![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus Antwerpenaren Sinjoren Mechelaars Maneblussers en Brusselaars kiekenfretters noemen zal ook niet meer mogen. Ik denk ik gewoon mijn mond ga houden tegen iedereen ik niet heel goed ken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag je het woord kletskop nog gebruiken ? Kop is dat woke ?
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 september 2022 om 13:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() + de Zaventemse Varkenskoppen, de Vilvoordse Pjeirefretters en de Aalsterse Ajoinen
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vermoed dat het occulte Woker-genootschap daar eerst een congres moet over organiseren.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat opgepikt wordt door de media kan dat, en dat is het probleem van de échte wokers: ze slagen erin om van iets dat geen probleem is een probleem te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die échte wokers vinden zichzelf waarschijnlijk heel belangrijk als ze er in slagen om zoiets door te drukken. Maar ze zouden zich moeten realiseren dat ze daarmee hun hun zaak geen goed doen. De normale mensen, zelfs zij die de Mensenrechten een goed hart toedragen, krijgen er hun buik van vol. Zoals dat gelul over dreadlocks en culturele toeëigening. Zelfs de ‘woker’ in de Tafel van Vier zei dat hij daar niks tegen had. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een drukke straat groeit geen gras hé maat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VS hebben hun gevoeligheden, wij de onze. Als we ook nog eens elkaars gevoeligheden gaan importeren, mag er niets meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, omdat u daarmee insinueert dat u iemand kletsen op de kop geeft. Dat is gewelddadig, dus anti-pacifistisch, dus anti-woke.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 8 september 2022 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel duidelijker heb ik het nog niet verwoord gezien.
![]() |
![]() |
#53 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kortom de tafel van 4 mogen ze voor mijn part afvoeren. Veel gelul en weinig inhoud.
Bij Verhulst thuis kleeft er een grote foto van hem op het tvscherm, dan ziet hij zichzelf een hele dag op tv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat programma nog nooit gezien, en zo te lezen zal ik dat ook nooit doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, het is zo’n programma waarnaar ik, als ik er toevallig op zap, wel kan blijven naar kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze oogsten wat ze gezaaid hebben.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze vertelde dat wel tegen redelijk veel studenten, zodat haar agenda te vol geraakte voor een langdurige therapie ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel "bruinen" en andere gekleurden kunnen er veel beter tegen, want wel zin voor humor, dan blanke wokers.
![]() |
![]() |