![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Al Pacino en Noor Alfallah.
![]() De twee hebben heuglijk nieuws overigens! hip, hip hoera!
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stallone ziet toch ook maar griezelig opgeblazen uit.
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ja, ze zijn nog steeds een schoon, verliefd koppel, ik zie hen regelmatig hand in hand lopen. Mooi toch! En nee, hij is absoluut niet rijk. Hij is al 25j geleden invalide verklaard. Hij leeft dus van een uitkering. Zijn jonge vrouw werkt als verpleegster; een vetpot is het daar dus niet (financieel). Ik ben er zeker van dat het echte liefde is tussen hen. En ik gun het hun allebei. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen met een groot leeftijdsverschil belachelijk moeten gemaakt worden! Gewone mensen bedoel ik. Niet van die fake-relaties van beroemdheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dat wel eens een schoon experiment vinden,
maar dan toch liefst dermate discreet dat ik mijn leventje met mijn heksie perfeksie voort kan zetten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liefde is liefde.
![]() Zoiets als het communisme. Dat was de stap te ver in het communistische verhaal. Je kan niet eens meer discrimineren of favorietjes hebben in de liefde. Zelfs dat werd eigendom van de partij en de staat. Het huwelijk en eender welke relatie. Geen privé bezit is geen privé bezit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een beroemdheid met een hele lijst aan titels, rangen, ordes doe daar nog een hoop geld bij.
Dan mag je zo lelijk als de nacht zijn. Dat is allemaal gepermitteerd. Er valt wel wat in je web. -lol- |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nalatenschap?
Doel? Langere termijn? Ga ik hier een hypothecaire lening aan of ... Zo moet je dat niet bezien, de rijken hebben minder kinderen omdat die meer op zichzelf zijn gefocust. Zijzelf zijn het centrum van de wereld geworden. De armen kunnen zichzelf troosten met hun kroost rijke gezinnen en dienstbare kinderen. Komt dit uit het Oude Testament ofzo? Hehe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 mei 2023 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En o ja, echte liefde natuurlijk!
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Blue Sky : 1 juni 2023 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die denkt gewoon een jonge mok en ne kleinen om het fortuin aan door te geven voor zolang het nog mag duren. Die krijgt zijn geld toch niet meer op. Of hij moet al wreed ruig gaan doen natuurlijk. Trouwens als t voor de liefde was zal hij dat wel goed geregeld hebben met zijnen advocaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ABBA het zong: Money, money,money makes me funny?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp die vrouw.
Laatst gewijzigd door Rudy : 1 juni 2023 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |