![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bron? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar eerst Rusland aanpakken. Niet alles tegelijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet erg, want de maatregelen zijn volledig volgens mijn goesting. Ttz, ze zijn zelfs niet streng genoeg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou pas naar ieders goesting zijn als alles daardoor niet duurder werd he.
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rik Torfs: goed in het omschrijven van een probleem.
Niet in het helpen een oplossing te zoeken.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor de bron, maar dat wist ik al. Maar ik geloof nooit dat ze dat gedaan hebben zonder druk van den Amerikaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook niet aan hem om dat te doen.
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het EVIDENT dat U 200% afhankelijk maken van de Russen voor een paar zilverlingen op zich een bijzonder idiote strategie is, en dit totaal onafhankelijk van gelijk welke "internationale" druk. Dat de Duitsers zich niet nog veel dieper in de stront wilden duwen, was misschien een normale reactie en niet noodzakelijk een "opdracht" van een "overlord" he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
- kostenplaatje - ROI - levensduur van zo'n installatie - vergelijking met andere alternatieven Dat de zeespiegel zo traag stijgt is gelukkig niet erg: als de zeespiegel met 10 nanometer steeg in de minuut dat je de post typte, zou dat willen zeggen dat deze (10*60*24*365*100) = 525.600.000 nanometer per eeuw stijgt. Gezien dat amper 0.52 meter is valt dat best nog mee ![]()
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 29 augustus 2022 om 11:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelijk wie een beetje bekwamer is, gaat niet in de politiek, of, indien als jeugdzonde in de politiek gegaan, wordt daarbuiten gebonjourd he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We moeten ons voorbereiden op het ergste en naar de natuur haar signalen leren luisteren.
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gemiddelde energiefactuur €3000 per gezin, dat staat ons te wachten door die EU en haar pestbeleid.
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- betaalbaarheid ????????????????? - ecologisch beter dan het alternatief. ??????????????? De japanners hebben Hiroshima....., De kernramp van Fukushima aan de lijve mee gemaakt en stellen dat ze niet zonde kernenergie kunnen!!!! Groen moet beseffen dat er inderdaad moet heel voorzichtig omgesprongen worden met kerncentrales, maar als het mis gaat zoals Chernobyl dan is een grote regio onbewoonbaar, dat klopt. Maar NIET gans de wereld naar de vaantjes. en dat staat nu te gebeuren want alle steenkool, olie, vliegtuigmotor elektrische centrales wereldwijd hebben ze weer vollen bak doen draaien en DAT kan gans de wereld naar de knoppen helpen!!!!! omdat EU vooral energie nodig heeft na sluiten van de kerncentrales, omdat met de zon en de wind alleen het nooit zal lukken voldoende energie te leveren!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister
|
![]() Feit is de groene hebben de geitwollen sokken verwisseld om politiek te scoren.. maar wij de bevolking zullen geitenwollensokken, sjaals en mutsen in huis, in bed moeten aantrekken deze winter mede door het dogmatig dictatoriaal gedrag van Groen
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |