapitalisten, en een grote onderklasse, die dient om uit te buiten. "Vrijheid" geldt uiteraard alleen maar voor degene met centen, degene zonder dient genadeloos uitgebuit te worden om deze met centen nog rijker te maken. Ook moeten armere landen neo-kolonies zijn van rijke (uiteraard westerse) landen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd hetzelfde liedje. Herlees anders Vanderzapig eens, misschien dat er dan - alhoewel ik 't betwijfel - 'n lampje gaat branden. Het zijn nochtans de regels van de linkse kudde. Niet de mijne.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |