![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe meer lidmaatschapskaarten men bezit, hoe sneller men vooruitgang boekt.
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vrees dat u nu mis bent
Ik blijf zo veel mogelijk opties open houden. Ik ga dus naar het Breughelmaal van het Gild der Straffe Vlaemschen Vendelier maar ook naar het Iftar schransfestijn op de open moskee dag. Ondertussen koop ik steunkaarten van vanalles en nog wat. De Groene tomat, De mak-makkloppers, de stofstiktaliban, de anti stofstiktaliban.... Het is nog te vroeg om nu al een kant te kiezen.
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Stel dat die chocomousse lijstjes in de handen van, ik zeg maar iets, recruters vallen....die opdracht kregen om bepaalden niet aan te werven ? Waar lijstjes zijn, is misbruik. Zeker als er wat te veel details op staan.
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Frontnacht nazi-fest organiseren, Thule-militie inhuren als veiligheidsdienst, DVL die experimenten voorstelt om witte steden te maken, en nu in Ninove lijstjes met goede & slechte burgers. Elke dag brengt nieuwe Bruine LOL met zich mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Altijd hebben die rechtsen een vijandsbeeld nodig. Goede Vlaemen en Untervlamingen Tot wat dat in het extreme kan leiden hebben wij al zowel van hyperlinks als super rechts meegemaakt. Een paranoïde leider omringd door een bende angsthazen (zoals nu al in de rechtse partijen ? of men vliegt buiten). In het ene geval hebben de angsthazen de grote leider vermoord en dan de andere angsthazen die ene. In het andere geval heeft de grote leider eerst de angsthazen vermoord en dan zichzelf geholpen.
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gast van Gemalco- of hoe het ook heet, die kunnen ze gebruiken als Myers, ze moeten die niet schminken of een masker aandoen, die kan zo meespelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Rechts heeft doodsimpel altijd een vijandsbeeld nodig. De goede Vlaemen tegen de Untervlamingen - Walen tegen Vlamingen - de vreemdelingen tegen "ons" - De goede rechtsen tegen de vieze linksen..... De rechtse rakkertjes weten het ook allemaal waar & bij wie de problemen zitten...bij de anderen !!! Dat is nu net het grote probleem van rechts (en de oorzaak dat de Vlaamse rechtse en de zweedse rechtse Michel I N-VA geen hol vooruit komen / kwamen). Ze denken alleen binnen het eigen kringske. Wat misschien kon in tijden dat de katholieke kerk er de schrik in hield. Maar in een 21ste eeuwse maatschappij is dat gewoon pure belachelijke nonsens dat voor niets of niemand een alternatief is.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Ach ja....ik maak mij geen zorgen
Wie of wat de verkiezingen wint, heeft nog nooit een invloed gehad op mijn persoonlijk leven (buiten altijd maar meer belastingen betalen). Mocht het VB 80% van de stemmen halen, zal dat ook niet zo zijn. Ik maak wel dat ik van alle lijstjes weg blijf (verschiet niet, u zag het allicht niet aankomen...;Willem De Rode is niet de echte naam van de persoon die hier post. Maar als ik lijstje moet invullen gebruik ik hem graag) en zo glattig als een paling mij in de juiste bocht wring, mocht dat nodig zijn.
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 22 augustus 2022 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omdat je één van de sympathiekste anti-lijstjes forummers bent. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Survival of de glattigsten
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
We klinken erop Ik zal nog een paar keer schrijven dat naast Conner Rousseau, ik ook Tom Van Grieken een zeer talentvol jong politicus vind....U ziet. Survival of the glattigsten is een levenshouding.
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet wel, naar de burger toe het VB voorstellen als de baarlijke duivel, in de wandelgangen handjes geven en grapjes maken met de VB'ers.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kom we gaan met z'n allen een pint drinken en daarna nog wat burgers kloten.
|
![]() |
![]() |