Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 20 augustus 2022, 11:18   #28221
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Homelander Bekijk bericht
Wat een vrouw, je kent haar naam blijkbaar niet eens

Sanna Marin, Finse PM, allround Rockbabe en Metalfan, die meer schwung heeft in haar kleine teen dan heel de Russische Doema samen ooit zal hebbben.

Dat ze niet van Russen houdt en hen, in aloude Finse traditie af en toe een kloot afschiet, maakt haar alleen maar nog maar interessanter en leuker.

Die Finse Prime Minister is een knappe vrouw. En blijkbaar net daarom heeft Vanguard er een probleem mee. Misschien is Vanguard zelf een madam en "een beetse tjaloes"
Oud 20 augustus 2022, 11:19   #28222
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Vanguard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Extremist
stalinist
neofascist
antisemiet
megalomaan
haatdwerg
extremistisch
imperialistisch
nationalistisch

Woordenschat (uit één zin) die het geopolitieke wereldbeeld van een liberaal kenmerkt?
Inderdaad. Ik reageer op zulke commentaren zelfs niet meer. Is puur tijdverlies.

Liberalen / progressieven hebben ook iets tegen "haters", maar zelf lopen ze over van de haat en intolerantie voor andere meningen.

Kijk ook even naar dat jongetje zijn forum historiek (en zijn slogan /handtekening waarmee hij denkt aan te geven hoe tof hij wel is) en je weet genoeg.
Vanguard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 11:25   #28223
vanderzapig
Europees Commissaris

vanderzapig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Onder het motto:

Er is een vrouwelijke politica gespot.

Daar moeten we op inhakken.
Je kon erop wachten dat die kaart ging getrokken worden.

Het Mateke en Schlemielskyy krijgen om dezelfde redenen even harde kritiek. Maar ja, bij Marin kunnen we haar geslacht inroepen ter verdediging.

Gefeliciteerd Dalibor, je illustreert hiermee Vanguard zijn punt:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vanguard Bekijk bericht
De interne contradicties en verwarring binnen dat progressieve kamp kan amper nog verstopt worden.
vanderzapig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 11:42   #28224
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig Bekijk bericht
Je kon erop wachten dat die kaart ging getrokken worden.

Het Mateke en Schlemielskyy krijgen om dezelfde redenen even harde kritiek. Maar ja, bij Marin kunnen we haar geslacht inroepen ter verdediging.

Gefeliciteerd Dalibor, je illustreert hiermee Vanguard zijn punt:
Ik dacht dat die kaart wel zou getrokken worden.

Moet ik de namen Merkel, Hillary Clinton, Pelosi, Ocasio-Cortez, Kaag, Almaci, von der leyen, en vele anderen noemen?

En wat Marin betreft: een politica die feest en danst, wat is daar eigenlijk verkeerd aan?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.

Laatst gewijzigd door dalibor : 20 augustus 2022 om 11:52.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 12:00   #28225
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En wat Marin betreft: een politica die feest en danst, wat is daar eigenlijk verkeerd aan?
als je er neit mee akkoord gaat en ze is gene 90 zoals Pelosi?
dan is het uiteraard een hoer, del slet, matras, kutwijf, straatmadelief, strekewijf, ..

gelieve aan te vullen met eigen streekwoordjes, leer ik nog iets
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 12:00   #28226
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot voor kort hadden we hier nog zo'n simp:
Als zij zou zeggen dat ik haar voeten moet kussen en 10 x moet zeggen dat ik een loser ben, zou ik dat doen.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 12:11   #28227
vanderzapig
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat die kaart wel zou getrokken worden.

Moet ik de namen Merkel, Hillary Clinton, Pelosi, Ocasio-Cortez, Kaag, Almaci, en vele anderen noemen?
Ga je bij al die modderfiguren OOK hun geslacht inroepen ter verdediging?

Citaat:
Ik heb daar geen probleem mee. Op voorwaarde dat die politica nog iets anders in haar mars heeft dan feesten en dansen. Maar het is om te gieren hoe pilaarbijters van de linkse kerk, wars van elke notie over gelijkheid van man & vrouw:
  • selectief iemands geslacht inroepen als argument
  • de seksuele troeven van sommige politica's ademloos bewonderen en beschrijven

Dat wordt dus kletsen op de billen en een donderpreek van Hilde Van Mieghem. En een levenslange ballingschap in de goelag van de toxische mannelijkheid.

De revolutie eet haar eigen kinderen op.

Laatst gewijzigd door vanderzapig : 20 augustus 2022 om 12:18.
Oud 20 augustus 2022, 12:26   #28228
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik volg niet meer.

Als eender welke man uit de politiek eens feest is dat heel gewoon. Zo gewoon dat het geen aandacht, laat staan kritiek, geeft op sociale media.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 20 augustus 2022, 12:37   #28229
vanderzapig
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik volg niet meer.

Als eender welke man uit de politiek eens feest is dat heel gewoon. Zo gewoon dat het geen aandacht, laat staan kritiek, geeft op sociale media.
Wat een absolute nonsens.

https://www.google.be/search?q=conner+rousseau+feestje
Oud 20 augustus 2022, 12:57   #28230
dalibor
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Euhm, dat was in de context van de coronamaatregelen. reisbeperkingen, social distancing, je weet wel.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
Oud 20 augustus 2022, 13:13   #28231
vanderzapig
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Euhm, dat was in de context van de coronamaatregelen. reisbeperkingen, social distancing, je weet wel.
Ook buiten die context kan Conner op veel hoongelach rekenen, omdat een groot deel van zijn schtick bestaat uit fuiven met BV's en hersenloze brol op IG zetten.

Indien je die kritiek niet ziet, dan betekent dat dat je in een sociale media bubbel zit.
Oud 20 augustus 2022, 13:36   #28232
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Standaard

Sommige commentaren hier geven aan dat we met totale losers te maken hebben.

= White knights.

White knighting. Het noodzakelijk vinden als vent om openlijk feministische standpunten of vrouwen te moeten verdedigen omdat het vrouwen zijn.

Dit duidt meestal op een gebrek aan sex of gebrek aan aandacht van vrouwen uit hoofde van de white knight. Hij wil op goede voet staan bij de vrouwen om wat aandacht van hen te krijgen en hopelijk zo toch eens een wip te kunnen bemachtigen.

Het is wel belachelijk en kinderachtig te komen tegenwerpen met "mooie vrouw die aan politiek doet, heb je daar iets op tegen?" . Who gives a flying fuck of ze mooi is of niet?

Merkel was mottig tot en met, maar super bekwaam en bijzonder verstandig. Gedroeg zich ook waardig als politica. Net als Thatcher trouwens. Geen dellengedrag. Respect.

Sanna Marin gedroeg zich op die videos als een onnozele puberachtige del wat aangaf dat ze eigenlijk maar een leeg trutteke is. Een product van de woke generatie. En die gaat beslissingen nemen over leven en dood. Als Boris Johnson zich als een clown gedraagt, met al zijn intellect, dan zeggen we het ook. Privé leven of niet. Als je eerste minister bent, dan sta je in de kijker en moet je dat maar aanvaarden dat men al je bewegingen volgt.

En wat het criterium "knap zijn" betreft. Ik kan begrijpen dat ze voor een stel losers of vlaamse boerekes een "mooie verstandige vrouw" is waar ze enkel maar van kunnen dromen. Voor mij is het een onervaren en lege blauwe trut met de borsten van een strijkplank.

En niet dat iemand er zaken mee heeft maar om toch ergens een antwoord te geven op een aantal aantijgingen ja, mijn eigen vrouw is pakken vrouwelijker, heter en verstandiger met minstens evenveel professionele verantwoordelijkheid en heeft geen enkele behoefte of ingesteldheid om misbruik maken van haar vrouwelijke schoonheid om dingen gedaan te krijgen of invloed te verwerven zoals dat delleke van Finland. Ze zeurt ook niet over mijn uitgesproken meta-politieke ideeen, integendeel. En nu is er wat om dáárover te gaan zeuren hier.
Oud 20 augustus 2022, 13:54   #28233
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

= White knights.

White knighting. Het noodzakelijk vinden als vent om openlijk feministische standpunten of vrouwen te moeten verdedigen omdat het vrouwen zijn.

Dit duidt meestal op een gebrek aan sex of gebrek aan aandacht van vrouwen uit hoofde van de white knight. Hij wil op goede voet staan bij de vrouwen om wat aandacht van hen te krijgen en hopelijk zo toch eens een wip te kunnen bemachtigen.

Het is wel belachelijk en kinderachtig te komen tegenwerpen met "mooie vrouw die aan politiek doet, heb je daar iets op tegen?" . Who gives a flying fuck of ze mooi is of niet?

Merkel was mottig tot en met, maar super bekwaam en bijzonder verstandig. Gedroeg zich ook waardig als politica. Net als Thatcher trouwens. Geen dellengedrag. Respect.

Sanna Marin gedroeg zich op die videos als een onnozele puberachtige del wat aangaf dat ze eigenlijk maar een leeg trutteke is. Een product van de woke generatie. En die gaat beslissingen nemen over leven en dood. Als Boris Johnson zich als een clown gedraagt, met al zijn intellect, dan zeggen we het ook. Privé leven of niet. Als je eerste minister bent, dan sta je in de kijker en moet je dat maar aanvaarden dat men al je bewegingen volgt.

En wat het criterium "knap zijn" betreft. Ik kan begrijpen dat ze voor een stel losers of vlaamse boerekes een "mooie verstandige vrouw" is waar ze enkel maar van kunnen dromen. Voor mij is het een onervaren en lege blauwe trut met de borsten van een strijkplank.

En niet dat iemand er zaken mee heeft maar om toch ergens een antwoord te geven op een aantal aantijgingen ja, mijn eigen vrouw is pakken vrouwelijker, heter en verstandiger met minstens evenveel professionele verantwoordelijkheid en heeft geen enkele behoefte of ingesteldheid om misbruik maken van haar vrouwelijke schoonheid om dingen gedaan te krijgen of invloed te verwerven zoals dat delleke van Finland. Ze zeurt ook niet over mijn uitgesproken meta-politieke ideeen, integendeel. En nu is er wat om dáárover te gaan zeuren hier.
Nu heb je de Simps beledigd.
Hun natte dromen aan gruzelementen.

Ik doe er nog 'n schepje bovenop, als ik zulke magere stekkebenekes had liep ik niet rond in 'n shortje.

Maar daarover gaat 't geeneens.

Het gaat over haar politieke kwaliteiten èn, hetgeen Vanderzapig schrijft;
"De interne contradicties en verwarring binnen dat progressieve kamp."

#MeToo or not to #MeToo hypocrieten.

Laatst gewijzigd door SDX : 20 augustus 2022 om 13:57.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 14:17   #28234
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ga je bij al die modderfiguren OOK hun geslacht inroepen ter verdediging?

Ik heb daar geen probleem mee. Op voorwaarde dat die politica nog iets anders in haar mars heeft dan feesten en dansen. Maar het is om te gieren hoe pilaarbijters van de linkse kerk, wars van elke notie over gelijkheid van man & vrouw:
  • selectief iemands geslacht inroepen als argument
  • de seksuele troeven van sommige politica's ademloos bewonderen en beschrijven

Dat wordt dus kletsen op de billen en een donderpreek van Hilde Van Mieghem. En een levenslange ballingschap in de goelag van de toxische mannelijkheid.

De revolutie eet haar eigen kinderen op.
Inderdaad.
Oud 20 augustus 2022, 14:18   #28235
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

= White knights.

Je moet minder projecteren. Bier nazi.
Oud 20 augustus 2022, 14:21   #28236
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Ik doe er nog 'n schepje bovenop, als ik zulke magere stekkebenekes had liep ik niet rond in 'n shortje.

Ook helemaal mee eens
Oud 20 augustus 2022, 14:21   #28237
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

Vrouwen die andere vrouwen kleineren qua uiterlijk.

Altijd hetzelfde liedje.
Oud 20 augustus 2022, 14:25   #28238
Vanguard
Provinciaal Statenlid

Standaard

Allez de flame baiters zijn hier. 39000 zinloze berichten. eentje erbij kan geen kwaad.
Oud 20 augustus 2022, 14:25   #28239
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Extremist
stalinist
neofascist
antisemiet
megalomaan
haatdwerg
extremistisch
imperialistisch
nationalistisch

Woordenschat (uit één zin) die het geopolitieke wereldbeeld van een liberaal kenmerkt?
Terwijl net hun ideologie heel extremistisch is, ze geloven in een "winner takes all" maatschappij, met een kleine rijke klasse van kapitalisten, en een grote onderklasse, die dient om uit te buiten. "Vrijheid" geldt uiteraard alleen maar voor degene met centen, degene zonder dient genadeloos uitgebuit te worden om deze met centen nog rijker te maken. Ook moeten armere landen neo-kolonies zijn van rijke (uiteraard westerse) landen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 augustus 2022, 14:29   #28240
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Vrouwen die andere vrouwen kleineren qua uiterlijk.

Altijd hetzelfde liedje.
Je begrijpt alweer 't punt niet eens.

Altijd hetzelfde liedje.

Herlees anders Vanderzapig eens, misschien dat er dan - alhoewel ik 't betwijfel - 'n lampje gaat branden.

Het zijn nochtans de regels van de linkse kudde.
Niet de mijne.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be