![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kunnen we al die alleen inrijzende sans papiers niet gewoon een collierke met een zenderke en een een paar pielen in aandoen nadat ze zich een eerste keer hebben misdragen.
Bij de tweede keer kan iedereen met een speciale app op zijn telefoon gewoon op een knopke drukken en wordt het gevaar geneutraliseerd. De wonderen van de techniek lossen het weer op. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was niet direct de spirit van paterke Damiaan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zeg Schoof, als die gasten nu een meiske verkrachten en ze is zwanger. Ze pleegt abortus, dan ga jij da meiske toch in de bak steken. Nie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die ging tenminste nog tot daar en hield zijn lepra daar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb op dit forum al herhaaldelijk gepleit voor ruimere abortus-modaliteiten. Misschien denk je omdat ik de katholieken durf jennen met pater Damiaan-vraagjes, dat ikzelf een oud paterke ben.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar bon ik zal uw intentie verkeerd begrepen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb vanzelfsprekend op mijn eigen poll als eerste gestemd. En nadien heeft niemand anders tot nu op iets anders gestemd dan ikzelf. Mijn intentie was om de onnozelaars daarmee uit hun kot te halen. En wacht ! Eerstdaags kom ik nog met een andere poll.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, wel, wel, wie had dat kunnen denken :
Tienermeisjes aangerand door asielzoekers in zwemcomplex Rozebroeken https://palnws.be/2022/08/tienermeis...x-rozebroeken/
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
S'avonds liepen ze alweer vrij rond (waarschijnlijk op zoek naar een nieuw slachtoffer)
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Et moi qui pensais que tu adores le noir.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie meisjes verkracht in een zwembad wordt geconfronteerd met de rechterarm van de wet en zal ondervinden dat dat nie mag. Zo'n dingen moet je toch niet thuis of op school aanleren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |