![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#28821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn lief zal hier wel eens op vakantie komen, maar we hebben geen behoefte aan orgieen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28822 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik wil gewoon afspreken met uw koppel uit bucha dus waarom ge nu plots over iets anders begint is me niet duidelijk nu goed nu noemt ge me crimineel en in uw volgende bericht ene dolgedraaide antwerpenaar ![]() een klassiek tommeke uit uw nek lullen en als ge er op gepakt wordt begint ge te beledigen en/of over iets anders |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28823 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het geluk van de van 'bevrijde' burgers in Mariupol moet echt mateloos zijn.
Volgens de laatste cijfers zijn er al 87.000 geïdentificeerde doden, met nog 26.750 die ze al uit massagraven haalden maar nog geen identificatie kregen. Gelukkig weten we via tomm dat het leven in Mariupol terug normaal is, en dat de burgers blij zijn. Die kniesoren van het Rode Kruis zullen zich wellicht vergist hebben toen ze het als 'apocalyptisch' beschreven. https://www.hln.be/buitenland/zeker-...ngen~afaee1b4/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#28824 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Op een bevolking van 431.859, bovendien in een stad die overwegend Russisch-gezind is.
![]() |
![]() |
#28825 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28826 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Rode Kruis omschreef de toestand in Marioepol als “apocalyptisch”. Inwoners zaten er land zonder voedsel, drinken en elektriciteit. Volgens Oekraïne werd tijdens de gevechten ten minste 95 procent van de stad verwoest. Ze zaten "land zonder voedsel" wanneer zeggen ze er niet bij en ook niet wanneer en wie dit in de naam van het Rode Kruis zou gezegd hebben. Het Rode Kruis zegt trouwens niets over die zogezegde massagraven dus die passage over het Rode Kruis is gewoon bedoeld om een air van serieux te geven aan dit artikel dat zuiver gebaseerd is op Oekraiense propaganda verzinsels. We weten ondertussen wat die Oekraiense bronnen waard zijn, zelfs de westerse pers begint stilletjesaan toe te geven dat er geen bal van klopt. De vele filmpjes die ik hier postte (maar er worden er nog dagelijks honderden gepost, ik ga opnieuw beginnen links ernaar op dit forum te zetten) bewijzen dat Kiev nog maar eens groteske leugens verkoopt. Laatst gewijzigd door tomm : 31 augustus 2022 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28827 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28828 |
Minister-President
|
![]() De oorspronkelijke bron van die claim over >100,000 doden in Mariupol is dit:
https://dnipro.tv/dumka-eksperta/myk...fpbgr0yoaMfKgc een zekere Mykola Osychenko, president of Mariupol Television Geen idee of die bron geloofwaardig is. Het zou echt choquerend zijn als zelfs de helft nog maar waar zou zijn. For reference, Stalingrad had 40,000 burgerdoden.
![]() |
#28829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man zit "full of bullshit" en dus ook de propagandablaadjes in zijn bezit. De Russen reageren zelfs niet meer op zulke onzin. Maar in de westerse pers blijft men zulke onzin serieus nemen. Op bepaald moment werd hij pro-Russisch (hoewel hij ook de man achter de Azov brigade en andere gelijkaardige milities is) want het Westen pushte Oekraine (zonder succes uiteraard) om hem te vervolgen. Echter vanaf de Russische invasie en het duidelijk werd dat de Russen hem zouden onteigenen, ontpopte hij zich opnieuw tot hevig anti-Russisch. Laatst gewijzigd door tomm : 31 augustus 2022 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28830 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je gaat, dan kan je misschien zelf verifieren en even langs het lijkenhuis gaan.
![]() |
![]() |
#28831 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel geluk om dat op het net te vinden. ![]() ![]() U daarentegen geeft nul comma nul bewijzen voor wat u allemaal beweert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28833 |
Minister-President
|
![]() Er is blijkbaar (weeral) een prominente Russische zakenman die kritiek had op de oorlog "uit het raam gevallen"
https://www.interfax.ru/moscow/860208 Tja...
![]() |
#28834 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In principe kun je het front oversteken als je maar voldoende betaald heb ik gehoord. Lijkt mij toch een riskante onderneming ga het maar zo laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28835 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat de grote meerderheid die mening toegedaan is in Berlijn. Als u graag wil geloven dat alle Oekraieners, ook deze die hun moedertaal niet meer mogen gebruiken in media en onderwijs, als een man achter het regime staat zoals de propaganda ons wil doen geloven dan doet u maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28836 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
maar aangezien die neit bestaan begin ej over je vakantiereizen. nu goed, je blijft zelfs ontkennen dat er überhaupt iets in mariupol gebeurd is. Volgens jou is er in die stad eigenlijk niets veranderd sinds februari je bewijsvoering is dan uw lief, de bewering dat ge er al eens geweest zijt en het feit dat ge 3 woorden russisch kunt uiteraard staan niet alle oekraieners achter zelensky, ook in oekraine vindt ge wel af en toe een dorpsgek die het tof vind dat russen oekraiense vrouwen verkrachten. naar uw mening zijn de meningen in Oekraïeners dus gepolariseerd verdeeld Laatst gewijzigd door 1207 : 1 september 2022 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het oorlogsrecht verbiedt gedwongen deportaties, zegt Human Rights Watch. Het gaat dus om een oorlogsmisdaad, en als het echt deel uitmaakt van een georganiseerde campagne, dan kan het zelfs een misdaad tegen de mensheid zijn, aldus de organisatie.
Oorlog Rusland-Oekraïne Oekraïense president Zelenski: "Alle burgers moeten regio rond Donetsk verplicht verlaten" https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/08...d-of-door-rus/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#28838 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet je nog, je voorspelling? Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#28839 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grote meerderheid in die steden heeft de Russische nationaliteit aangevraagd, zo ook in Mariupol. In die stad werd hard gevochten in 2014. De bevolking wierp barricades op tegen het Oekraiense leger. In 2019 stemde de overgrote meerderheid op pro-Kremlin kandidaat Boyko. (die sindsdien in de gevangenis zit) U wil graag de Oekraiense leugens geloven, Want als die Oekraiense beweringen niet zouden kloppen stellen er zich enkele zeer oncomfortabele vragen. Namelijk dan bewapenen we de bad guys, en dan was het helemaal niet nodig dat een gemiddeld Belgisch gezin volgend jaar 10000 euro zal moeten betalen enkel en alleen voor energie.Dan zou ook blijken dat onze elite ons voorliegt, nee toch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik heb geprobeerd maar het lukte niet omdat Rusland geen visa kon uitgeven, was net na de uitwijzing van tientallen Russische diplomaten uit Belgie. Ik ben daar in 2008 geweest, dus voor Maidan en de hele rollercoaster die de regio sindsdien meemaakt. En voor de rest is alles uitgekomen wat ik in die post voorspeld heb. Laatst gewijzigd door tomm : 1 september 2022 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |